Paljoa tänne en ole ennen kirjoitellut, mutta sitäkin enemmän lukenut tekstejä. Yritän pysyä mahdollisimman puolueettomana, joka Seuran mukaan tosin on mahdotonta. Mutta olihan Seurakin YK:n NGO-jäsen, voisinpa nimetä itseni Veljesseuran NGO-jäseneksi. Tosin en ehkä enää, jos kerran alan aktivoitua täällä.
Lapsesta asti olen ollut mukana, ja mukana ajattelin vielä pysyäkin. Lapsuuteni ja kouluaikani vietin elämällä normaalia elämää, "maailmallisen" silmissä siis. Tehtiin tuhmuuksia ja juotiin siideriä ja poltettiin tupakkaa ala-asteella jne. Nyt saatan jopa olla nimimerkkini veroinen
Syy siihen miksi olen täällä... Jaa, utelaisuus? Ehkäpä, ehkä ei. Ehkäpä käsissäni on liikaa aikaa ja googlettamisella pääsee pitkälle. Linkki johtaa toiseen intternettissä eikä voi tietää mihin akuankka.fi:n linkit lopulta johtaa.
Materiaaliin johon täällä olen törmännyt, suhtaudun jostain syystä neutraalisti, ehkä ennakkoluulottomuuteni takia, joka on kaikkea kohtaan nolla tai vähemmän. "Luopio" tai ei, ihminen se on siinä kun nee*köh* afrikkalainen tai aasialainenkin, joskaan se ei ole rinnastettavissa rotuun (joka minusta on myöskin hieman epämiellyttävä sana käyttää ihmisestä, rotu siis).
Jiiteyttä en ole jättämässä, pidän siitä mitä siellä opetetaan, ja srk:kin on mukava. Ei mitään skandaaleita meillä vielä. Naapuriseurakunnissa sitäkin enemmän
Ja mitä Seuran mädänneisyydestä kertoviin kirjoituksiin, (tämä on vain minun henk. koht. mielipiteeni, joten toivon ettei minua tyrmätä sen takia, minäkään en tyrmää muita) ne ovat vain teksti tekstiä vastaan. Niin kauan kuin hallintoelimen heput eivät istu kokoontumisissaan pikkupojat sylissä, en näe mitään syytä jättää ikuisen elämän toivoa
Tosin sanotaanhan että kolikko kirstuun kilahtaa, sielu taivaaseen (tässä tapauksessa tosin paratiisiin) vilahtaa, enkä ole edes sylkäissytkään lahjoituslootaan sitten esikoulun, joten 6feet under tässä ollaan ehkäpä menossa
Toivottavasti saadaan mukavia keskusteluhetkiä aikaan.