Sivu 6/6

Re: Candace Contin hyväksikäyttötapaus

Lähetetty: 15.04.2015 09:20
Kirjoittaja Tony

Re: Candace Contin hyväksikäyttötapaus

Lähetetty: 16.04.2015 12:20
Kirjoittaja Tony
Candace Conti: We are not done yet!

Re: Candace Contin hyväksikäyttötapaus

Lähetetty: 29.05.2015 00:49
Kirjoittaja Festus
Juttu yritetään nähtävästi viedä eteenpäin. Californian korkeinoikeus tosin ottaa vain 5 % käsiteltäväksi.

http://appellatecases.courtinfo.ca.gov/ ... no=S226656

http://appellatecases.courtinfo.ca.gov/ ... no=S226656

ja jwc

http://www.jehovahs-witness.com/topic/3 ... se-s226656

Re: Candace Contin hyväksikäyttötapaus

Lähetetty: 29.05.2015 02:44
Kirjoittaja Vieras
"Defendant and Appellant: Watchtower Bible and Tract Society of New York, Inc."
Hah, lahko valitti.

Re: Candace Contin hyväksikäyttötapaus

Lähetetty: 29.05.2015 05:03
Kirjoittaja Veli-Hopea
Vieras kirjoitti:"Defendant and Appellant: Watchtower Bible and Tract Society of New York, Inc."
Hah, lahko valitti.

Kai se yritetään tehdä kerralla selväksi hommat nytten varoituksen kera, ettei tällasista kannata watstöweriä oikeuteen vetää. Tää on sotaa ja "nyt lähetään rajan yli perään"

Riskinsä kaikessa.

Re: Candace Contin hyväksikäyttötapaus

Lähetetty: 29.05.2015 12:42
Kirjoittaja Vieras
Veli-Hopea kirjoitti:
Vieras kirjoitti:"Defendant and Appellant: Watchtower Bible and Tract Society of New York, Inc."
Hah, lahko valitti.

Kai se yritetään tehdä kerralla selväksi hommat nytten varoituksen kera, ettei tällasista kannata watstöweriä oikeuteen vetää. Tää on sotaa ja "nyt lähetään rajan yli perään"

Riskinsä kaikessa.
Mitä enemmän lahkon edustajat nolaavat itsensä maallisen oikeuden edessä, sitä parempi.