Miten Veljesseura.org käytännössä toimii?
Valvoja: Moderaattorit
-
nuppu
Re: Miten Veljesseura.org käytännössä toimii?
Tässä kohtaa täytyy nyt sanoa, että mä en mielestäni provosoinut ketään aikaisemmallakaan nimimerkillä. Eikä ainakkan tarkoitus ollut provosoida ketään, mutta tietyt ihmiset provosoituivat siitäkin huolimatta ja lopulta alkoi palstalle kirjoittaminen olemaan yhtä tuskaa, koska jos jotain sanoin, oli aina joku kimpussa haastamassa. Joku syy tähän täytyi olla, kenties kirjoitustyyli sitten otti päähän, kukaan ei sitä minulle sen koomin henkilökohtaisesti kertonut.
Mä olin mielestäni ystävällinen ihmisille, sekä palstan sisällä, että sen ulkopuolisessakin kanssakäymisessä. Suunnitelmissa oli, että olisin tullut mukaan vertaistukitoimintaan jahka oma tilanne sen sallii ja kenties jossain vaiheessa miitteihinkin... siihen tilanteeseen asti en vaan koskaan päässyt, koska mulla paloi totaalisesti käpy tähän savustamiseen. Tai ainakin niin mä koin asian, että mua savustettiin ulos, koska ei ollut ketjua jossa mun kommentteihini ei oltas jollain lailla puututtu, jos ei muuhun, niin kirjoitusvirheisiin. Eli kyllä se tuntui ihan systemaattiselta ulos-ajamiselta.
Mä olen kirjoittanut paljon foorumeilla, pitänyt sellaista itsekin, enkä mä ole kertaakaan aikasemmin kokenut mitään tällaista.
Mä olin mielestäni ystävällinen ihmisille, sekä palstan sisällä, että sen ulkopuolisessakin kanssakäymisessä. Suunnitelmissa oli, että olisin tullut mukaan vertaistukitoimintaan jahka oma tilanne sen sallii ja kenties jossain vaiheessa miitteihinkin... siihen tilanteeseen asti en vaan koskaan päässyt, koska mulla paloi totaalisesti käpy tähän savustamiseen. Tai ainakin niin mä koin asian, että mua savustettiin ulos, koska ei ollut ketjua jossa mun kommentteihini ei oltas jollain lailla puututtu, jos ei muuhun, niin kirjoitusvirheisiin. Eli kyllä se tuntui ihan systemaattiselta ulos-ajamiselta.
Mä olen kirjoittanut paljon foorumeilla, pitänyt sellaista itsekin, enkä mä ole kertaakaan aikasemmin kokenut mitään tällaista.
-
Minni65
Minä olen uusi kirjoittaja täällä ja lukenut näitä teitin kirjoituksia kohtalaisen paljon. Se, että joku tuntee itsensä nurkkaan ajetuksi taita ei ole kivaa. Mutta tähän vielä perään, enhän minä täällä kauan ole ollut, en tunne tapoja ym.
Jokainen taaplaa tyylillään, niin polkua ylös kuin alaskin. Jos minun kirjoituksiin otetaan rajusti kantaa, niin mitä sitten. jos ne ei tapa ketään, eikä aiheuta aivan tajutonta ongelmaa, niin en korvaani lotkatuta.
Mutta jos esim. Aiheeseen mihin haluan vastauksen, vastataan tyyliin, että voi voi..ei tyttö tiedä.... niin täältä pesee takasin.
Siis yhteenveto..
meitä on moneen junaan, ja toiset jää asemalle..
Jokainen taaplaa tyylillään, niin polkua ylös kuin alaskin. Jos minun kirjoituksiin otetaan rajusti kantaa, niin mitä sitten. jos ne ei tapa ketään, eikä aiheuta aivan tajutonta ongelmaa, niin en korvaani lotkatuta.
Mutta jos esim. Aiheeseen mihin haluan vastauksen, vastataan tyyliin, että voi voi..ei tyttö tiedä.... niin täältä pesee takasin.
