Synttäriketju.

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Synttäriketju.

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Mulla oli eilen synttärit. Kakku ja kaikki oli leivottu ja vieraitakin kävi. Olo oli kuin Puttepossulla. Sain oikein lahjojakin. Appivanhemmat antoivat paidan ja sandaalit. Vaimon sisko antoi myös paidan ja sammakko-ilmapallon. Tytärpuoli antoi poikakaverinsa kanssa mini-mölkyn ja Bionicle-ukon (voi vitsi) ja vaimo antoi toosaa. Olo on väsynyt ja onnellinen, vaikka jo 34 kilahti mittariin.

Tähän voisi alkaa laittaa onnitteluja palstalaisille, kun muutkin ovat varmaan jonakin päivänä syntyneet.
Let me go Master I hate you so
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Synttäriketju.

Viesti Kirjoittaja Jakke »

rippeli kirjoitti:Mulla oli eilen synttärit. Kakku ja kaikki oli leivottu ja vieraitakin kävi. Olo oli kuin Puttepossulla. Sain oikein lahjojakin. Appivanhemmat antoivat paidan ja sandaalit. Vaimon sisko antoi myös paidan ja sammakko-ilmapallon. Tytärpuoli antoi poikakaverinsa kanssa mini-mölkyn ja Bionicle-ukon (voi vitsi) ja vaimo antoi toosaa. Olo on väsynyt ja onnellinen, vaikka jo 34 kilahti mittariin.

Tähän voisi alkaa laittaa onnitteluja palstalaisille, kun muutkin ovat varmaan jonakin päivänä syntyneet.
Onnea vaan. Sähän oot kohta yhtä vanha ku meikäläinen. Kiva juttu että vaimosikin lämpenee edes kerran vuodessa :lol: Saas nähdä miten mulle käy kahden viikon päästä.

Myöhästyneet 60v onnittelut myös mutsille eilisen johdosta.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
jariotus

Re: Synttäriketju.

Viesti Kirjoittaja jariotus »

Onnittelut "alaikäiselle" :lol:

Vielä sitä sinäkin miehen ikään pääset.

Btw, toosaa saa joka päivä, oli sitten synttärit, tai ei.

enää 2kk ja meikä 49
wolframium
Viestit: 1070
Liittynyt: 05.06.2007 17:22

Re: Synttäriketju.

Viesti Kirjoittaja wolframium »

jariotus kirjoitti:Btw, toosaa saa joka päivä, oli sitten synttärit, tai ei.
Mika olla tama toosa, josta te kaikki puhua??

Mutta Rippelille myöhästyneet syntymäpäiväonnittelut! Minua kun aina rupeaa ahdistamaan kaikenlaiset ylisuuret (lue: yli 5 ihmistä) kokoontumiset, niin pyrinkin välttelemään niitä viimeiseen asti (puhumattakaan sellaisten järjestämisestä)...
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
Bergerac
Viestit: 2306
Liittynyt: 28.04.2007 08:15
Paikkakunta: Jersey

Re: Synttäriketju.

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

wolframium kirjoitti:
jariotus kirjoitti:Btw, toosaa saa joka päivä, oli sitten synttärit, tai ei.
Mika olla tama toosa, josta te kaikki puhua??
Voidako se olla kebab, tama toosa ? :mrgreen: ..Oli pakko. :oops:

Ja asiassa pysyttäessä R:lle jälkionnittelut.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
jariotus

Re: Synttäriketju.

Viesti Kirjoittaja jariotus »

Bergerac kirjoitti:
wolframium kirjoitti:
jariotus kirjoitti:Btw, toosaa saa joka päivä, oli sitten synttärit, tai ei.
Mika olla tama toosa, josta te kaikki puhua??
Voidako se olla kebab, tama toosa ? :mrgreen: ..Oli pakko. :oops:

Ja asiassa pysyttäessä R:lle jälkionnittelut.

Ei se olla tama toosa kebab, eika rullapizza. Se lihapiirakka olla tama toosa, mita mina tarkotta :mrgreen:
Kirsieveliina

Re: Synttäriketju.

Viesti Kirjoittaja Kirsieveliina »

rippeli kirjoitti:Mulla oli eilen synttärit.
Paaljon onneeaa vaaan! Miepä täytän saman verran tasan kuukauden erolla 8)
Ilkkala
Viestit: 75
Liittynyt: 13.06.2008 17:54

Re: Synttäriketju.

Viesti Kirjoittaja Ilkkala »

Juuri kuoli yksi tosi hyvä kaveri alle 40 vuoden ikään. Ilmeisesti huono viina, ja krapulassa tuupertunut. Veljeni löysi hänet kuolleena sängyltään toissailtana. Erittäin kriittinen tilanne minullekin, koska tämä kaveri oli erittäin hyvä mies ja minulle rakas. Ainoastaan vaikea alkoholiongelma teki lopun hänen matkastaan.

