Täällä on varmaan jo ellei samanlainen niin ainakin melkein samanlainen topikki jossain, mutta perustin nyt uuden aikani kuluksi. =) Mistäköhän sitä aloittaisi... No, sain veljeltä lainaksi Jehovan todistajista kertovan kirjan: Nykyajan baabelin orjat. (oiskohan se vuodelta -76) Se oli ensimmäinen "luopio" kirja minkä olen lukenut, vaikka olen ollut poissa "totuudesta" jo yli 3 vuotta. Se kuitenkin herätti jo lähes kuolleen kiinnostukseni todistajien historiaa kohtaan. Nyt haluaisinkin teiltä, rakkaat veljet ja sisaret (:D) vinkkejä mitä muita "luopio" kirjoja on olemassa ja mitä kannattaisi lukea. Myös seuran vanhempi kirjallisuus kiinnostaisi, olisiko jotain todellisia helmiä? "Nykyajan baabelin orjat" kirjassa viitattiin seuran vanhempaan julkaisemaan kirjaan kuin "Miljoonat jotka nyt elävät eivät kuole koskaan". Löytyisikö mahdollisesti sitä keneltäkään?
Nyt Meilo ja Ahvenainen tarvitsen teidän apuanne.

ja tietysti myös muiden.
edit: sen verran vielä pakko sanoa, että kun minut erotettiin lopullisesti jehovan todistajista pari viikkoa sitten, on minulle tullut pienen pieni agressio todistajien käytäntöjä, asenteita, periaatteita vastaan, siksi olen alkanut kiinnostua uudella tavalla jt toiminnasta ja sen historiasta.
edit2: niin, myös kaikki jehovan todistajista kertovat elokuvat, dokumentit yms, niistä haluaisi kanssa tietoa.