Candace Contin hyväksikäyttötapaus
Valvoja: Moderaattorit
- Tony
- Viestit: 7521
- Liittynyt: 28.04.2007 07:38
Re: Candace Contin hyväksikäyttötapaus
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Tony
- Viestit: 7521
- Liittynyt: 28.04.2007 07:38
Re: Candace Contin hyväksikäyttötapaus
Candace Conti: We are not done yet!
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Festus
- Viestit: 393
- Liittynyt: 13.02.2013 23:22
Re: Candace Contin hyväksikäyttötapaus
Juttu yritetään nähtävästi viedä eteenpäin. Californian korkeinoikeus tosin ottaa vain 5 % käsiteltäväksi.
http://appellatecases.courtinfo.ca.gov/ ... no=S226656
http://appellatecases.courtinfo.ca.gov/ ... no=S226656
ja jwc
http://www.jehovahs-witness.com/topic/3 ... se-s226656
http://appellatecases.courtinfo.ca.gov/ ... no=S226656
http://appellatecases.courtinfo.ca.gov/ ... no=S226656
ja jwc
http://www.jehovahs-witness.com/topic/3 ... se-s226656
"Mehän ei mitään tietoja olla sillä tavalla kerätty"
-
Vieras
Re: Candace Contin hyväksikäyttötapaus
"Defendant and Appellant: Watchtower Bible and Tract Society of New York, Inc."
Hah, lahko valitti.
Hah, lahko valitti.
-
Veli-Hopea
- Viestit: 5324
- Liittynyt: 28.12.2010 16:25
Re: Candace Contin hyväksikäyttötapaus
Vieras kirjoitti:"Defendant and Appellant: Watchtower Bible and Tract Society of New York, Inc."
Hah, lahko valitti.
Kai se yritetään tehdä kerralla selväksi hommat nytten varoituksen kera, ettei tällasista kannata watstöweriä oikeuteen vetää. Tää on sotaa ja "nyt lähetään rajan yli perään"
Riskinsä kaikessa.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-
Vieras
Re: Candace Contin hyväksikäyttötapaus
Mitä enemmän lahkon edustajat nolaavat itsensä maallisen oikeuden edessä, sitä parempi.Veli-Hopea kirjoitti:Vieras kirjoitti:"Defendant and Appellant: Watchtower Bible and Tract Society of New York, Inc."
Hah, lahko valitti.
Kai se yritetään tehdä kerralla selväksi hommat nytten varoituksen kera, ettei tällasista kannata watstöweriä oikeuteen vetää. Tää on sotaa ja "nyt lähetään rajan yli perään"
Riskinsä kaikessa.