Kyllä, tätä kannatan myös minä! Voisi suunnitella ohjelmaa ja muuta kivaa. Tulipa mieleen että josko kirjottaisi näytelmänkin sinne...Markku Meilo kirjoitti:Itse näkisin, että jokin seuraavista miiteistä voisi olla jossain avarammassa tilassa ja osin ohjelmallinen. Siis kokkaretyyppinen yksityistilaisuus, näillä näkymin paikkakin järjestyisi ilman eri korvausta.
Tapaaminen Helsingissä 22.9.
Valvoja: Moderaattorit
-
Marilyn
Re: Känsän kärttyisä käsi
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
-
Markku Meilo
Häh, miten niin pistää, sinä olit pystypäin komiteassa kun minä jo poistuin. Enivei, tästä on hyvä jatkaa.Marilyn kirjoitti: Olis hyvä pistää pystyyn suunnittelukomitea....
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
-
Marilyn
Hih! Minäkö innostuisin? Koskaan. Milloinkaan. Varsinkaan "liikaa".Markku Meilo kirjoitti:Häh, miten niin pistää, sinä olit pystypäin komiteassa kun minä jo poistuin. Enivei, tästä on hyvä jatkaa.Marilyn kirjoitti: Olis hyvä pistää pystyyn suunnittelukomitea....
Mutta juu. Jatketaan.
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
-
Markku Meilo
Minä kai se eniten riehuin kun portsari pani heti alkuun kypärän narikkaan.Marilyn kirjoitti:Hih! Minäkö innostuisin?
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
-
Turhapuro
Noh, näyttää siltä, että oli hyvä miitti. Olin kyllä lähellä klo 20, mutta työt seuraavana päivänä vei voiton ja en ollut läsnä. Mielelläni olisin ollut.
On vain tyhmää olla osallistumasta miitteihin =) Jos ei osallistu, niin ei voi valittaa =)
-uuno
On vain tyhmää olla osallistumasta miitteihin =) Jos ei osallistu, niin ei voi valittaa =)
-uuno
-Joskus näin mustavalkoisena kaiken, mutta nyt kun näkee värit, niin paljon kauniimpi on maailma- -tp07-