esittelyni

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

pipti
Viestit: 14
Liittynyt: 19.06.2009 14:11

Re: esittelyni

Viesti Kirjoittaja pipti »

siis ensin muutin pois jonka jälkeen hän haki avioeroa. minua seurattiin noin puoli vuotta exän toimesta koska hänellä ei ollut mahdollisuutta mennä naimisiin raamatullisin perustein koska en ollut tehnyt avioriosta. seuraamisen seurauksena ex soitti ja kertoi että nyt on mustaa valkoisella että minun luonani on nähty myöhään illalla mies ( meitä oli useita uusia kavereitani, naisia ja miehiä). olivat seuranneet meitä pitkin iltaa ja taksilla perässä, kiikaroineet katolla jne. tästä syystä kertoi että betelin luvalla hän saa vapautuksen eli voi avioitua uudelleen niinkuin tekikin. tänä päivänä en itse asu avoliitossa tai seurustele joten meni mönkään hänen väitteensä poikaystävästä jne. selitinkö tarpeeksi selvästi. kysy vain jos en.
Bergerac
Viestit: 2306
Liittynyt: 28.04.2007 08:15
Paikkakunta: Jersey

Re: esittelyni

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Kyllä, nyt asia tuli selväksi. :D
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
wolframium
Viestit: 1070
Liittynyt: 05.06.2007 17:22

Re: esittelyni

Viesti Kirjoittaja wolframium »

pipti kirjoitti:minua seurattiin noin puoli vuotta exän toimesta koska hänellä ei ollut mahdollisuutta mennä naimisiin raamatullisin perustein koska en ollut tehnyt avioriosta. seuraamisen seurauksena ex soitti ja kertoi että nyt on mustaa valkoisella että minun luonani on nähty myöhään illalla mies ( meitä oli useita uusia kavereitani, naisia ja miehiä). olivat seuranneet meitä pitkin iltaa ja taksilla perässä, kiikaroineet katolla jne. tästä syystä kertoi että betelin luvalla hän saa vapautuksen eli voi avioitua uudelleen niinkuin tekikin.
Anteeksi vaan mutta ei voi olla nauramatta tuollaiselle äijälle. Kaikenlaisia juttuja on jeppujen toilailuista kyllä tähän ikään kuultu, mutta tämä on ehdottomasti yksi hulluimmista. Siinä täytyy olla melkoisen kiimainen + huonoilla hoksottimilla varustettu, että ylipäätänsäkään KEHTAA tehdä puoli vuotta tuollaista.

Kyllä nyt Kaikkeuden Suuri Suvereenikin on varmasti lepytetty ja mielissään, kun Jehovan tm tosipalvojat ovat "raamatun mittapuiden" mukaan käyneet kiikaroimassa muiden oletettua sukupuolikäyttäytymistä. Täytyy vaan ihmetellä, että kuinka urpoja ihmisiä tässä maailmassa oikein tallustaakaan?
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
Bergerac
Viestit: 2306
Liittynyt: 28.04.2007 08:15
Paikkakunta: Jersey

Re: esittelyni

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

wolframium kirjoitti:Kyllä nyt Kaikkeuden Suuri Suvereenikin on varmasti lepytetty ja mielissään, kun Jehovan tm tosipalvojat ovat "raamatun mittapuiden" mukaan käyneet kiikaroimassa muiden oletettua sukupuolikäyttäytymistä. Täytyy vaan ihmetellä, että kuinka urpoja ihmisiä tässä maailmassa oikein tallustaakaan?
Ihmisistä en sen paremmin tiedä mutta tässä tapauksessa ilmeisesti Seuran asentaman kuvainnollisen aivopultin omaavia vilpittömiä Jehovan Todistajia oli pienellä seikkailulla...toki tosi Tm Seuran ohjeistuksessa ja tosi Tm Seurahan saa ohjeistuksensa itse tm Jehovalta. :mrgreen:
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Nuorin
Viestit: 215
Liittynyt: 04.09.2008 14:56

