Candace Contin hyväksikäyttötapaus

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Tony
Viestit: 7521
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Candace Contin hyväksikäyttötapaus

Viesti Kirjoittaja Tony »

"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Avatar
Tony
Viestit: 7521
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Candace Contin hyväksikäyttötapaus

Viesti Kirjoittaja Tony »

Candace Conti: We are not done yet!
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Festus
Viestit: 393
Liittynyt: 13.02.2013 23:22

Re: Candace Contin hyväksikäyttötapaus

Viesti Kirjoittaja Festus »

Juttu yritetään nähtävästi viedä eteenpäin. Californian korkeinoikeus tosin ottaa vain 5 % käsiteltäväksi.

http://appellatecases.courtinfo.ca.gov/ ... no=S226656

http://appellatecases.courtinfo.ca.gov/ ... no=S226656

ja jwc

http://www.jehovahs-witness.com/topic/3 ... se-s226656
"Mehän ei mitään tietoja olla sillä tavalla kerätty"
Vieras

Re: Candace Contin hyväksikäyttötapaus

Viesti Kirjoittaja Vieras »

"Defendant and Appellant: Watchtower Bible and Tract Society of New York, Inc."
Hah, lahko valitti.
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Candace Contin hyväksikäyttötapaus

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Vieras kirjoitti:"Defendant and Appellant: Watchtower Bible and Tract Society of New York, Inc."
Hah, lahko valitti.

Kai se yritetään tehdä kerralla selväksi hommat nytten varoituksen kera, ettei tällasista kannata watstöweriä oikeuteen vetää. Tää on sotaa ja "nyt lähetään rajan yli perään"

Riskinsä kaikessa.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Vieras

Re: Candace Contin hyväksikäyttötapaus

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Veli-Hopea kirjoitti:
Vieras kirjoitti:"Defendant and Appellant: Watchtower Bible and Tract Society of New York, Inc."
Hah, lahko valitti.

Kai se yritetään tehdä kerralla selväksi hommat nytten varoituksen kera, ettei tällasista kannata watstöweriä oikeuteen vetää. Tää on sotaa ja "nyt lähetään rajan yli perään"

Riskinsä kaikessa.
Mitä enemmän lahkon edustajat nolaavat itsensä maallisen oikeuden edessä, sitä parempi.
Vastaa Viestiin