Siis yhteenveto..
meitä on moneen junaan, ja toiset jää asemalle..
-
RaM
Minusta tässä ollaan esitetty jo niin monta kriittistä kommenttia, että eiköhän olisi aika ruveta jo riitelemään. Jos sinä nuppu rökität nyt ensin hieman minua. PAHA tulee sitten ja täräyttää sinua jonka jälkeen minä lasken täyden latingin teitä kumpaakin kohti. Nähdään millä kohtaa modet puuttuvat peliin ja jos eivät puutu, niin käydään porukalla niiden kimppuun. Sitten lähdetään Hesaan oluelle ja haukutaan koko Suomi24 paskapaikaksi ja kirotaan siinä sivussa myös Alko kun sieltä ei ole saanut enää pitkiin aikoihin supersalmaria. Kirouksen tehostamiseksi voisi sen oven nurkkiin eli pihtipieliin roiskia raamatullisesti pulun verta jonka jotkut näin pikkujoulujen aikaan tosin korvaavat kusemisella. 
-
nuppu
Okei... mistähän mä rökittäisin sua, kun olen vähän luvattoman paljon ollut asioista samaa mieltä ja olen edelleen...RaM kirjoitti:Minusta tässä ollaan esitetty jo niin monta kriittistä kommenttia, että eiköhän olisi aika ruveta jo riitelemään. Jos sinä nuppu rökität nyt ensin hieman minua.
Eikö saa enää?!? No voi jumalAUTA!RaM kirjoitti: kirotaan siinä sivussa myös Alko kun sieltä ei ole saanut enää pitkiin aikoihin supersalmaria.
-
PAHA
KA-BOOM! nuppu...RaM kirjoitti:Jos sinä nuppu rökität nyt ensin hieman minua. PAHA tulee sitten ja täräyttää sinua jonka jälkeen minä lasken täyden latingin teitä kumpaakin kohti. Nähdään millä kohtaa modet puuttuvat peliin ja jos eivät puutu, niin käydään porukalla niiden kimppuun.
-
toolman
V-seurassa on puolueellinen pieni jumala.
tool ja öl on elämää.
- Jaakko Ahvenainen
Voi sentään - setä puhaltaa pipin pois
Viimeksi muokannut Markku Meilo, 06.12.2009 19:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Kaikki eivät halua käyttää brennaria lukiessaan
Syy: Kaikki eivät halua käyttää brennaria lukiessaan
-
toolman
Ehdotetaan tietyn Modena olevan poistamista virasta. (säännöt)
tool ja öl on elämää.
-
Markku Meilo
Eikun laitat tuon hengentuotteesi ylläpidolle perusteluineen, niin asia etenee.toolman kirjoitti:Ehdotetaan tietyn Modena olevan poistamista virasta. (säännöt)
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
-
toolman
Tietty puoliharmaa voisi olla vaikka S24 "piilopollarina" . Kehtaa vielä kinastella tuossa iässä.
tool ja öl on elämää.
-
Markku Meilo
Mitä ihmettä kitiset jatkuvasti? Valita ylläpidolle jos sua närästää.toolman kirjoitti:Tietty puoliharmaa voisi olla vaikka S24 "piilopollarina" . Kehtaa vielä kinastella tuossa iässä.
-
nuppu
Ei täällä mikään etene.Markku Meilo kirjoitti:Eikun laitat tuon hengentuotteesi ylläpidolle perusteluineen, niin asia etenee.toolman kirjoitti:Ehdotetaan tietyn Modena olevan poistamista virasta. (säännöt)
Täällä kun on tietyillä ihmisillä kuulema vähän enemmän valtaa kuin toisilla ja toiset saavat käyttäytyä likimain kuinka tykkäävät, koska nauttivat täällä erioikeuksia. Kyseinen henkilö itse kertoi ja on nyt näyttämässä tässäkin keskustelussa meille muille esimerkkiä hyvästä keskustelutavasta.
-
Markku Meilo
Ei, ellei edes yritä.nuppu kirjoitti:Ei täällä mikään etene.