Re: esittelyni

Viesti Kirjoittaja Nuorin »

pipti kirjoitti:tänä päivänä en itse asu avoliitossa tai seurustele joten meni mönkään hänen väitteensä poikaystävästä jne. selitinkö tarpeeksi selvästi.
Jos tulee sellainen olo että pitää johonkin asiaan vastata pahasti, niin voisithan joskus kirjoittaa kirjeen exälle, uudelle vaimolle, molempien vanhemme ja muille läheisille, missä kerrot asian todellisen laidan, ja että olet koko ajan asunut yksin, etkä ole syyllistynyt JT-oppien mukaiseen aviorikokseen. Siten ex ja exän uusi ovat itse asiassa avionrikkojia ja vielä jatkuvasti avionrikkomista harjoittavia ja elämäntavakseen aviorikoksen valinneita, jotka pitäisi puhtaassa seurakunnassa erottaa ja jotka Jeesus ja voidellut kostajat tulevat pikaisesti tappamaan.
pipti
Viestit: 14
Liittynyt: 19.06.2009 14:11

Re: esittelyni

Viesti Kirjoittaja pipti »

kaikki lähisukulaiset tietää. vaimon otin heti kättelyssä kotiini keskustelemaan asiasta jonka ex tietysti heti kielsi pyydettyäni vaimon puh.numeroa. no selvitin sen itse. puhuin hänelle 2h ja hän lähinnä kuunteli. viestini oli että ei sitten yritä olla uusi äiti lapsille tai mollata lasten edessä minua jne. oli kovin ymmärtäväinen ja sanoi että " älä pelkää, en yritä olla uusi äiti" johon minä sanoin että "jos sen teet niin kosket sellaiselle alueelle jota tulet katumaan...hän on ollut ok eli käsitti asian. vielä selvennykseksi se että minut erotettiin 2kk ennen kun muutin pois eli 2kk asuimme helvetissä ja päätös muuttaa pois tuli pikaisesti kun lapseni sanoi minulle että "äiti, muutetaan pois että päästään rauhaan" hän oli silloin 8v. m. muista sukulaisista äitini on todistaja ja ex heti erottamiseni jälkeen lähetti hänelle vt postia miten ei saa olla minun kanssa tekemisissä. tottakai äitini ei silloin uskaltanut kun vastuuveli lähettää postia. nykyään harvakseltaan olemme tekemisissä puhelimitse. seuraamisesta vielä sen verran että kun sain kuulla asunnon saamisesta. tapasin kyseiset kolme henkilöä baarissa lähellä uuttta kotiani. ex kuuli mihin osoitteeseen menen ja soitti srk veljille että nyt pitää seurata minua. no kaksi päivää myöhemmin vanhin soitti ja pyysi komiteaan juttelemaan. en tajunnut miksi mutta menin. kyselivät missä olen ollut. en tiennyt mistä puhuvat. yksi vanhin sanoi :vedetäänkö todistusaineisto esiin. en vieläkään tajunnut. kyseessä olikin se asunnonhakureissu kun tapasimme baarissa. hän luki kolmen ihmisen kertomuksen reissustani:" meni baariin, joi koko illan aikana yhden lonkeron, poistui naisen kanssa ulos klo silloin ja silloin.." tämä on vain sinulle varoitus että ei perheen äidin pidä olla ukona enää 21 jälkeen jne.. olin aivan tyrmistynyt sillä hainhan asuntoa mutta sitä ex ei varmaan tiennyt. siksi epäili muuta tai halusi mustamaalata minut. eräs seuraajista sanoi minulle myöhemmin että ei olisi halunnut mutta ex vaatimalla vaati. se siitä. tunnistakoon minut he jos käyvät sivuilla, en välitä enää. terkut heillekkin ja kiitos.
pipti
Viestit: 14
Liittynyt: 19.06.2009 14:11

Re: esittelyni

Viesti Kirjoittaja pipti »

ja niin sinulle nuorin. ex sai betelistä luvan mennä naimisiin koska heidän oppiensa mukaan se katsotaan jo aviorikokseksi jos illalla tai yöllä vaikka jonkun miehen auto seisoisi pihallani. silloin otaksutaan jo että aviorikos on tapahtunut ilman muuta mitä minun tapauksessani ei tapahtunut kun vieraani olivat kavereitani ei meikäläisiä. kiikaroinnissa oli vain näkynyt että joku mies kävelee luonani vaikka todellisuudessa henkilöitä oli useita myös nainen. se kuitenkin riitti ja riittää kuulema nykyäänkin vielä.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: esittelyni

