VSF: Hellittelynimikkeet viestien määrän perusteella ?

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

VSF: Hellittelynimikkeet viestien määrän perusteella ?

Hellittelynimikkeet ovat tarpeettomia, Ei niitä tarvita.
8
30%
Voisihan nuo hellittelynimikkeet lisätä
6
22%
Hellittelynimikkeet vain, jos rekkaantuneella mahdollisuus valita onko ominaisuus käytössä
6
22%
Jotain muuta, kerro mitä
1
4%
Ei mitään väliä, ihan sama.
5
19%
EOS (ei osaa sanoa)
1
4%
 
Ääniä yhteensä: 27

Bergerac
Viestit: 2306
Liittynyt: 28.04.2007 08:15
Paikkakunta: Jersey

VSF: Hellittelynimikkeet viestien määrän perusteella ?

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Mm. täällä oli keskustelua hellittelynimikkeiden käytöstä kirjoittajien viestien lukumäärän mukaisesti.

http://veljesseura.org/foorumi/viewtopi ... c&start=61

VSF Kiinnostunut
VSF Rivijäsen
VSF Avustava palvelija
VSF Tienraivaaja
VSF Toimeton,epäsäännöllinen (->=anonyymipummi)
jne tai jotain tälläistä ja nimitys muuttuu xxx veistien jälkeen. Tämän ylläpito voisi määritellä kuten voisi määritellä myös veikeät nimikkeet.

Onko tälläinen veikeä visuaalinen ominaisuus tarpeen (etenkin jos on mahdollista rekisteröityneen valita näkyykö tämä hellittelynimi) ?

Kysytään nyt VSF:n mielipidettä, ylläpito tietysti päättää asiasta harkintansa mukaisesti riippumatta näkemyksistä.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Bergerac
Viestit: 2306
Liittynyt: 28.04.2007 08:15
Paikkakunta: Jersey

Re: VSF: Hellittelynimikkeet viestien määrän perusteella ?

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Minun mielestäni olisi veikeä ominaisuus. Etenkin jos rekaantuneella mahdollisuus itse valita ovatko hellittelynimet käytössä vaiko ei.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
madgyver
Viestit: 289
Liittynyt: 30.04.2007 13:35

Viesti Kirjoittaja madgyver »

ihan hauska idea, ite olen kyllä ton kannalla :)

noita nimikkeitä kun on loputtomiin tarjolla, huipulla voisi olla esim piirivalvoja (esim. modet). Vois tosiaan olla tyyliin esim. 0-50 viestiä = kiinnostunut, 50-100 = rivijäsen, 100-150 = avustava palvelija jne jne :)Samalla tuo olis sopivaa ivaa jeppujen hierarkiakoneistolle ja ihmisten luokittelulle.
Polyester
Viestit: 2972
Liittynyt: 11.05.2007 22:11

Re: VSF: Hellittelynimikkeet viestien määrän perusteella ?

Viesti Kirjoittaja Polyester »

Bergerac kirjoitti:VSF Kiinnostunut
VSF Rivijäsen
VSF Avustava palvelija
VSF Tienraivaaja
VSF Toimeton,epäsäännöllinen (->=anonyymipummi)
Kannatan lämpimästi WTBTS-mallin mukaisia hellittelynimikkeitä! Mukava piikki siihen suuntaan, ja kaikille foorumilaisille toinen mahdollisuus kerätä natsoja. Ja voisihan sekin ominaisuus varalta olla, että nimikkeen pystyy poistamaan käytöstä, jos se tuntuu jotenkin epämiellyttävältä.

Mitään kielteistä kuten "toimeton" tai "epäsäännöllinen" ei kuitenkaan pidä olla, vaan silloin puhuttakoon mieluummin kiinnostuneesta. Siitä voisi edetä tutkisteluoppilaaksi, kastamattomaksi julistajaksi, ja sitä tuttua rataa eteenpäin. Myös "vanhimman vaimo" -nimityksen voisi kokeeksi sijoittaa johonkin väliin, niin tulisipa sekin tittelille virallinen ranking-arvo (kun se kuitenkin tosiasiassa käytössä on).
StereoX
Viestit: 143
Liittynyt: 28.04.2007 08:16
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja StereoX »

