Juhannus

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Juhannus

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Ensiksi, hyvää Jussia kaikille tasapuolisesti.

Minkäslaisia Juhannusperinteitä nykyään pidätte? Käytkö yhä konventissa? :roll: Vai onko kenties joku muu korvannut perinteisen kuumassa salissa istuskelun?

Itsellä ei vielä juuri perinteitä ole, mutta ehkäpä joskus.
m.näätinki
Viestit: 79
Liittynyt: 08.06.2007 01:07
Paikkakunta: Lohja

Juhannukseni menee

Viesti Kirjoittaja m.näätinki »

samoin kun viimevuonnakin,eli:töissä.
Tietyt ihmiset tarvitsevat erityishuolenpitoa 24 tuntia/vrk.
Huomenna sama juttu kun tänäänkin.
Mutta hyvää keskikesää kuitenkin.Tänään on menty jo yks päivä kohti joulua,valoisan ajan lyhentymisellä.
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: Juhannus

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Lehtiveli kirjoitti:Vai onko kenties joku muu korvannut perinteisen kuumassa salissa istuskelun?
Istuskelen noin vartin päästä hiljan ihan itse rempatussa löylyhuoneessa, jossa tuoksuvat ojanpenkalta riivityt koivunvesat.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
am-ha·’a’rets
Viestit: 296
Liittynyt: 28.05.2007 12:44

Re: Juhannus

Viesti Kirjoittaja am-ha·’a’rets »

Markku Meilo kirjoitti:
Lehtiveli kirjoitti:Vai onko kenties joku muu korvannut perinteisen kuumassa salissa istuskelun?
Istuskelen noin vartin päästä hiljan ihan itse rempatussa löylyhuoneessa, jossa tuoksuvat ojanpenkalta riivityt koivunvesat.
Joku on todella kateellinen... :roll: ...kun olis edes sauna!

"Normaali" setti... eli muutama tunti jäähallia ja sitten nuorten mukana hietsun rannalla hetken. Kukaan ei ainakaan vielä örveltänyt ympäripäissään kun lähdin..
"Life is what You make of it."
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Oliko hyvä konventti? :)
Sophia
Viestit: 8
Liittynyt: 05.05.2007 20:27

Viesti Kirjoittaja Sophia »

ainakin pari viime juhannusta on mennyt ex-jehovan todistaja mieheni kanssa mökkeillessä, saunoessa ja sellaista.. mukavasti siis yleensä :). Sillonkun vielä olin helluntalainen melkein jokainen juhannus meni Keuruulla uskovaisten kanssa.. onneksi ei enää ;).
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: Juhannus

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

am-ha·’a’rets kirjoitti:....eli muutama tunti jäähallia
Ei ainakaan täällä herätä pienintäkään kateutta.

Hakkasin naistani* olan takaa. Kiukaan yllä kypsyi aitoja Lidlin bratwursteja, jotka kittasimme aidon Lidlistä hankitun hapankaalin ja aidosti itsepannun oluen kera.

*) Vihdalla miltei.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Markun olutta pitäisi kyllä maistella joskus, kunhan ehtisi.

Löylyt oli ilmeisesti onnistuneet?
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Lehtiveli kirjoitti:Löylyt oli ilmeisesti onnistuneet?
Maailman rakkaimman saunaseuran ohella onnistumisen takasi suunnittelemani löylyhuoneen lämpötilan kaukomittaus LM35-piirillä, jonka jännitteenseurannan toteutin yläkerran 240 asteen taulumittarin edellyttämään 5 mA täysnäyttämätasoon kahdella TL431-piirillä, kahdella vastuksella sekä yhdellä trimmeripotikalla. Tämä kaikki lisäheebeli sitä varten, ettei LM35-piirin häviölämpö vääristä mittaustulosta.

Siis näin elektroniikkamies saunoo.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
Turhapuro
Viestit: 137
Liittynyt: 28.05.2007 10:39
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Turhapuro »

