Ufot tuloo!

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Ufot tuloo!

Viesti Kirjoittaja Jakke »

No nii! Nyt ne on sit ilmoittaneet, että avaruusoliot tuloo 14.10.2008 :lol: Ette usko vai? Eikö muka KAIKKI MITÄ NETISSÄ SANOTAAN ole totta?

Onkos arvoisilla palstalaisissa havaintoja minkäänlaisista tunnistamattomista lentävistä esineistä? Tunnen yhden ihan täysjärkisen ihmisen, joka on kertonut nähneensä jonkinlaisen "aluksen" ihan lähietäisyydeltä, mutta ei oikein mielellään keskustele aiheesta, koska (aiheellisestikin) pelkää tulevansa leimatuksi hulluksi. Veljensä kautta olen minäkin tästä asiasta kuullut. Itse veikkaisin tässä tapauksessa jotain väsymyksen/jonkin muun syyn aiheuttamaa hallusinaatiota.

Mutta siis laittakaas kalenteriin ylös lokakuun 14. :wink:
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
almi
Viestit: 943
Liittynyt: 06.05.2007 15:33

Re: Ufot tuloo!

Viesti Kirjoittaja almi »

Tunnen aika huonosti lintuja. Siinä minun ufo-uskovaisuuteni. :wink:
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ufot tuloo!

Viesti Kirjoittaja Jakke »

almi kirjoitti:Tunnen aika huonosti lintuja. Siinä minun ufo-uskovaisuuteni. :wink:
Minä uskon vakaasti tunnistamattomiin lentäviin esineisiin. Minua on jopa heitetty sellaisella. Ei osunut, mutta seinällä oleva taulu särkyi.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
mana
Viestit: 160
Liittynyt: 07.10.2007 14:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ufot tuloo!

Viesti Kirjoittaja mana »

Kaverini on monesti kertonut että hän näki siskonsa kanssa taivaalla valoja, jotka olivat muodostelmassa. Valot leijailivat paikoillaan ja jonkun ajan päästä katosivat. Kaksi todistajaa siis :wink:
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Ufot tuloo!

Viesti Kirjoittaja Tony »

Jakke kirjoitti:Minä uskon vakaasti tunnistamattomiin lentäviin esineisiin. Minua on jopa heitetty sellaisella. Ei osunut, mutta seinällä oleva taulu särkyi.
Taisi olla ihan oikea lentävä lautanen? :wink:
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ufot tuloo!

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Tony Syrjänen kirjoitti:
Jakke kirjoitti:Minä uskon vakaasti tunnistamattomiin lentäviin esineisiin. Minua on jopa heitetty sellaisella. Ei osunut, mutta seinällä oleva taulu särkyi.
Taisi olla ihan oikea lentävä lautanen? :wink:
Tarkemmissa tutkimuksissa ja videokuva-analyyseissä se paljastui puhelimeks :roll:
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Aaac
Viestit: 1644
Liittynyt: 28.04.2007 15:11

Re: Ufot tuloo!

Viesti Kirjoittaja Aaac »

HS kirjoitti kansanopistojen syksyn ohjelmistosta, ja yhdessä kansanopistossa oli alkamassa ufokurssi. Ufovuodesta ennustettiin tulevan hyvä.
Viimeksi muokannut Jakke, 28.09.2008 16:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: tuplapostaus poistettu
Religionsfri.
RaM

Re: Ufot tuloo!

Viesti Kirjoittaja RaM »

Jakke kirjoitti:No nii! Nyt ne on sit ilmoittaneet, että avaruusoliot tuloo 14.10.2008 :lol: Ette usko vai? Eikö muka KAIKKI MITÄ NETISSÄ SANOTAAN ole totta?
Halleluja... äläkä naura vakavalle asialle... hymyillään vain huomaamattomasti mutta leveästi. 8)
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ufot tuloo!

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Ufokausi alkoi omalta kohdaltani jo torstaina, kun tuntematon lentävä esine mäjähti kallooni. Palasista tunnistin esineen kuitenkin myöhemmin Orthex-merkkiseksi muoviseksi löylykauhaksi. Lentoradasta päättelin että lentoonlähtö oli tapahtunut tulistuneen siippani toimesta.

Suosittelen jokaiselle parisuhteessa olevalle yksinsaunomista. :mrgreen:
Let me go Master I hate you so
Bergerac
Viestit: 2306
Liittynyt: 28.04.2007 08:15
Paikkakunta: Jersey

Re: Ufot tuloo!