Minä en tykkää enkä halua mitää tuollaisia lisänimikkeitä. Toki ne ovat piikki, mutta uskon että ne voisivat jotakuta loukatakin.
"hedelmistään puu tunnetaan"
palantir
Viestit: 17
Liittynyt: 02.05.2007 20:17

Viesti Kirjoittaja palantir »

Minusta niillä ei saavuteta mitään lisäarvoa. Todistajien (ja Seuran) pilkkaaminen ei muutenkaan edistä yhtään mitään muuta kuin korkeintaan sitä, että sivuille eksyvä todistaja palaa kiireen vilkkaa takaisin Seuran hellään mutta arvaamattomaan huomaan.

Jotenkin ymmärtäisin sellaisen kuvaustekstin taikka -sanan kuin vesipostissa muistaakseni oli. Jokainen käyttäjä voi silloin itse päättää, laittaako sellaisen vaiko eikö. Seura-diskurssinkin voi silloin itse valita.

(Toisekseen, miksi määrää pitäisi enää seurata millään lailla?)
Bergerac
Viestit: 2306
Liittynyt: 28.04.2007 08:15
Paikkakunta: Jersey

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

palantir kirjoitti: (Toisekseen, miksi määrää pitäisi enää seurata millään lailla?)
Niin, ylläpitohan voisi teknisten mahdollisuuksien rajoissa poistaa näkyvistä rekisteröityneiden rekisteröintipäivämäärän sekä viestien kokonaismäärän (käyttäjälistasta sekä viestilistasta että myös profiilista).

On varmaan foorumeita (phpbb,simpmac,vbullet jne) joissa ylläpito on määritellyt teknisten rajojen puitteissa sen, että viestin lukumääriä ei raportoida. Ei minulle vaan tule nyt mieleen ensimmäistäkään sellaista mutta varmaan sellaisia saattaa löytyä.

Itse olen raportoinnin kannalla (ja hellittelynimien kannalla etenkin, mikäli reggaantunut voi itse valita ovatko hellittelynimet käytössä). Niin, hellittelynimikkeet aloituksessa olivat esimerkkejä ; ei tarvitse olla sopuliyhteisöön viittavia vaikka aihepiirin mukaisesti havainnollista, ylläpitohan näitä määrittelee tai on määrittelemättä.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Taisin jo tuohon aiempaan ketjuun kommentoida, etten pidä tarpeellisena lokeroida tai palkita kirjoittajia viestimäärien mukaan. Ennemminkin tämä pitäisi tapahtua viestien laadun perusteella, mutta sen mittaaminen onkin sitten käytännössä mahdotonta.

Moderaattoreiden kesken on ollut jopa puhetta viestimäärien piilottamisesta kokonaan, joten en usko tämän ominaisuuden koskaan näkevän päivänvaloa.

Keskustelu aiheesta toki jatkukoon.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Bergerac
Viestit: 2306
Liittynyt: 28.04.2007 08:15
Paikkakunta: Jersey

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Alueveli kirjoitti: Moderaattoreiden kesken on ollut jopa puhetta viestimäärien piilottamisesta kokonaan, joten en usko tämän ominaisuuden koskaan näkevän päivänvaloa.

Keskustelu aiheesta toki jatkukoon.
Jos viestimäärien piilottamisella on joku syvällisempi tarkoitus niin ehkä piilottaminen tulisi ulottaa myös searchiin tai profiilin kautta saataviin viestien lukumääriin/tietoihin ? Tarkoitan tällä sitä, onko puheena ollut totaalinen viestimäärän piiloitus vaiko vain osittainen viestimäärän piiloitus ?
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Bergerac kirjoitti: Jos viestimäärien piilottamisella on joku syvällisempi tarkoitus niin ehkä piilottaminen tulisi ulottaa myös searchiin tai profiilin kautta saataviin viestien lukumääriin/tietoihin ? Tarkoitan tällä sitä, onko puheena ollut totaalinen viestimäärän piiloitus vaiko vain osittainen viestimäärän piiloitus ?
Jos puhuin viestimäärien piilottamisesta, niin ei kai se kovin piilottamista ole jos lukumäärän näkee jostain? Iltapuhteinaan jokainen toki voisi harrastaa viestien laskemista jos tekee mieli.