Viesti Kirjoittaja Tony »

pipti kirjoitti:kiikaroinnissa oli vain näkynyt että joku mies kävelee luonani vaikka todellisuudessa henkilöitä oli useita myös nainen. se kuitenkin riitti ja riittää kuulema nykyäänkin vielä.
Hehheh, tää kiteyttää jehovantodistajuuden hyvin -> epäilyt ja oletukset riittävät vallan mainiosti jos niin halutaan, eikä faktoista haluta välittää tuon taivaallista.

Tervetuloa palstalle! :)
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
pipti
Viestit: 14
Liittynyt: 19.06.2009 14:11

Re: esittelyni

Viesti Kirjoittaja pipti »

joo kiva kun sinä tony olet aktiivinen ja ainakin koen että tajuut mistä puhun. ymmärrän että jotkut epäilee että voiko ollut näin mutta voin sanoa että en ole elämässäni päästänyt kuin korkeintaan valkoisia valheita jolla olen suojellut kanssaihmisiä tarkoituksella. hei olen kuitenkin ollut virkamiehen vaimo 14v. ja jos heitän huumoria/totta niin tuttaviini kuuluu remu, edesmennyt jyrki h. ja nokian toimitusjohtaja. tiedän mitä on olla julkkis ja tavallinen tallaaja niinkuin minä.remun kanssa oli kivaa se että on aito kuin mikä. hän tykkää lapsista ja en kerran saanut hänen huomiota kun pelasi muistipeliä lattialla kontallaan pojan kanssa kun oli suht pieni. hänen muista seikkailuista en ota kantaa sillä se mitä hän on ollut mulle on ollut ok. nmimerkillä en etsi seuraa julkkisten mutta avoimuuteni saa aikaan sen... hyvä biisi. no joo.
Aaac
Viestit: 1644
Liittynyt: 28.04.2007 15:11

Re: esittelyni

Viesti Kirjoittaja Aaac »

Tuo kyttääminen on helppo uskoa. Vastaavia kokemuksia on kerrottu englanninkielisellä JWN-foorumilla.
Religionsfri.
Nuorin
Viestit: 215
Liittynyt: 04.09.2008 14:56

Re: esittelyni

Viesti Kirjoittaja Nuorin »

pipti kirjoitti:ja niin sinulle nuorin. ex sai betelistä luvan mennä naimisiin koska heidän oppiensa mukaan se katsotaan jo aviorikokseksi jos illalla tai yöllä vaikka jonkun miehen auto seisoisi pihallani. silloin otaksutaan jo että aviorikos on tapahtunut ilman muuta mitä minun tapauksessani ei tapahtunut kun vieraani olivat kavereitani ei meikäläisiä. kiikaroinnissa oli vain näkynyt että joku mies kävelee luonani vaikka todellisuudessa henkilöitä oli useita myös nainen. se kuitenkin riitti ja riittää kuulema nykyäänkin vielä.
Niin toki näin, mutta voihan JT-yksilöillle todellisuudessa merkitä paljonkin ollaanko menty todella Raamatun (JT-tulkinnan) mukaan vai betelin pykälien kautta. Kyseessä on kuitenkin vakava kuolemantuomioon lopulta johtava synti JT-opissa jos menee naimaan ilman pätevää eroa. Ja jos aivan sinisillä silmillä vannoo että ihan oikeasti aviota ei ole rikkonut, saattaa sillä saada omantunnon kolkuttamaan... jos siis edes haluaa tällä tavalla "kostaa".
Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: esittelyni

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Toisen ihmisen asuntoon kiikaroiminen rikkoo Suomen perustuslakia yksityiselämän suojan perusteella. Tiedän, ettei Seura kaihda keinoja "syyllisyydenselvittelyissään". Rikoslain 24 luvussa 6 ja 11 pykälissä kerrotaan salakatselusta ja määritellään kotirauhan piiriin kuuluvat alueet. Kertomuksestasi saa sen käsityksen, että olet joutunut rikoksen uhriksi. Kysymykseen tulee asianomistajarikos, joka ei ole yleisen syytteen alainen.

