Yleinen palaute

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: "Popedan todistajat" Kingi ohjelmassa

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Voi luoja! Lue linkistä. Ihan oikeasti.
stigma

Re: "Popedan todistajat" Kingi ohjelmassa

Viesti Kirjoittaja stigma »

Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Voi luoja! Lue linkistä. Ihan oikeasti.
Sori kun ei joka kadun sijaintia muista joka pitäjästä!
Peeveli
Viestit: 362
Liittynyt: 09.05.2012 14:39

Re: "Popedan todistajat" Kingi ohjelmassa

Viesti Kirjoittaja Peeveli »

stigma kirjoitti: Sori kun ei joka kadun sijaintia muista joka pitäjästä!
"Poriin on avattu JW.ORG-toimisto"

Jos et jumalauta tiä missä on pori, niin on olemassa Google.fi. kannattaa tutustua, tosin ite lappalaisenakin osaan tuota käyttää ja tiedänkin suurinpiirtein missä on pori.
...Mess with the best, fuck the rest
stigma

Re: "Popedan todistajat" Kingi ohjelmassa

Viesti Kirjoittaja stigma »

Peeveli kirjoitti:
stigma kirjoitti: Sori kun ei joka kadun sijaintia muista joka pitäjästä!
"Poriin on avattu JW.ORG-toimisto"

Jos et jumalauta tiä missä on pori, niin on olemassa Google.fi. kannattaa tutustua, tosin ite lappalaisenakin osaan tuota käyttää ja tiedänkin suurinpiirtein missä on pori.
Aattele, saatoin tarkoittaa katuosoitetta. Adress. Tiäkkö, vaikka niinku mantsku tai kirkkotie 1.
Peeveli
Viestit: 362
Liittynyt: 09.05.2012 14:39

Re: "Popedan todistajat" Kingi ohjelmassa

Viesti Kirjoittaja Peeveli »

katos google löytää muuten katuosoitteetkin, oletko kokeillu vielä?
...Mess with the best, fuck the rest
stigma

Re: "Popedan todistajat" Kingi ohjelmassa

Viesti Kirjoittaja stigma »

Älkää kirjoittako mihinkään, että kiinnostuneet voi kysellä.
Peeveli
Viestit: 362
Liittynyt: 09.05.2012 14:39

Re: "Popedan todistajat" Kingi ohjelmassa

Viesti Kirjoittaja Peeveli »

miks?
...Mess with the best, fuck the rest
Peeveli
Viestit: 362
Liittynyt: 09.05.2012 14:39

Re: Jossain oli ketju,

Viesti Kirjoittaja Peeveli »

Oletko kokeillut koskaan tätä foorumin omaa hakukenttää? Kirjoitat siihen pori ja poks..saat vastauksesi!
...Mess with the best, fuck the rest
stigma

Re: Jossain oli ketju,

Viesti Kirjoittaja stigma »

Ainakaan mobiilissa ei ole sellaista poks-kohtaa, vaikka etsin ennen ketjun kirjoitusta. Olen pahoillani, etten ole yhtä jumalattoman viisas kun Sinä. Nyt kiitos, ja näkemiin.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Tony »

"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
malmbja1982
Viestit: 7
Liittynyt: 14.02.2015 17:53

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja malmbja1982 »

Hei!

Teidän sivuillanne ei ole sähköpostia yhteydenottoa varten. Minä kun en käytä puhelinta oikeastaan ollenkaan niin tietokone on minun työkaluni. Erosin viime vuoden helmikuussa kirkosta ja lopetin maksamasta kirkollisveroa kun en näe sen auttavan ihmisiä vaan papit ja virkamiehet rellestävät meidän tavallisten ihmisten rahoilla ja vieläpä törkeästi. Nyt kun olen kaksi vuotta tutkaillut tässä teidän raamattua ja jutellut Eilan kanssa täällä puotilassa, joka kuuluu herttoniemen seurakuntaan ja heillä on täällä vartiokylässä konventit. Voinko lahjoittaa pienen osuuden teidän toimintaan vähän niin kuin maksaisin kirkollisveroa, mutta tietäisin sen menevän täysin Jumalan sanansaattamiseen. Ei muuta minulla kaikille hyvää jatkoa. :)
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Tony »

Tässä saattaa olla kyse useammasta kuin yhdestä väärinkäsityksestä.

Tämä foorumi on entisten Jehovan todistajien ylläpitämä ja keskustelun lisäksi lähinnä entisten todistajien vertaistukeen tarkoitettu.

Jehovan todistajat eivät saa edes vierailla tällaisilla foorumeilla.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
malmbja1982
Viestit: 7
Liittynyt: 14.02.2015 17:53

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja malmbja1982 »

En ole liittymässä heihin ainakaan toistaiseksi, mutta kysyin ja kyllä tuo foorumi harhaanjohti :) mutta kannattajajäsen voin olla vähän niinkuin äänetön kumppani joka ei ole listoilla. Paremmin se lahjoitus tuolla saa mielestäni oikean osoitteen kuin entinen kirkkoni evlut. :)

Tony kirjoitti:Tässä saattaa olla kyse useammasta kuin yhdestä väärinkäsityksestä.

Tämä foorumi on entisten Jehovan todistajien ylläpitämä ja keskustelun lisäksi lähinnä entisten todistajien vertaistukeen tarkoitettu.

Jehovan todistajat eivät saa edes vierailla tällaisilla foorumeilla.
malmbja1982
Viestit: 7
Liittynyt: 14.02.2015 17:53

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja malmbja1982 »

Lainaus vielä ja selvennys olen vapaa matkustaja en kenenkään jäsen haluan sen painottaa kaikille
malmbja1982 kirjoitti:En ole liittymässä heihin ainakaan toistaiseksi, mutta kysyin ja kyllä tuo foorumi harhaanjohti :) mutta kannattajajäsen voin olla vähän niinkuin äänetön kumppani joka ei ole listoilla. Paremmin se lahjoitus tuolla saa mielestäni oikean osoitteen kuin entinen kirkkoni evlut. :)

Tony kirjoitti:Tässä saattaa olla kyse useammasta kuin yhdestä väärinkäsityksestä.

Tämä foorumi on entisten Jehovan todistajien ylläpitämä ja keskustelun lisäksi lähinnä entisten todistajien vertaistukeen tarkoitettu.

Jehovan todistajat eivät saa edes vierailla tällaisilla foorumeilla.
malmbja1982
Viestit: 7
Liittynyt: 14.02.2015 17:53

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja malmbja1982 »

Miten selität tämän harhaanjohdatko minua nyt suora lainaus foorumin säännöistä:

"Tämän keskustelufoorumin päätarkoitus on palvella vertaistukipalstana eronneille tai eroa harkitseville Jehovan todistajille tai jehovantodistajuudesta kiinnostuneille. Seurakunnasta eroaminen on eräs elämän suurimmista askeleista, ja jokainen sitä harkitseva voi hyötyä palstalla käytävistä keskusteluista. Foorumilla myös jaetaan näkemyksiä Vartiotorni-seurasta, sen opeista ja ylipäätään elämästä Jehovan todistajana. " kysyn tyhmänä......


Tony kirjoitti:Tässä saattaa olla kyse useammasta kuin yhdestä väärinkäsityksestä.

Tämä foorumi on entisten Jehovan todistajien ylläpitämä ja keskustelun lisäksi lähinnä entisten todistajien vertaistukeen tarkoitettu.

Jehovan todistajat eivät saa edes vierailla tällaisilla foorumeilla.
Vastaa Viestiin