Promilleketju

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Promilleketju

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Ajattelin avata tällaisen ketjun johon voi ne känniääliöjuttunsa itse kukin suoltaa. Eräällä palstalla jonka suhteellisen aktiivi käyttäjä olen tämä toimii varsin hyvin. Jätetään ne myöhemmin nolotusta aiheuttavat kännikommentit heittämättä asiallisiin ketjuihin ja oksennetaan ne tänne. Tavallaan sellainen viemäri siis. Cloaca maxima, kuten roomalaiset sanoivat.

Allekirjoittanut on tavoistaan poiketen ottamassa ryyppyä murheeseen (mitä ei ikinä pitäis tehdä). V***tuskäyrä näyttää valtaisaa kasvun aikaa ja sehän antaa hyvän syyn lääkitä itseään "muutamalla" oluella. :?
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
hijt
Viestit: 237
Liittynyt: 09.11.2007 17:16
Paikkakunta: München

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja hijt »

Jakke kirjoitti:Allekirjoittanut on tavoistaan poiketen ottamassa ryyppyä murheeseen (mitä ei ikinä pitäis tehdä). V***tuskäyrä näyttää valtaisaa kasvun aikaa ja sehän antaa hyvän syyn lääkitä itseään "muutamalla" oluella. :?
Suosittelen vaihtamaan kaljan punaviiniin ja pistämään dvd-soittimeen Bridget Jones -leffan. Nostaa taatusti fiiliksiä. Mulla ainaki...
"Raised upon repulsive lies from the time we were born
Driven into heads, holy laws..."
[Paradise Lost ~ Our Saviors]
Jaakob
Viestit: 707
Liittynyt: 28.04.2007 14:43

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja Jaakob »

^ei toimi miehillä toi. Pidetään se kalja ja vaihdetaan leffa vaikka johonkin Die Hard -pätkään niin avot.
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja Jakke »

hijt kirjoitti:
Jakke kirjoitti:Allekirjoittanut on tavoistaan poiketen ottamassa ryyppyä murheeseen (mitä ei ikinä pitäis tehdä). V***tuskäyrä näyttää valtaisaa kasvun aikaa ja sehän antaa hyvän syyn lääkitä itseään "muutamalla" oluella. :?
Suosittelen vaihtamaan kaljan punaviiniin ja pistämään dvd-soittimeen Bridget Jones -leffan. Nostaa taatusti fiiliksiä. Mulla ainaki...
Öh... ei se noin mene miehillä. Ei sitten mitenkään. Mä oon soittanu kännipuheluita muutamille kaverintapasille (varo vaan etten sullekin soita :mrgreen: ), mutta elokuvaa en katso, enkä varsinkaan musiikkia kuuntele. Musiikin kuuntelu voimakkaiden tunnetilojen vallitessa saattaisi johtaa äärimmäisiin tekoihin. Musiikki vaikuttaa meikäläiseen sen verran voimakkaasti, että täs viimeisen parin-kolmen-neljän kuukauden myllerrysten kuluessa ei oo juuri tullu levyjä pyöriteltyä. Ei uskalla, ei kykene.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
mana
Viestit: 160
Liittynyt: 07.10.2007 14:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja mana »

Suosittelen vaihtamaan kaljan punaviiniin ja pistämään dvd-soittimeen Bridget Jones -leffan. Nostaa taatusti fiiliksiä. Mulla ainaki...
^ei toimi miehillä toi. Pidetään se kalja ja vaihdetaan leffa vaikka johonkin Die Hard -pätkään niin avot.
Ei, ei noin. Tequilapullo ja puhelin. Puhelimen tilalla voi käyttää myös simpsoneita tai kumman kaata. Toimii kaikille sukupuolille ja muillekkin. Kokeilkaa edes.
Jaakob
Viestit: 707
Liittynyt: 28.04.2007 14:43

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja Jaakob »

No joo, lopputulos on joka tapauksessa tän tapainen: http://youtube.com/watch?v=BGBdsJxxWn4
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
Bergerac
Viestit: 2306
Liittynyt: 28.04.2007 08:15
Paikkakunta: Jersey

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Onko tähän jo suositeltavaa minimipromille-rajaa :D

Yksi känniääliöasia olisi mielessä, jonka olisin voinut tännekin laittaa http://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?f=6&t=758 , mutta menköön tähän.