Uskonnollinen yhdyskunta tai kuka tahansa, joka moiseen "kyttäämiseen" alentuu, ei ole millään mittarilla mitattuna terve. Sinua on loukattu hyvin syvästi, Pipti ja Sinua on kohdeltu henkilöäsi alentavasti ja nöyryyttävästi monin tavoin. Voin ainoastaan toivoa, että pääset näiden yli ja löydät fiksumpia ihmisiä omaan verkostoosi.

En oikein jaksa uskoa Ex puolisosi onnen ihanuuteen. Kuten nuorin sanoi, hän tietää mitä on tehnyt, eikä tästä tiedostaan pakoon itseään pääse. Ja entäpä sitten, kun tämän uutuuden ihastuksen viehätys katoaa ja jalat tömähtävät maahan ihan kunnolla nilkkoja myöten.
pipti
Viestit: 14
Liittynyt: 19.06.2009 14:11

Re: esittelyni

Viesti Kirjoittaja pipti »

aivan oikein. tajusin vasta jälkikäteen poliisin suusta että on rikkonut "lakia. ongelman kertoi poliisi virkaveljestään ja pyysi tekemään ilmoituksen, antoi käyntikortinkin mihin voin soittaa jos vielä käy samoin. ei siinä selviytymisvaiheessa ollut voimia sitä tehdä vaikka ehkä olisi pitänyt.
Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: esittelyni

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

pipti kirjoitti: ei siinä selviytymisvaiheessa ollut voimia
Tämän tiedän. Kun ihminen joutuu minkä tahansa tilanteen johdosta äärimmäisen tiukoille henkisesti, hän ei kertakaikkiaan jaksa. Hyvä, jos jaksaa selvitä seuraavaan päivään, joka sekin saattaa olla pelkoja täynnä. Huoli ja masennus valtaavat alaa ja pelkän lattian imuroiminen voi olla kohtuuton ponnistus.

Tällaisessa tilanteessa luotettavan turvallinen tukihenkilö saattaisi olla paikallaan. Kerron erään tapauskertomuksen. Henkilö oli juuri jäänyt leskeksi. Tapasin hänet sattumoisin erään kotikäynnin yhteydessä. Hautajaiset oli jaksanut hoitaa, mutta nyt oli toivoton. Perukirjoitus, edesmenneen puolison velat, maksamatta jääneet laskut, erinäiset kauppakirjat, jne painoivat surun lisäksi. Koska lähiomaisiakaan ei ollut paikkakunnalla, katsoin virkani puolesta aiheelliseksi tarjota apuani.

Toki hieman aikaahan se vei mutta, vajaassa kahdessa viikossa olimme yhdessä saattneet tilanteen hallintaan: perukirjat tehtyä, laskut ja velat hoidettua, kauppakirjat selvitettyä, eläkkeet ja asumistuet haettua, jne. Diakoniatyön tekijänä minulle sellainen rutiinijuttu ja leskelle suunnaton helpotus. Siinä ohessa ehdittiin siitä surustakin jutella. Kaikki toki asiakkaan ehdoin.
pipti
Viestit: 14
Liittynyt: 19.06.2009 14:11

Re: esittelyni

Viesti Kirjoittaja pipti »

moikka!
soitin muuten eilen pastorille, ihmeellistä että uskalsin. oli tosi kiva nainen. kerroin tarinaani ja oli aivan ihmeissään mutta ei osannut sanoa uskonnon vaikeuden takia neuvoja. soitin myös lakimiehelle joka sanoi että 12v. ei voi enää pakottaa mihinkään syyllistämällä minua. nyt on ottanut asian kovasti mieleensä sillä viestit opettajalle ja minullle osoittaa että alkaa huomata että lapsi ei olekkaan enää vedättävissä jos ei halua kokouksiin. näin se menee. sano jaakko onko kirkosta apua, ainakin kuunteli ja soitti vielä uudelleen...
Vastaa Viestiin