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

lainaus siitä Jaken linkistä jossa luki: kirjoitti:Lokakuun 14. 2008 suurikokoinen alus ilmestyy taivaallenne etelään ja se tulee peittämään montaa valtiotanne. (tässä voidaan myös puhua viestin vastaanottajalle suoraan, eli mahdollisesti USA:n eteläosaan ja peittää montaa osavaltiota)
Annamme teille nimen Alabama. (valtion vai aluksen nimi?)
No ei tainnut olla yllätys. Tai olisihan tuo toisesta näkökulmasta kiva juttu. Ainakin olisi kiva nähdä miten Brooklynin valo vilkkuisi tämän jälkeen, kun lahkon alkuperäiskotimaassa tälläistä sattuisi. :mrgreen:
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
vapaa

Re: Ufot tuloo!

Viesti Kirjoittaja vapaa »

Voi voi.. Kyllä minä vaan muistan miten pienempänä tyttönä istuin olohuoneen ikkunan alla ja nielin kyyneleitä, kun talvisella tähtitaivaalla aivan selvästi vilkkui ufo (satelliitti se oikeasti oli). Ei auttanut usko ei. Mietin lähinnä, että onko se saatana, tuleeko harmagedon vai oliko äiti oikeassa, että tähtitieteen ajattelusta sekoaa (montako tähteä on taivaalla, miten avaruus voi olla loputon).

Nykyään on niin paljon helpompi nauraa moisille jutuille.
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: Ufot tuloo!

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

vapaa kirjoitti:... vai oliko äiti oikeassa, että tähtitieteen ajattelusta sekoaa (montako tähteä on taivaalla, miten avaruus voi olla loputon).
Kuvaamassasi tapauksessa jehovantodistajuus on ilmeisen parempi vaihtoehto kuin Vartiotorniseurasta vapaa ajattelu. Ainakin minulle Esko Valtaojan vetämät viisi episodia kosmologiasta antoivat hyvin paljon, vaikka en kaikkea ynnännyt, niin olo oli seesteisempi kun nimenomaan ei ollut tarvetta tietää taivaalla olevien tähtien lukumäärää.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Ufot tuloo!

Viesti Kirjoittaja Tony »

Mielenkiintoisinta tällaisissa jutuissa lienevät kysymykset; miksi joku keksii näitä, ja kuinka asiaa seliselitellään 14.10 jälkeen. Mitä arvioisitte, kuinka keskiviikkona 15.10 asiaa selitellään?
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ufot tuloo!

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Tony Syrjänen kirjoitti:Mielenkiintoisinta tällaisissa jutuissa lienevät kysymykset; miksi joku keksii näitä, ja kuinka asiaa seliselitellään 14.10 jälkeen. Mitä arvioisitte, kuinka keskiviikkona 15.10 asiaa selitellään?
Siitähän oli jo jossain selitys, jonka mukaan kosmisten energioiden virtausten vaihtelu luo tähän ajankohtaan pientä epävarmuutta. Jotenkin silleen, että ei voida tarkkaan ennustaa, mihin kohtaan meidän aikajatkumoamme nämä toisesta ulottuvuudesta tulevat alienit synkronoituvat (eiks ollu hienosti sanottu :wink: ). Virtaukset voivat vaihdella niin paljon, että tää alus voi ilmestyä jo ennen ilmoitettua päivää tai sit myöhemmin, mutta viimeistään 1.2.2009. Loogista, eikö totta?

Toisaalta on myös mahdollista, että alienit toteavat, ettei ihmiskunta sittenkään ole vielä valmis kohtaamaan heitä.

Niin että kyllä mahdolliseen ilmestymättömyyteen on ihan pätevät syyt olemassa :lol:
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Polyester
Viestit: 2972
Liittynyt: 11.05.2007 22:11

Re: Ufot tuloo!

Viesti Kirjoittaja Polyester »

Tony Syrjänen kirjoitti:Mielenkiintoisinta tällaisissa jutuissa lienevät kysymykset; miksi joku keksii näitä, ja kuinka asiaa seliselitellään 14.10 jälkeen. Mitä arvioisitte, kuinka keskiviikkona 15.10 asiaa selitellään?
Niin tietysti ensin 14.10 päivän iltana selitetään, että päivä onkin 15.10. Kun sittenkin luvattu läsnäolo viipyy ja pilkkaajia ilmaantuu, annetaan vähän pidemmälle menevä päivämäärä 25.11. Ja seuraavaksi yli-innokkaat alienin odottajat tarkkailevat seuraavan vuoden päivämäärää 7.5. Sitten alienit tulevat loppuunsuorittamaan saapumisensa vuoden loppuun mennessä. Ja sitten poistutaan takavasemmalle ja todetaan, että alienien saapuminen on joka päivä lähempänä kuin koskaan ja sitä kannattaa odottaa vaikka tuhat vuotta.
Vastaa Viestiin