Mikäs tänään harmittaa -ketju

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Bergerac

Re: Mikäs tänään harmittaa -ketju

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

wolframium kirjoitti: Olen pyrkinyt tappamaan nielussa majailevia virus/bakteeriveijareita suurella määrällä jamaicalaista etanoliyhdistettä (Jah maan!), joten hauskaa on ainakin minulla ollut.
No sehän sopivassa määrin saattaa muuttaa asiaa :wink:
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
wolframium

Viesti Kirjoittaja wolframium »

Bergerac kirjoitti:
wolframium kirjoitti: Olen pyrkinyt tappamaan nielussa majailevia virus/bakteeriveijareita suurella määrällä jamaicalaista etanoliyhdistettä (Jah maan!), joten hauskaa on ainakin minulla ollut.
No sehän sopivassa määrin saattaa muuttaa asiaa :wink:
Nooh, sopivuuden rajat ovat eri ihmisillä erilaiset...
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
pakana

Viesti Kirjoittaja pakana »

Äiti soitti ja kertoi, että isän äiti on kuollut. Kuva

No... jos jotain positiivista, niin näihin hautajaisiin pääsee ilman tappelua... :cry:
Jaakob

Viesti Kirjoittaja Jaakob »

Osanottoni :(
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
almi

Viesti Kirjoittaja almi »

Osanottoni, pakana.
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
ihmisenpoika1

Viesti Kirjoittaja ihmisenpoika1 »

Harmittaa kun en ole jaksanut viimeaikoina juuri mitään tehdä (normaali arkeni ulkopuolella), en kirjoitella tänne, ottaa osaa mihinkään tapaamisiinkaan. Ehkäpä voimat palaavat kevään myötä ja taas jaksaisi eteenpäin ...Terveisiä vaan kaikille tänne tasapuolisesti näin lyhykäisyydessään...!
Jakke

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Minua vähän harmittaa ku masennuksen oireita meinää välillä ilmaantua taas, vaikka ei sinänsä mitään syytä oliskaan. Vähä sellainen vetämätön olo ja työteho sekä töissä että kotona noin 40% :?
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Jekku

Viesti Kirjoittaja Jekku »

Kyllä harmitta, et äijän sukulaiset ramppaa täällä ilmottamatta etukäteen. Ei muuten mitään, mut nytkin yks hyväkäs rimpautti ovikelloa 19.30. Se on lapsiperhees tod. huono aika. Täällä mä olin reikänen yöpaita päällä, koko kämppä ku pommin jäljiltä. Yritin syöttää pojalle iltapuuroa ja rauhottaa sitä unille.

Siis kun tää kyseinen täti on itse siisteyden perikuva. Yritin siinä sit änkyttää jotain juttua ku häpeä tuntu sormen päissä asti :oops:
Voi nolo! Joo mä tiän et jokaisella on millasta haluaa, mut kyl mua ainaski risoo.
Tulisivat edes päivällä ku asunto on viel suht siisti. Silloin meidä tuholainen ei ole viel kerjennyt räjäyttää kaikkee pisin seiniä ja lattiaa.

En ole paljon siivonnu kun mieskin on työmatkalla. Grrr!
Viimeksi muokannut Jekku, 04.02.2009 19:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pakana

Mua harmittaa nää sekaviikot, vuoroin iltavuoroa ja vuoroin aamua, ei oikein mitään rytmiä. :(
Jakke

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Harmittaa ku pitää vielä huomiseks lähtee töihin ennen kahden viikon lomaa :D
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
pakana

Mun piti käyttää lomapäivä aktiivisesti kodin siivoamiseen ja kevätsisustukseen, mutta mun koko päivä meni pyöriessä ku...
no syysmarja laatutavarassa. :evil:
Mä sain aikaiseksi jopa kokonaisen kirjahyllyn siivoamisen... oikea ahkeruuden ilmentymä... :evil:
pakana

Sain / jouduin kuukauden pituiseen vuodelepoon korkeaksi kohonneiden verenpaineiden takia.
Mulla myös turposi omituisesti oikea jalka, näyttää ihan ilmatyynyltä! :evil:
Tässä sitä sitten maataan perse homeessa kuukausi, edes koissuja ei saa lenkittää. Sapettaa... :evil: :cry:
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Mulla v****taa Lidlin (joka täällä myös hieman arveluttavalla nimellä Nazi-Siwa tunnetaan) kassajärjestelyt. Eikö ne s**tana saa sinne normaaleja kaupan kassahihnoja, jonka edessä voi rauhassa lappaa tavaransa kassiin. P****le!

Kaikesta huolimatta koita jaksaa pakana pakkoarestisi! Ootko nää raskaana vai mistä verenpaine johtuu?
And Justice For All
pakana

sinner74 kirjoitti: Kaikesta huolimatta koita jaksaa pakana pakkoarestisi! Ootko nää raskaana vai mistä verenpaine johtuu?
Raskaudella saattaa olla jotain osuutta asiaan, mutta onhan tuota kohonnutta verenpainetta ollu jo tovin ennen tätä tiineyttäkin, muttei lainkaan näissä lukemissa ku nyt. Ja nyt sitten massiivinen ketutus luonnollisesti vaan nostaa sitä... :evil:

Mutta... olen yrittänyt nyt ajatella positiivisesti ja suunnitellut kuluttavani tulevan kuukauden kaikkeen sellaiseen käsillä tekemiseen mihin ei muka aikaisemmin ole ollut aikaa... :)
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

sinner74 kirjoitti:Mulla v****taa Lidlin (joka täällä myös hieman arveluttavalla nimellä Nazi-Siwa tunnetaan) kassajärjestelyt. Eikö ne s**tana saa sinne normaaleja kaupan kassahihnoja, jonka edessä voi rauhassa lappaa tavaransa kassiin. P****le!
Sellainenkin sitkeä huhu on liikkeellä, että kassat oltaisiin jossain vaiheessa mukauttamassa kotimaiseen malliin. Joka on pelkästään hyvä. Käytössä oleva malli on täysin järjetön.

Jottei menisi ihan liiteriksi, koitan keksiä jotain mikä harmittaa juuri tänään... Noooo, vaikkapa siivouspäivä. Torstai on siivouspäivä. :roll:
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Vastaa Viestiin