Miksi IE7:n poista selaushistoria/->poista kaikki ..generoi joskus alapalkkiin kaksi selaushistorian poisto-välilehteä ja joskus vain yhden selaushistorian poisto-välilehden ? Näyttäisi siltä että riippumatta siitä onko selaimessa välilehtiä enemmän auki, onko selaimia useampi auki, onko mece auki tai ylipäätänsä mitä tahansa auki tai ei.

Näkyy menevän välillä 1 tai 2 välilehteä alapalkissa selaushistorian poiston aikana.

Mistähän tuo johtuu, se että joskus 1 alalehti vilahtaa ja joskus taas 2 alalehteä vilahtaa tai joskus ei vilahda mitään? En ole päätäni vaivannut mutta menkööt känniääliö-tyhmyytenä.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
mana
Viestit: 160
Liittynyt: 07.10.2007 14:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja mana »

Nonyt on promilleja veressä jotren saan kirjoittaa tänne :lol: Feverissä oli euron juomat tänään ja tänään sain myös palkkaa eli pakkohan se oli lä'htä. Valopåilkkuun aSRTI joratttiin ja kotiinkin onnistuin hoipertelemaan. Yhen lapsuuden kaverini kanssa siellä iltaa vietin, joka on myös eronnut jtstä. Avauduttiin illan aikana kaikennäkösistä asioista, haha. Se löysi ittelleen sieltä miehenkin, hah. Mua yritti joku iskee mut ehämmää lämmenny ku oon varattu<3 Nyt vedän känninälkääni tänään tekemääni ruokaa eli makaronia ja paistettua soijarouhetta kananmunan kanssa=P Ööööh, eipä tässä muuta, vois alkaa nukkuunkin, heippa.
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Nyt on taas se aika illasta, että paras suoltaa aivopierunsa vain tähän ketjuun.

Onkos kukaan muu mallasjuomaharrastuksen parissa?
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Tänää alkoi loma ja sen kunniaksi muutama on tullut kumottua. Hieman harmittaa kun tuo siippa nukkuu ja itsellä on tylsää vaikka jalkapalloa tulisi telkkarista. Kohta soitan Wolframiumille ja kerjään baarikaveriksi jollei meno muutu. Tosin epäilen lähteekö kun olen niin paljon laiminlyönyt kaveria.
Let me go Master I hate you so
Ilkkala
Viestit: 75
Liittynyt: 13.06.2008 17:54

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja Ilkkala »

ups.
Viimeksi muokannut Ilkkala, 16.06.2008 00:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ilkkala
Viestit: 75
Liittynyt: 13.06.2008 17:54

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja Ilkkala »

ups.
Viimeksi muokannut Ilkkala, 16.06.2008 00:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Karkas mopo käsistä. Tätä ei ole tapahtunu vuoteen. Huolestuin oikeasti kun luulin ettei viinapiru voi viedä minua. Perjantaina vei. Pahasti. Nyt on morkkis. Ihan hirvittävä sellainem
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Jakke kirjoitti:Karkas mopo käsistä. Tätä ei ole tapahtunu vuoteen. Huolestuin oikeasti kun luulin ettei viinapiru voi viedä minua. Perjantaina vei. Pahasti. Nyt on morkkis. Ihan hirvittävä sellainem
Ukko on käynyt vieraissa ja koittaa laittaa sen viinan piikkiin???
Let me go Master I hate you so
wolframium
Viestit: 1070
Liittynyt: 05.06.2007 17:22

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja wolframium »

Jakke kirjoitti:Karkas mopo käsistä. Tätä ei ole tapahtunu vuoteen. Huolestuin oikeasti kun luulin ettei viinapiru voi viedä minua. Perjantaina vei. Pahasti. Nyt on morkkis. Ihan hirvittävä sellainen
Pitäskö perustaa vertaistukipalsta tällekin aiheelle :lol: :lol:
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
Vastaa Viestiin