Ollaan vanhempien kanssa mökillä ja olen ainoa joka vielä valvoo =) Hauska Jussi, hyvää ruokaa, yhdessä oloa, veneilyä, ei pisaraakaan alkoholia, lapset nautti, poltettiin hervoton kokko (n. 10 m korkeuteen meni liekit=) Olipa ainakin sen alueen isoin poppa. Valvon vielä ja kulutan aikaani nyt näin, kun olen kipinävahtina, ettei rantsun maasto pala, aika kuivaa ja kytee ihan reippaasti vielä. Äiti tosin perusteli varmaan lähinnä itselleen, että on hyvä polttaa roskapuut... kyllä niitä pystyyn kuivuneita puita metsästä raahattiinkin. Kokko palaa kyllä vielä monta kertaa, kun tehdään omasta metsästä puistomaista osasta mikä näkyy pihaan. Nyt kun muut nukkuu kaivoin takaluukusta pari kaljaa (lue mäyräkoira=) Äiti tietää kyllä, mutta en halua hänen silmien alla ottaa yhtäkään, koska hän ei tykkää. Huomenna taas veneilyä ja vesisuksilla kurvailua. Oikeastaan ehkä yksi parhaista juhannus hetkistä oli tänään.
Ihan kiva suhtautuminen jt vanhemmilta! Ei kaikki ole tiukkapipoja!

Hyvää Juhannus viikonloppua kaikille!
-Joskus näin mustavalkoisena kaiken, mutta nyt kun näkee värit, niin paljon kauniimpi on maailma- -tp07-
Hypocrisy Surrounds
Viestit: 63
Liittynyt: 15.06.2007 22:32

Viesti Kirjoittaja Hypocrisy Surrounds »

Viettelen aikaa kavereiden kanssa musiikkihommia tehden, jo nyt parhaillaan. Tänä päivänä täällä Oulussa oli ensimmäinen konventtipäivä ja pyyhälsin tietty pari kertaa ohi pyörälläni koska se on matkan varrella suunnatessa studioon.

Ohjelma kuului sisältä asti ulos ja yllätysmäärä porukkaa oli tällä kerralla ulkona. Alkaa näyttämään pikkuhiljaa siltä kuin olisi koko ajan väli-aika. Porukka kyllästyy samaan jauhamiseen...

Näin muutaman tutun huomanneen minut ja heidän tuiman ilmeensä.
Sana eroamisesta leviää jt marttakerhoissa nopeaa. Tuli pari puhelua illan päälle ja kun olin jo valmiiksi poistanut meikkukavereiden numerot kun ens tiistaina tuo eroni ilmoitetaan. Koittavat kaikella mahdollisella tavalla masentaa oloani sillä että tuomiopäivä koittaa pian ja mulla on vielä mahollisuus kääntyä. Mulla on viimeisen viikon aikana ollu aivan upea fiilis kahleista pääsemisen jälkeen, että ei kyllä nyt ihan päällimmäisenä mielessä liittyä takaisin :D .

Huomenna menen konva-alueen ohi uudemman kerran :D
Haluttas tehä jotain jäynää

:twisted:
almi
Viestit: 943
Liittynyt: 06.05.2007 15:33

Viesti Kirjoittaja almi »

Hyvää juhannuspäivää kaikille! :) Minä olin viime yön töissä ja nyt pää on ihan takussa väsymyksestä. Ja ensi yönä uudelleen duuniin...

Konventtiin en taatusti menisi.
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Hypocrisy Surrounds kirjoitti:Tuli pari puhelua illan päälle ja kun olin jo valmiiksi poistanut meikkukavereiden numerot kun ens tiistaina tuo eroni ilmoitetaan. Koittavat kaikella mahdollisella tavalla masentaa oloani sillä että tuomiopäivä koittaa pian ja mulla on vielä mahollisuus kääntyä. Mulla on viimeisen viikon aikana ollu aivan upea fiilis kahleista pääsemisen jälkeen, että ei kyllä nyt ihan päällimmäisenä mielessä liittyä takaisin :D .
Mitäs sieltä soiteltiin? Yritettiin houkutella lahkojuhliin vai? ;)

Ei niistä kannata välittää, tuomionpäivää on odoteltu jo parisentuhatta vuotta ja JT:tkin ovat odottaneet jo yli 100 vuotta. Täällä palstallakin pyörii henkilöitä, jotka ovat ehtineet nähdä useamman maailmanlopun hehkutuksen.
metsäläinen
Viestit: 47
Liittynyt: 16.05.2007 18:51

Viesti Kirjoittaja metsäläinen »

Tuntuu vapaalta ja kesältä. Pikkuhiljaa ettei tule ähky. Mutta suunta on oikea. :)
troyen

Viesti Kirjoittaja troyen »

Siideriä olen nauttinut, konventeissa en ole enää vuosikausiin onneksi joutunut käymään. :D
Olen ihan kotosalla rentoutunut koirien kanssa, nyt pizza uunissa ja kohta Simpsoneita katsomaan. :lol:
Vastaa Viestiin