Päätöksiä aiheesta ei ole, eikä ehkä tulekaan. Kommentillani tarkoitin, että jos jo viestimäärien piilottaminen on ollut puheissa, niin tuskin viestimääristä palkitsemiseenkaan suhtaudutaan kovin myönteisesti.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Nightderanger
Viestit: 209
Liittynyt: 02.05.2007 15:41
Paikkakunta: Helsinki

Joo ei

Viesti Kirjoittaja Nightderanger »

Turha sitoa mitenkään viestimääriin tai mihinkään palstalla pelkästään tapahtuneeseen toimintaan nimikkeitä. Ylläpidolle nimikkeeksi hallintoelimen jäsen :D Loput joko itse saa valita tai sitten jotenkin muuten kategorioituna, esim onko osallistunut muuhun luopiotoimintaan ja kuinka veteraani niissä kuvioissa on. Tai jotain.
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Joo ei

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Nightderanger kirjoitti:Turha sitoa mitenkään viestimääriin tai mihinkään palstalla pelkästään tapahtuneeseen toimintaan nimikkeitä. Ylläpidolle nimikkeeksi hallintoelimen jäsen :D Loput joko itse saa valita tai sitten jotenkin muuten kategorioituna, esim onko osallistunut muuhun luopiotoimintaan ja kuinka veteraani niissä kuvioissa on. Tai jotain.
Pakko kai se on myöntää, että vähän lapsellinen koko idea, mutta mitä pahaa lapsellisuudessa muka on, häh? 8) Ehkä sellainen vapaavalintainen tai peräti itse määriteltävissä oleva titteli olis fiksuin, jos sellaista yleensäkään tarvii?
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: VSF: Hellittelynimikkeet viestien määrän perusteella ?

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Bergerac kirjoitti:Mm. täällä oli keskustelua hellittelynimikkeiden käytöstä kirjoittajien viestien lukumäärän mukaisesti.

http://veljesseura.org/foorumi/viewtopi ... c&start=61

VSF Kiinnostunut
VSF Rivijäsen
VSF Avustava palvelija
VSF Tienraivaaja
VSF Toimeton,epäsäännöllinen (->=anonyymipummi)
jne tai jotain tälläistä ja nimitys muuttuu xxx veistien jälkeen. Tämän ylläpito voisi määritellä kuten voisi määritellä myös veikeät nimikkeet.

Onko tälläinen veikeä visuaalinen ominaisuus tarpeen (etenkin jos on mahdollista rekisteröityneen valita näkyykö tämä hellittelynimi) ?

Kysytään nyt VSF:n mielipidettä, ylläpito tietysti päättää asiasta harkintansa mukaisesti riippumatta näkemyksistä.
Taidanpa olla varsinainen ilon pilaaja ajatellessani toipumisen rankkojenkin uskonnollisten tai uskontoon liittyvien kokemusten jälkeen olevan mielekkämpää pyrkimällä niistä tyystin eroon ja elämällä mahdollisimman tavallista elämää..

Jos kuitenkin joku haluaa itseään VSF-veli vanhimmaksi verbalistiksi kutsua, sallittakoon se hänelle, VSF-sisar säädyllinen siveäkin. siinä samassa, mutta mikä mielekkyys siinä piilee työntää menneisyyttään edellään, kuin kottikärryissä. Eikö se repun kantaminenkin jo riittäisi. -No, jaa :roll:

Olikos se tuo VSF lyhenne sanoista Vartiotorniseuran Fani :?:
Viiru
Viestit: 27
Liittynyt: 03.05.2007 15:24

Viesti Kirjoittaja Viiru »

Miten ois
* kissa
*koira
*jänis
tms... noh ääh, en tykkää mistään hellittelynimistä. Jotenkin.. plääh.
Jaakob
Viestit: 707
Liittynyt: 28.04.2007 14:43

Viesti Kirjoittaja Jaakob »

Kyllä mä oon myös sitä mieltä että minkäänlaisia "nimikkeitä" ei tarvita. Viestimäärän piilotuskin olisi suotavaa, se asettaisi jokaisen kirjoittelijan samalle viivalle. Emme halua sellaisia luokkaeroja kuin todistajien keskuudessa on, emmehän?
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
Vastaa Viestiin