Laitoinpa minäkin otsikoksi Paranoia-sitaatin, kuten tuo "Happiness is mandatory – are you happy?"-otsikon laittanut. Asianmukainen piirros on mainio esimerkki väkinäisesti hymyilevistä ihmisistä.
Olisin voinut olla rekisteröitymättäkin, mutta hajosin heti noihin "tihrusta epäselvää kuvaa ja kirjoita symbolit"-juttuihin. Olen täällä lähinnä kuunteluoppilaana, kuten eräällä toisellakin luopiofoorumilla. Olen vapaa-ajattelija ilman jt-taustaa. Jeffat ovat kiehtoneet minua siinä missä cargo-kultistitkin, mutta jälkimmäisten tuottamaa kirjallista materiaalia on ollut heikommin saatavilla. Viimeksi noin puoli vuotta sitten selailin Herätkää!-lehteä ja kiinnitin huomioni artikkeliin, jossa mietittiin, kannattaako äidin jäädä kotiin hoitamaan muksuja vai ei. Kotiin jäämisen kannalle päädyttiin. Yllättäen artikkelissa ei puolellakaan sanalla mietitty sitä vaihtoehtoa, että huonompipalkkainen isä jäisi kotiin muksuja hoitamaan. Sitä ei ilmeisesti pidetty lainkaan mainitsemisen arvoisena vaihtoehtona. Varsin kiehtovia ihmisiä ja heistä irtautuneiden kautta saanee vähemmän yksisilmäistä tietoa heistä.
Oman vakaumukseni mainostaminen ei sinällään kiehdo. Moni luopio lienee pettynyt yhteen uskonnon tulkintaan, ei itse uskontoon.
The Computer is your friend
Valvoja: Moderaattorit
-
rippeli
Re: The Computer is your friend
Tervetuloa palstalle-
Tänne mahtuu kyllä kirjoittajia ja erilaiset mielipiteet ovat enemmän kuin toivottavia.
Tänne mahtuu kyllä kirjoittajia ja erilaiset mielipiteet ovat enemmän kuin toivottavia.
Let me go Master I hate you so