Yleinen palaute
Valvoja: Moderaattorit
-
Re: Yleinen palaute
Mistähän johtuu, että viime aikoina on pätkinyt palvelu paljon. Usein jopa tulee ilmoitus:"Veljesseura.org ei toimi. ERR_EMPTY_RESPONSE"
Vaikuttaisi time-outilta. Onkohan näin muillakin vai vain minulla. Android ja Chrome.
Onkohan Seura aloittanut teokraattisen sodankäynnin netissä? Maailmassahan se onkin ollut käytössä pidempään.
Vaikuttaisi time-outilta. Onkohan näin muillakin vai vain minulla. Android ja Chrome.
Onkohan Seura aloittanut teokraattisen sodankäynnin netissä? Maailmassahan se onkin ollut käytössä pidempään.
SonOfJesus
Laki ja Seura toimivat kasvattajina: kaikki mikä ei tapa, kasvattaa.
Laki ja Seura toimivat kasvattajina: kaikki mikä ei tapa, kasvattaa.
- Tony
Miten tämän kanssa, vieläkö esiintyy? Itsellä ei ole esiintynyt normaalia enempää, eli ihan satunnaisesti.SonOfJesus kirjoitti:Mistähän johtuu, että viime aikoina on pätkinyt palvelu paljon. Usein jopa tulee ilmoitus:"Veljesseura.org ei toimi. ERR_EMPTY_RESPONSE"
Ei varmaan ainakaan hakkerisotaa.Onkohan Seura aloittanut teokraattisen sodankäynnin netissä? Maailmassahan se onkin ollut käytössä pidempään.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Tony
Foorumille on rekisteröitynyt viime aikoina muutamia spämmäreitä, jonka johdosta uusien käyttäjien ensimmäiset viestit tarkistetaan jatkossa ennen julkaisua.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Turhanpäivänen kysymys mutta onko mahdollista saada hymiöitä lisää? Peukkuja ylös ,alas yms.
Valikoima on aika suppea mutta toisaalta ymmärrän niiden arvon ja tärkeyden keskusteluissa joten tuskimpa kannattaa priorisoida kovin korkealle.
Kuitenkin , liekö mahdollista?
Valikoima on aika suppea mutta toisaalta ymmärrän niiden arvon ja tärkeyden keskusteluissa joten tuskimpa kannattaa priorisoida kovin korkealle.
Kuitenkin , liekö mahdollista?
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
- Tony
Selvityspyyntö välitetty tekniselle osastolle.
- Tony
Tekninen osasto oli nopea. Nyt on hymiötä jos jonkinlaista.
-
-
Re: Ihmiskunnan hyvinvointi ja uhkakuvat
Kummalla lie tumputtaaAika paljon isompi toi Erkin vasen nyrkki verrattuna
Viimeksi muokannut Tony, 25.11.2016 18:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Aloitukseen "Ihmiskunnan hyvinvointi ja uhkakuvat" kehkeytynyt sivuketju siirretty palauteketjuun aiheesta seuraavaa mahdollista jatkokeskustelua varten
Syy: Aloitukseen "Ihmiskunnan hyvinvointi ja uhkakuvat" kehkeytynyt sivuketju siirretty palauteketjuun aiheesta seuraavaa mahdollista jatkokeskustelua varten
-
Että kummallako kädellä 13 vuotta sitten kuollut ihminen tällä hetkellä masturboi? Asiahan ei minulle kuulu, mutta nyt taidetaan olla aika kaukana ketjun otsikosta.Veli-Hopea kirjoitti:Kummalla lie tumputtaaAika paljon isompi toi Erkin vasen nyrkki verrattuna
Video ei ollut ohjeistusvideo.
-
Itse tykkäisin sallia satunnaiset tyhmäilyt ja ketjun ohi menevät jutut. Ei taida olla ensimmäinen kerta kun kitiset jostakin, kokeilehan tumputtaa itsekkin jos hellittäisi.Vieraas kirjoitti:Että kummallako kädellä 13 vuotta sitten kuollut ihminen tällä hetkellä masturboi? Asiahan ei minulle kuulu, mutta nyt taidetaan olla aika kaukana ketjun otsikosta.Veli-Hopea kirjoitti:Kummalla lie tumputtaaAika paljon isompi toi Erkin vasen nyrkki verrattuna
Onko jokin syy siihen että palstalla pitäisi olla kaikki räsymaton rimpsut tikkusuorassa?
