Yleinen palaute
Valvoja: Moderaattorit
-
Re: Yleinen palaute
Muistelen jostain takavuosilta väitteitä, kuinka tämäkin palsta on vain parin katkeran luopion keskustelemista itsensä kanssa, monella eri nimimerkillä. Katselin nyt että yksittäisiä viestejä on noin 130 900 ja nimimerkkejä ollut yli 850 kpl.
Vaikka se pienimuotoista jakautunutta persoonaa edellyttääkin, niin onhan nämä luvut nyt aikamoinen parin luopion "parin luopion" katkeruuden ultimaattumi? Hyvä me! (Eli minä ja kuka se muu, vielä ahkerampi luppis taas oikein olikaan...?)
Vaikka se pienimuotoista jakautunutta persoonaa edellyttääkin, niin onhan nämä luvut nyt aikamoinen parin luopion "parin luopion" katkeruuden ultimaattumi? Hyvä me! (Eli minä ja kuka se muu, vielä ahkerampi luppis taas oikein olikaan...?)
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
Ja sekin oli ulkomailta järjestäytyneesti johdettua.Kaarmis kirjoitti:Muistelen jostain takavuosilta väitteitä, kuinka tämäkin palsta on vain parin katkeran luopion keskustelemista itsensä kanssa, monella eri nimimerkillä.
-
- Moderaattori
Olisiko se nyt niin yllättävää, jos kävisi ilmi, että me kaikki olemme Veikon sivupersoonia? Paskempiakin lopputwistejä olen leffoissa nähnyt.
"The universe is not fine-tuned for life; life is fine-tuned to the universe." - Victor J. Stenger
-
Olisi kai syytä hieman hioa taitoa valehdella tietoisesti vakavalla naamalla?Weathertop kirjoitti:Olisiko se nyt niin yllättävää, jos kävisi ilmi, että me kaikki olemme Veikon sivupersoonia?
-
Kiitos kaikille vastauksista. Oli todella avuksi.
- Tony
Jotta foorumin käyttäjille ei tulisi yllätyksenä, että keskustelujen tiimellyksessä erilaiset maailmankatsomukselliset näkemykset saattavat tulla kyseenalaistetuiksi tai niihin voidaan pyytää perusteluita, asia lisätty huomiona myös sääntöihin, pykälän 2 § Mielipiteen vapaus alle.
Keskusteluissa esitettävistä maailmankatsomuksellisista näkemyksistä on sallittua esittää vastanäkemyksiä. Poikkeuksena Vertaistuki -osio, jossa maailmankatsomuksellisia näkemyksiä ei ole tarkoitus käsitellä.
Muoks: lisäys muokattu omaksi kappaleekseen.
Keskusteluissa esitettävistä maailmankatsomuksellisista näkemyksistä on sallittua esittää vastanäkemyksiä. Poikkeuksena Vertaistuki -osio, jossa maailmankatsomuksellisia näkemyksiä ei ole tarkoitus käsitellä.
Muoks: lisäys muokattu omaksi kappaleekseen.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Sukututkija
Mitähän tässä on tarkoitus sanoa? Voin väittää, että jumala on olemassa tai sitä ei ole olemassa, mutta minun pitää esittää väitteelleni yleisesti hyväksytty perustelu. Melekosta.Tony kirjoitti:Rankkaakin kritiikkiä voi esittää, mutta sille tulee olla yleisesti hyväksyttävä perustelu
- Tony
Kyseinen lause on ollut säännöissä päivästä yksi ja on yleisluontoinen huomio, joka ei liity esittämääsi skenaarioon. Seuraavat kaksi lausetta tulivat uusina. Jotta näitä ei automaattisesti sekoiteta toisiinsa, muokkaan kappaleet erillisiksi.
Kiitos huomiosta.
Kiitos huomiosta.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
"Yleisesti" hyväksytty perustelu tuskin tarkoittaa sitä, että kaikkien tulee olla asiasta samaa mieltä, mutta tiettyjä standardeja lienee lupa edellyttää. Esimerkiksi "Jumala on olemassa, koska minä niin sanon" tai "Jumala ei ole olemassa, piste" tuskin ovat millään mittareilla hyväksyttyjä perusteluja.Sukututkija kirjoitti:minun pitää esittää väitteelleni yleisesti hyväksytty perustelu. Melekosta.
- Sukututkija
Ymmärrän. Pisti vain silleen silmään, että oli vähän pakko kommetoidaPolyester kirjoitti:"Yleisesti" hyväksytty perustelu tuskin tarkoittaa sitä, että kaikkien tulee olla asiasta samaa mieltä, mutta tiettyjä standardeja lienee lupa edellyttää. Esimerkiksi "Jumala on olemassa, koska minä niin sanon" tai "Jumala ei ole olemassa, piste" tuskin ovat millään mittareilla hyväksyttyjä perusteluja.
-
Olen käynyt verrattain vähän täällä. Mutta mielestäni tämä on foorumina onnistunut. Toki tätä voitaisiin markkinoida paremmin. Esim. Admatan ehdotus on asiaa.
Kaikki todella arvokas tässä elämässä on ilmaista.
- Alueveli
- Eläkeläinen
Foorumi oli pari päivää alhaalla, siitä pahoittelut. Palvelimen speksit vaihtuivat ja vaati parin ruuvin kääntämistä, että lähti jälleen tulille. En työkiireiltä kerinnyt aikaisemmin korjaamaan.
Ensi viikolla foorumilla on päivän mittainen huoltokatko 28.11-30.11 välillä. Ajankohta tarkentuu kunhan ollaan lähempänä.
Ensi viikolla foorumilla on päivän mittainen huoltokatko 28.11-30.11 välillä. Ajankohta tarkentuu kunhan ollaan lähempänä.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
- Alueveli
- Eläkeläinen
Ajankohdaksi näköjään tarkentui 28.11.
Jos silmiin osuu bugeja, niin voi raportoida tähän ketjuun. Avatarin vaihto-ongelma on tiedossa.
Jos silmiin osuu bugeja, niin voi raportoida tähän ketjuun. Avatarin vaihto-ongelma on tiedossa.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
- Alueveli
- Eläkeläinen
Toimii. Miinuspuolena kaikkien olemassaolevat avatarit nollautuivat.
- Tony
Ketjuun tuli vieraskirjoittelijalta viesti, jota ei julkaista.
Mikäli seurakunnassa ja kierroksilla esiintyy rikollista toimintaa, ne pitää viedä viranomaisille välittömästi eikä ihmetellä julkisella foorumilla mitä asialle tulisi tehdä.
Mikäli seurakunnassa ja kierroksilla esiintyy rikollista toimintaa, ne pitää viedä viranomaisille välittömästi eikä ihmetellä julkisella foorumilla mitä asialle tulisi tehdä.