Exien todelliset haaveet Vartiotorni-seuraa kohtaan?

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

sinner74
Ylläpitäjä

Re: Exien todelliset haaveet Vartiotorni-seuraa kohtaan?

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Vieraas kirjoitti:
Vieras kirjoitti:Jos joku pystyisi saamaan esim. 97 % sähköpostiosoitteista suomalaisille totistajille ja kirjoitettua semmoisen jutun joka luetaan ja joka koskettaa...
Uskosi viestinnän voimaan on ihailtavaa, mutta kun tyypillisen onnistuneen suoramainoskampanjan teho on luokkaa alle 5 % ja tästä vähennetään peloteltujen rivitodistajien luopiomateriaalin täydellinen karttaminen, niin ehkäpä moisella operaatiolla ei vielä kuuhun mentäisi.
Vanha kunnon "kopioitua luopiomateriaalia postilaatikosta" -kaveri on päivittänyt metodologiansa vastaamaan tietoyhteiskunnan haasteisiin. Nyt sentään aletaan olla oikeilla jäljillä.
And Justice For All
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Se on toisaalta hyvin vähästä kiinni.

Joskus oli lehtiartikkeli huhusta, joka vie voiton mainoskampanjasta.
Esimerkkinä jäi mieleen vain tupakkimerkki Virgiinija, joka kuulema poistettiin markkinoilta kun ei mennyt kaupaksi, ja syynä mieletön huhu että siinä oli sinihappoa. Tervaahan siitä toki sai ja keuhkosyövän.

lahkohan on heikoilla, se perustuu huijaukseen ja on epäterveellinen. Siten esim. vaikkapa huhulla olisi edellytyksiä onnistumiseen.

#kopioitua luopiomateriaalia postilaatikosta# Mitä ? Mistä ? Milloin ?

Lahkoympyrät esim. valtakunnansalilla kuin ovityössä ovat sellaista parodiaa, että periaatteessa täytyy jt:nkin olla valmis purskahtamaan nauruun, kun siitä saa ikäänkuin esiripun auki.
Vieras

sinner74 kirjoitti:Sovitaanko vaikka että jätettäisiin karttamissääntö ja harmagedon historiaan, ja puhuttaisiin vaikka rakkaudesta ja suvaitsevaisuudesta tästä edespäin?
Tulisipa Vt-seuran tuutista joskus, edes yhden kerran, jotain näin asiallista viestiä. Rakkaus ja suvaitsevaisuus olisivat hyvät teemat todistajille mietittäviksi tänään Valtakunnansaleillaan. Pahoin pelkään, että heidän ohjelmassaan on tosin ihan jotain muuta...

JK
KN

Viesti Kirjoittaja KN »

Vieras kirjoitti:Puuttuu vastaus että mitä KN on tehnyt vartiotorniseuran humanisoimiseksi kun on itse ottanut asian puheeksi.
Kysymyksen lähtökulma on lähes mahdoton. Jos annat minulle rahaa, niin lupaan lähteä Yhdysvaltoihin puhumaan VT-seuran johtajille järkeä, siis edellyttäen, että pääsen heidän puheilleen (no matkalle voin jokatapauksessa lähteä).

Jehovantodistajiin (myös itseeni)olen suhtautunut lempeydellä, enkä ole koskaan tai missään tilanteessa ketään käräyttänyt. Yhtäkään sielua, en ole johdattanut jehovantodistajien yhteyteen.
Humaania toimintaa mielestäni.

KN
Vieras

" Yhtäkään sielua, en ole johdattanut jehovantodistajien yhteyteen"
-Kiitos KN:lle kaikkien niiden puolesta jotka olisivat voineet tulla johdatetuksi.

On olemassa filminpätkäkin siitä että lehtimiehet eivät päässeet eteistiloja pitemmälle eivätkä tavanneet paperikorin tyhjentäjää korkea-arvoisempaaa henkilöä vartiotorniseuran päämajaan pyrkiessään.

Tiedon levittäminen todistajille, valokopioina, keskustelupalstana, yleisen tiedonsaantimahdollisuuden parantaminen lahkosta, oikea suhtautuminen todistajiin, toisin sanoen heidän keinonsa tekeminen tehottomiksi ja sellaisten kysymysten esittäminen jotka saavat heitä ajattelemaan, olisivat keinoja.
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

KN kirjoitti:
Vieras kirjoitti:Puuttuu vastaus että mitä KN on tehnyt vartiotorniseuran humanisoimiseksi kun on itse ottanut asian puheeksi.
Kysymyksen lähtökulma on lähes mahdoton. Jos annat minulle rahaa, niin lupaan lähteä Yhdysvaltoihin puhumaan VT-seuran johtajille järkeä, siis edellyttäen, että pääsen heidän puheilleen (no matkalle voin jokatapauksessa lähteä).

Jehovantodistajiin (myös itseeni)olen suhtautunut lempeydellä, enkä ole koskaan tai missään tilanteessa ketään käräyttänyt. Yhtäkään sielua, en ole johdattanut jehovantodistajien yhteyteen.
Humaania toimintaa mielestäni.

KN
Samaa lempeyttä (järjestöä kohtaan) en ole noudattanut, ja jos olen sillä toiminnallani jonkusen saanut sieltä lähtemään, voin tuntea ainoastaan ylpeyttä. Toivottavasti ole myös saanut jonkun olemaan siihen liittymättä.

Kaikki kiitos lempeydestäsi yksittäisiin jäseniin, hehän ovat vain uhreja.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Vastaa Viestiin