Syntymäpäiväjuhlat ovat omiaan nostamaan ihmisen itsetuntoa, mutta jos juhlavieraat ovat väärää sorttia, on koko synet pilalla. Itse en ole koskaan juhlistanut synttäreitäni kuin itsekseni, ellei joku ole sitä erityisesti halunnut.
wolframium
Viestit: 1070
Liittynyt: 05.06.2007 17:22

Re: Synttäriketju.

Viesti Kirjoittaja wolframium »

Ensinnäkin, osanottoni Ilkkalalle.
Bergerac kirjoitti:Voidako se olla kebab, tama toosa ? :mrgreen:
Pizza olla uksi salami keskela, jota aasiakas nuola.
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
Ilkkala
Viestit: 75
Liittynyt: 13.06.2008 17:54

Re: Synttäriketju.

Viesti Kirjoittaja Ilkkala »

wolframium kirjoitti:Ensinnäkin, osanottoni Ilkkalalle.
Kiitos.
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Synttäriketju.

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Huomenna, 11.7. on synttärit. En juhli, enkä pidä vastaanottoa :lol: Lahjat saa antaa rahana, laitan tilinumeroni yksityisviestillä kaikille halukkaille :wink:
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
mana
Viestit: 160
Liittynyt: 07.10.2007 14:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Synttäriketju.

Viesti Kirjoittaja mana »

wolframium kirjoitti:Minua kun aina rupeaa ahdistamaan kaikenlaiset ylisuuret (lue: yli 5 ihmistä) kokoontumiset, niin pyrinkin välttelemään niitä viimeiseen asti (puhumattakaan sellaisten järjestämisestä)...
Samoin. Siks järjestänkin usein oikein hyviä 2-5 ihmisen bileitä :lol: . Esim. kaverini jennin 18v synttörit oli sairaan hyvät bileet (meitä oli 4 juhlijaa). Kahden ihmisen kokoiset bileet on kanssa oikeen hyviä. Ei mitään kalsarikännejä kaverin kanssa vaan kunnon bileet. Savukone, diskopallo, jytämusaa, boolia, naposteltavaa ja hienot biletysvaatteet. Sit biletetään kahestaan, hirmu kivaa. Savukone oli kyllä hyvä ostos 8) . Se nostaa tunnelmaa mukavasti.
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Synttäriketju.

Viesti Kirjoittaja Jakke »

mana kirjoitti:
wolframium kirjoitti:Minua kun aina rupeaa ahdistamaan kaikenlaiset ylisuuret (lue: yli 5 ihmistä) kokoontumiset, niin pyrinkin välttelemään niitä viimeiseen asti (puhumattakaan sellaisten järjestämisestä)...
Samoin. Siks järjestänkin usein oikein hyviä 2-5 ihmisen bileitä :lol: . Esim. kaverini jennin 18v synttörit oli sairaan hyvät bileet (meitä oli 4 juhlijaa). Kahden ihmisen kokoiset bileet on kanssa oikeen hyviä. Ei mitään kalsarikännejä kaverin kanssa vaan kunnon bileet. Savukone, diskopallo, jytämusaa, boolia, naposteltavaa ja hienot biletysvaatteet. Sit biletetään kahestaan, hirmu kivaa. Savukone oli kyllä hyvä ostos 8) . Se nostaa tunnelmaa mukavasti.
Minua ei ahdista isotkaan pippalot, mutta yhdet hauskimmista häistä olivat sellaiset joissa oli vain kaksi vierasta, minä toinen kutsutuista :D
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
wolframium
Viestit: 1070
Liittynyt: 05.06.2007 17:22

Re: Synttäriketju.

Viesti Kirjoittaja wolframium »

Jakke kirjoitti:Huomenna, 11.7. on synttärit. En juhli, enkä pidä vastaanottoa :lol: Lahjat saa antaa rahana, laitan tilinumeroni yksityisviestillä kaikille halukkaille :wink:
Paljon onnea vaan, mutta mitään fyffeä en kyllä rupea lähettelemään ellei sitten kyseessä ole hätäapukatastrofirahasto :lol: :lol:

Nimimerkillä "Hyvää kotiruokaa työttömien ruokalasta ja halvalla"
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Synttäriketju.

Viesti Kirjoittaja rippeli »

wolframium kirjoitti:
Jakke kirjoitti:Huomenna, 11.7. on synttärit. En juhli, enkä pidä vastaanottoa :lol: Lahjat saa antaa rahana, laitan tilinumeroni yksityisviestillä kaikille halukkaille :wink:
Paljon onnea vaan, mutta mitään fyffeä en kyllä rupea lähettelemään ellei sitten kyseessä ole hätäapukatastrofirahasto :lol: :lol:

Nimimerkillä "Hyvää kotiruokaa työttömien ruokalasta ja halvalla"
Paljon Onnea Jakelle!!

Jos tulet heti Imatralle niin lupaan tarjota kostean baari-illan kaikki alkoholit siulle.
Let me go Master I hate you so
Vastaa Viestiin