Promilleketju

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja Jakke »

rippeli kirjoitti:
Jakke kirjoitti:Karkas mopo käsistä. Tätä ei ole tapahtunu vuoteen. Huolestuin oikeasti kun luulin ettei viinapiru voi viedä minua. Perjantaina vei. Pahasti. Nyt on morkkis. Ihan hirvittävä sellainem
Ukko on käynyt vieraissa ja koittaa laittaa sen viinan piikkiin???
Ei mitään sellaista. Ihan oikesti taitaa nyt olla niin että mun pitää lopettaa juominen kokonaan. En näköjään hallitse itsäni. Jonkin sortin alkoholisti ilmeisesti olen. Nyt tuli loppu.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Jakke kirjoitti:
rippeli kirjoitti:
Jakke kirjoitti:Karkas mopo käsistä. Tätä ei ole tapahtunu vuoteen. Huolestuin oikeasti kun luulin ettei viinapiru voi viedä minua. Perjantaina vei. Pahasti. Nyt on morkkis. Ihan hirvittävä sellainem
Ukko on käynyt vieraissa ja koittaa laittaa sen viinan piikkiin???
Ei mitään sellaista. Ihan oikesti taitaa nyt olla niin että mun pitää lopettaa juominen kokonaan. En näköjään hallitse itsäni. Jonkin sortin alkoholisti ilmeisesti olen. Nyt tuli loppu.
Onnea valitsemallesi tielle. JT-aikojen kohtuukäyttö paljastuu ainakin omalta osaltani maailmallisen silmin suurkulutukseksi. Nykyään pääsen jo kohtuukäyttäjän määriin, mutta kyllähän se ponnistelua vaatii muuttaa totuttuja käytäntöjä.
Let me go Master I hate you so
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja Jakke »

rippeli kirjoitti:
Jakke kirjoitti:
rippeli kirjoitti:
Jakke kirjoitti:Karkas mopo käsistä. Tätä ei ole tapahtunu vuoteen. Huolestuin oikeasti kun luulin ettei viinapiru voi viedä minua. Perjantaina vei. Pahasti. Nyt on morkkis. Ihan hirvittävä sellainem
Ukko on käynyt vieraissa ja koittaa laittaa sen viinan piikkiin???
Ei mitään sellaista. Ihan oikesti taitaa nyt olla niin että mun pitää lopettaa juominen kokonaan. En näköjään hallitse itsäni. Jonkin sortin alkoholisti ilmeisesti olen. Nyt tuli loppu.
Onnea valitsemallesi tielle. JT-aikojen kohtuukäyttö paljastuu ainakin omalta osaltani maailmallisen silmin suurkulutukseksi. Nykyään pääsen jo kohtuukäyttäjän määriin, mutta kyllähän se ponnistelua vaatii muuttaa totuttuja käytäntöjä.
JT-ajoilta minunkin juopotteluni juontaa juurensa. Yhä useammin on karannu käsistä vaikka olen aikonu ottaa vain "pari". En hallitse juomistani tietyn rajan jälkeen. Työt on kärsineet, ihmissuhteet ovat kärsineet ja tietenkin myös talous on mennyt ihan kuralle. Tämä tuhoaa kaiken mikä mulle on tärkeätä. Siks piti tehdä rankka päätös ja aion hakea myös apua asiaan. On tullu itkettyä helvetin paljon tänään.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Taisi tästä promilleketjusta tulla kertaheitolla raittiustredi :)
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Alueveli kirjoitti:Taisi tästä promilleketjusta tulla kertaheitolla raittiustredi :)
No joo ainakin mun osalta. Mutta älkää pelätkö, en ala saarnaamaan raittiuden ilosanomaa. Tiedän, että useimmille alkoholi sopii ja useimmat pystyvät sitä käyttämään oikein.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Jakke kirjoitti:
Alueveli kirjoitti:Taisi tästä promilleketjusta tulla kertaheitolla raittiustredi :)
No joo ainakin mun osalta. Mutta älkää pelätkö, en ala saarnaamaan raittiuden ilosanomaa. Tiedän, että useimmille alkoholi sopii ja useimmat pystyvät sitä käyttämään oikein.
Kemiallisen morkkiksen kaikottua päätökseni pitää yhä. Mun annos alkoholia on nyt täys. Fiilikset alkaa kääntyä ilon puolelle. Mukavaa kun tajusin mistä kenkä puristaa ja miks mun asiat on menny päin helvettiä. Yksi asia aiheutti 99% mun ongelmista. Helppo tehdä päätös kun asian viimein ymmärsin.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Ilkkala
Viestit: 75
Liittynyt: 13.06.2008 17:54

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja Ilkkala »

Se on kyllä hyvä, jos pystyy lopettamaan juomisen. Itse olen sen verran alkoholisoitunut, että aina kun kesä tulee ja aurinko paistaa niin pitää saada kunnolla kaljaa ja mahdollisimman usein.
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Päätökseni alkaa kantamaan hyvää hedelmää jo nyt. Enpä taida tarkemmin kertoa, mutta erittäin mukavia juttuja on tapahtunu tässä viimeisen 12 tunnin aikana :D
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Pehmoluopio
Viestit: 1565
Liittynyt: 28.04.2007 18:24
Paikkakunta: Hanko

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja Pehmoluopio »

Liity Saatanan kapinoivaan maailmaan!
Kuva
http://www.kannikapina.fi/?link_id=1
"En usko humalaan"
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
mana
Viestit: 160
Liittynyt: 07.10.2007 14:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja mana »

en laitakaan vuodatustani tänne :roll:
Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Tähän kai saa nyt postata :D

Juhannus meni mukavasti ihan kotosalla. Mitään ei kyllä olisikaan jaksanut tehdä, kun joka paikkaa särkee töiden takia. Sen siitä saa kun laittaa tällasen it nörtin "aikuisten töihin". Ainakin lisää opiskelumotivaatiota, kovasti nimittäin suunnittelen, ettei enää koskaan tämän jälkeen tarvitse sortua (ainakaan näin) fyysisiin töihin. :)

Laitetaas vielä kuva viime viikonlopulta
http://irc-galleria.net/view.php?nick=s ... d=84162576
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja Tony »

Alueveli kirjoitti:Laitetaas vielä kuva viime viikonlopulta
Hehhehh, sulla oli sentään vaatteet päällä... :wink:
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
mana
Viestit: 160
Liittynyt: 07.10.2007 14:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja mana »

En sano viime yöstä muutaku et, miksei voi olla koskaan ees yhtä baari-iltaa sikalematta?!?! Kai mä vaan oon vielä niin lapsi etten osaa.
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja Jakke »

mana kirjoitti:En sano viime yöstä muutaku et, miksei voi olla koskaan ees yhtä baari-iltaa sikalematta?!?! Kai mä vaan oon vielä niin lapsi etten osaa.
Ja iän myötä se vaan pahenee. Usko minua, minä tiedän tän kokemuksesta :lol:
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Analysoija
Viestit: 1234
Liittynyt: 21.07.2007 19:51

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

Jakke kirjoitti:
mana kirjoitti:En sano viime yöstä muutaku et, miksei voi olla koskaan ees yhtä baari-iltaa sikalematta?!?! Kai mä vaan oon vielä niin lapsi etten osaa.
Ja iän myötä se vaan pahenee. Usko minua, minä tiedän tän kokemuksesta :lol:
Nyt on vasta sen verran promilleja että voin sanoa Karhun tekevän miehestä karhun :oops:
"Jehovan järjestö on täydellinen, se virvoittaa sitä palvovien sielun" - Muuan vanhin esitelmässään
Vastaa Viestiin