Tapaaminen Tampereella 24.10.
Valvoja: Moderaattorit
-
Aaac
Tapaaminen Tampereella 24.10.
Tervetuloa kaikki pirkanmaalaiset - ja kauempaakin - tapaamiseen Tampereella lauantaina 24.10. kello 17! Paikka on olutravintola Wanha Posti Hämeensillan vieressä. Ohjelmassa on vertaistukikeskustelua ja muuta iloista rupattelua olutlasin ääressä. Ilta jatkuu Tampereen keskustassa paikalle saapujien toiveiden mukaan.
http://www.wanhaposti.fi/
Ilmoittaudu yv:llä minulle, tässä ketjussa sai sähköpostiin toipumisapu [at] gmail.com . Tulen paikan päälle, kerron yhdistyksestä, sekä tarvittaessa myös suljetusta uskonyhteisöstä toipumisesta.
Tervetuloa!
Tapaamisen järjestää Toipumisapu Kartetut ry.
Edit: Yhteystietoja muutettu.
http://www.wanhaposti.fi/
Ilmoittaudu yv:llä minulle, tässä ketjussa sai sähköpostiin toipumisapu [at] gmail.com . Tulen paikan päälle, kerron yhdistyksestä, sekä tarvittaessa myös suljetusta uskonyhteisöstä toipumisesta.
Tervetuloa!
Tapaamisen järjestää Toipumisapu Kartetut ry.
Edit: Yhteystietoja muutettu.
Religionsfri.
-
Aaac
Re: Tapaaminen Tampereella 24.10.
Tämänhetkisten tietojen mukaan tapaamiseen on ilmoittautunut jo kahdeksan henkilöä. Lisää mahtuu mukaan, eli ilmoittauduhan rohkeasti!
Wanhassa Postissa voi nautiskella myös alkoholittomia juomia, eli mitään oluenjuontipakkoa ei tietenkään ole.
Wanhassa Postissa voi nautiskella myös alkoholittomia juomia, eli mitään oluenjuontipakkoa ei tietenkään ole.
Religionsfri.
-
Berzerk
Hip hei!
Onko väki vielä liikkeellä huomenissa?
B
Onko väki vielä liikkeellä huomenissa?
B
"Strain the truth, print your lies
Let me fall into the other side
Bail me out and I'll be gone
Fading out of your soul
I won't be there for you anymore"
-Entwine-
Let me fall into the other side
Bail me out and I'll be gone
Fading out of your soul
I won't be there for you anymore"
-Entwine-
-
Erotettu veli
.
Viimeksi muokannut Erotettu veli, 16.01.2010 20:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
blame
Helvetin hienoo tukitoimintaa. Pyydetään pistää yv:tä mutta kukaan ei vastaa. Ketään ei kiinnosta perua juttua. Just tulin Wanhasta postista, mutta eihän siellä ketään näkyny.
-
Aaac
Hei Blame! Mä sairastuin enkä päässyt paikalle ja ilmoitin asiasta tamperelaisille järjestäjille. Tarkoitus ei ollut perua tapaamista.
Olen pahoillani että kävit paikalla turhaan.
Oletko varma, ettei paikalla ollut ketään muuta?
Olen pahoillani että kävit paikalla turhaan.
Religionsfri.
-
Vanha Rouva
Aaac kirjoitti:Hei Blame! Mä sairastuin enkä päässyt paikalle ja ilmoitin asiasta tamperelaisille järjestäjille. Tarkoitus ei ollut perua tapaamista.
Olen pahoillani että kävit paikalla turhaan.Oletko varma, ettei paikalla ollut ketään muuta?
Kävin minäkin siellä juomassa yhden siiderin, mutten viitsinyt aloittaa kuulustelua, ketä oli paikalla, kun en taida edes tuntea muita kuin sinut ja sekin vain kuvan perusteella. Noh, tulin takaisin kotiin ja vietän nyt mieheni kanssa mukavan koti-illan.
Se tietty hiukan harmittaa, että pistin make-uppia ja kaikkee....et uskokaan, miten paljon aikaa sellainen tällä iällä vie....
-
blame
No eipä mitään. Yhdeltä porukalta kysyin, että ootteko ex-jt- ryhmää, mutta ei ollut. Toinen porukka näytti kanssa aika kaveriporukalta enkä viittinyt enää mennä kysymään. Hirveesti siellä ei ollut edes ihmisiä.Aaac kirjoitti:Hei Blame! Mä sairastuin enkä päässyt paikalle ja ilmoitin asiasta tamperelaisille järjestäjille. Tarkoitus ei ollut perua tapaamista.
Olen pahoillani että kävit paikalla turhaan.Oletko varma, ettei paikalla ollut ketään muuta?
Vähän harmittaa kun olin odottanut iltaa. Olishan se launtai siinä menny mukavemmin. No säästyypä rahat ja huomiseen ehkäpä piirteenä ellei nyt tälle illalle ilmaannu mitään.
-
Jaakob
Tjoo... allekirjoittaneenkin piti olla paikalla mutta olin sitten ihan jossain muualla enkä viitsinyt lähteä yksin ajelemaan satoja kilometrejä 
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
-Mark Twain