Kyllä sillekin varmaan vielä aika tulee.Veli-Hopea kirjoitti:Tony kirjoitti:Foorumi on ollut jo pitkään kesäajassa. Veli-Hopean omat asetukset jumittaa vielä talviajassa.![]()
Omat asetukset -> Asetukset -> Kesäaika käytössä -> Kyllä.
Prkl ja kuvittelin pääseväni kettuilemaan
Yleinen palaute
Valvoja: Moderaattorit
- Tony
Re: Milloin palsta siirtyy
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Tony
Re: Yleinen palaute
Omien viestien muokkaukseen on asetettu vuorokauden aikaraja. Sääntömuutos lisätty sääntöihin merkinnällä:
Käyttäjillä on mahdollisuus muokata omia viestejään 24 tunnin ajan viestin kirjoittamisajankohdasta.
Käyttäjillä on mahdollisuus muokata omia viestejään 24 tunnin ajan viestin kirjoittamisajankohdasta.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Bergerac
Ok muutos.Tony kirjoitti:Omien viestien muokkaukseen on asetettu vuorokauden aikaraja. Sääntömuutos lisätty sääntöihin merkinnällä:
Tällä hetkellä mun mielestä voisi tuota aikalimiittiä laskea vaikka 5-15 minuuttiin tms. Tuossa mainitussa aikalimiitissä kerkiää kirjoittaja katsomaan mitä on kirjoittanut (ja harkita vielä ottaako kokonaan pois, vai antaako olla...hmm tässä vaiheessa on vastauksia saattanut tulla mutta lainauksien kera kuitenkin näkyvissä mikä on hyvä asia) ja korjata vaikkapa kirjoitusvirheet tms.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
- Tony
Aikalimiitistä on toki monia mielipiteitä.
Mitä nyt muita (toimivia) foorumeita tsuumailin, niin vuorokauden raja on (myös) nähty toimivaksi.
Ja jos on joku perusteltu syy muokata viestiä aikarajan jälkeen, niin toki sitä siinä tapauksessa voidaan muokata ylläpidon toimesta.
Ja jos on joku perusteltu syy muokata viestiä aikarajan jälkeen, niin toki sitä siinä tapauksessa voidaan muokata ylläpidon toimesta.
- Jaakko Ahvenainen
Minullakin herjaa silloin tällöin, silti viesti lähtee. Toinen ongelma käyttäjien aakkostus ei toimi sekään. Tulee virheilmoitus:Kaarmis kirjoitti:Mikä vittu tää taas on, kirjoitin about 600 merkkiä ja tää herjaa näin?!?Viestissäsi on liian vähän merkkejä.
Object not found!
The requested URL was not found on this server. The link on the referring page seems to be wrong or outdated. Please inform the author of that page about the error.
If you think this is a server error, please contact the webmaster.
Error 404
veljesseura.org
Wed Nov 13 13:51:28 2013
Apache/2.2.9 (Debian) PHP/5.2.6-1+lenny13 with Suhosin-Patch mod_python/3.3.1 Python/2.5.2 mod_ssl/2.2.9 OpenSSL/0.9.8o
- Tony
Itselläni ei ole mitään havaintoa tosta "Viestissäsi on liian vähän merkkejä" -ongelmasta. Onko tätä esiintynyt pidemmän aikaa, tyyliin vuoden päivät, vai vasta vähän aikaa?
Käyttäjien aakkoslistaus on ollut poissa käytöstä pidemmän aikaa. Se nyykähti muistaakseni edellisen foorumipäivityksen yhteydessä, eikä sitä ole kukaan korjaillut. Josko seuraavan yhteydessä.
Käyttäjien aakkoslistaus on ollut poissa käytöstä pidemmän aikaa. Se nyykähti muistaakseni edellisen foorumipäivityksen yhteydessä, eikä sitä ole kukaan korjaillut. Josko seuraavan yhteydessä.
-
Ariadna
Sanokaas mikä mun hiiressä on vikana, kun siitä on tullut elohiiri , hyppii riviltä toiselle ja pyyhkii mun turinat olemattomiin? Viimeisessä Amen ketjussakin on vain osa kirjoittamaani.
- Tony
Olisiko vika sitten nimenomaan hiiressä. Kursorin holtittomaan käytökseen syy voi toki olla myös näppäimistössä. Nehän ei maksa nykyään paljoakaan. ~ Kolmellakybällä saa kummatkin uusittua (läppärin ollessa kyseessä täytyy tietenkin toivoa että hiiren vaihtamisella selviää...). 
-
Ariadna
Kiitos, läppäri on. Siinäkin o-kirjain on aika laiska, jospa hiiren vaihdolla selviäis.
- Jaakko Ahvenainen
Pikemminkin vähän aikaa ja satunnaisesti.Tony kirjoitti:Itselläni ei ole mitään havaintoa tosta "Viestissäsi on liian vähän merkkejä" -ongelmasta. Onko tätä esiintynyt pidemmän aikaa, tyyliin vuoden päivät, vai vasta vähän aikaa?
- Jaakko Ahvenainen
Sain tänään sähköpostiini ilmoituksen Veljesseura.orgilta jostakin lukitusta maksetusta mainoksesta. Epäilin joksikin häirintäviestiksi ja poistin. Onko joku toinenkin saanut veljesseuran nimissä vastaavaa? Mistä kysymys!
- Tony
Kyse oli taannoin tekemästäsi ilmoituksesta erästä viestiketjua koskien. Viestiketju siirrettiin aikapäiviä sitten modealueelle arvioitavaksi, ja satuin vain huomaamaan tänään että ilmoituksesi siitä roikkuu edelleen kuittaamattomana. Kuittasin ilmoituksen (poistamalla sen), ja siitä lähtee automaattisesti info ilmoituksen antajalle.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Sain tänään sähköpostiini ilmoituksen Veljesseura.orgilta jostakin lukitusta maksetusta mainoksesta. Epäilin joksikin häirintäviestiksi ja poistin. Onko joku toinenkin saanut veljesseuran nimissä vastaavaa? Mistä kysymys!
Ei sen vakavampaa spämmiä tällä kertaa.
- Jaakko Ahvenainen
Kas mokomata. Kiitos. Hyvin jatkoin.Tony kirjoitti:Ei sen vakavampaa spämmiä tällä kertaa.
JA
-
jak
Kartetut.org
Taitaa olla tuo sivusto ja tuki ns kuolleessa tilanteessa. Sivuja ei ole päivitetty aikoihin ja tukipyyntöön ei vastata. Jos sivusto ja tuki ei ole oikeaa, kannattaisiko poistaa linkki sinne?
-
Kaarmis