-
Eikä pelkästään “kitistä”, saatan myös nillittää ja moralisoida. Kiitos vinkistä, olen kyllä testannut tuota tumputusmetodiasi, mutta käsitys hyvästä ja vähemmän hyvästä asiasisällöstä ei vaan tahdo muuttua.Veli-Hopea kirjoitti:Itse tykkäisin sallia satunnaiset tyhmäilyt ja ketjun ohi menevät jutut. Ei taida olla ensimmäinen kerta kun kitiset jostakin, kokeilehan tumputtaa itsekkin jos hellittäisi.
Sääntöjen puitteissa saa varmaankin tuottaa liki millaista sisältöä vaan, mutta kun näitä ex-jiiteiden älyn tuotoksia ja sitä myötä itse “luopiota” ovat arvioimassa myös esim. eroamista harkitsevat. Heille se on aika vakava paikka. Mitä enemmän täällä on kehnoa ryönää informaation sijasta, sitä tyytyväisempi Puutarhatie meidän panokseemme on. Kostonhaluisia irstailijoitahan me kaikesta päätellen olemme, aivan kuin on lavalta kerrottu.Veli-Hopea kirjoitti:Onko jokin syy siihen että palstalla pitäisi olla kaikki räsymaton rimpsut tikkusuorassa?
Video ei ollut ohjeistusvideo.
-
Se tuskin muuttuu sama miten toimitaan.sitä tyytyväisempi Puutarhatie meidän panokseemme on. Kostonhaluisia irstailijoitahan me kaikesta päätellen olemme, aivan kuin on lavalta kerrottu
-
Kultin virallinen kanta on ja pysyy, mutta yksittäisen todistajan rakoilu alkaa tasan samalla hetkellä kuin epäilykin. Toki rajan vedämme, kädellä tai ilman, kukin omalla tavallamme.Veli-Hopea kirjoitti:Se tuskin muuttuu sama miten toimitaan.
-
vieraas kirjoitti:Sääntöjen puitteissa saa varmaankin tuottaa liki millaista sisältöä vaan, mutta kun näitä ex-jiiteiden älyn tuotoksia ja sitä myötä itse “luopiota” ovat arvioimassa myös esim. eroamista harkitsevat. Heille se on aika vakava paikka. Mitä enemmän täällä on kehnoa ryönää informaation sijasta, sitä tyytyväisempi Puutarhatie meidän panokseemme on. Kostonhaluisia irstailijoitahan me kaikesta päätellen olemme, aivan kuin on lavalta kerrottu.
Vieraas ihan asiaa kirjoittaa, Veli-Hopea, minustakin tuo asenne paljastaa kunnioituksen puutetta lukijoita ja myös tänne kirjoittavia kohtaan,Veli-Hopea kirjoitti: Se tuskin muuttuu sama miten toimitaan.
ei toivoa kannata menettää sen vuoksi mitä meistä ajatellaan jossain Puutarhantiellä, siksi asiallisuus auttaa niitä eroa harkitsevia ja palstalle eksyneitä enemmän kuin katkeruus ja pilkka.
-
Toki. Siltikään en näyttele jotain muuta kuin mitä olen.siksi asiallisuus auttaa niitä eroa harkitsevia ja palstalle eksyneitä enemmän kuin katkeruus ja pilkka.
Näyttelin ja mielistelin jo yli 20 vuotta, nyttemmin sanon asiat rehellisemmin siltä miltä milläkin hetkellä tuntuu.
Mitään yliasiallista jokaisen lukijan miellyttäjää minusta tuskin tulee, sehän tarkoittaisi että näyttelen jotakin muuta mitä olen, edelleen.
Minulla on oikeus olla oma itseni ja jos ei , voitte erottaa minut seurakunnastanne.