Tänään sitten

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Kivikko
Viestit: 650
Liittynyt: 10.01.2011 21:08

Tänään sitten

Viesti Kirjoittaja Kivikko »

Vuosi vaihtui (se ei siis tapahtunut tänään vaan tämä rekisteröityminen) ja kaikki muukin on menneen vuoden aikana vaihtunut tai muuttunut, joten uskaltauduin rekisteröitymään roikuttuani epätasaisen epäsäännöllisesti näillä sivuilla jo reilut kaksi vuotta. Saman ajan olen roikkunut järjestön kirjoilla tietäen että aion jättää sen tarvittaessa. Tällä hetkellä olen mukana (eli toimeton, kastettu JT) , kas kummaa, sosiaalisten suhteiden vuoksi, mutta nekään eivät enää ole siihen pakottavia. Lähinnä tämänhetkinen mukavuustekijä.

Ehkä (todennäköisesti nopeammin kuin juuri nyt kuvittelenkaan) jonain päivänä kerron teille kun senkin asian elämässäni saan muutettua. Siihen asti koitan olla tunnistamaton henkilö (sekin mukavuustekijänä minulle), mutta toivon saavani jotain järjellistä tekstiä tänne kirjoiteltua siitäkin huolimatta. On siihen näköjään moni muukin pystynyt!
RaM

Re: Tänään sitten

Viesti Kirjoittaja RaM »

Olet tervetullut rekisteröityneeseen joukkoomme.
Anna-
Viestit: 7
Liittynyt: 10.01.2011 23:04
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Tänään sitten

Viesti Kirjoittaja Anna- »

voimia sulle siihen hetkeen ku lähet meneen. tuut huomaan että ne pitää susta kyllä kiinni ihan kynsinhampain mutta se päätös on elämäs paras päätös ja teko kun sielt pois pääset! :)
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tänään sitten

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Onnea tielle jonka olet valinnut. Ja tervetuloa joukkoomme!
Let me go Master I hate you so
Natsku
Viestit: 282
Liittynyt: 18.08.2008 15:40
Paikkakunta: NZ/Australia

Re: Tänään sitten

Viesti Kirjoittaja Natsku »

Tervetuloa! Kaikki me ollaan siellä reunalla oltu ja katsottu, kantaako siivet. Ja kantoihan ne. :D
Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: Tänään sitten

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Kaikki me? :shock: No, olkoon. :D Tervetuloa joka tapauksessa.
vanessa
Viestit: 97
Liittynyt: 10.10.2009 12:09

Re: Tänään sitten

Viesti Kirjoittaja vanessa »

Tervetuloa!
Parempi lähteä kuin roikkua mukana huonon omantunnon kanssa. Tsemppiä! :)
Natsku
Viestit: 282
Liittynyt: 18.08.2008 15:40
Paikkakunta: NZ/Australia

Re: Tänään sitten

Viesti Kirjoittaja Natsku »

Jaa niin, sori Jaakko... :D Kaikki, paitsi Jaakko ollaan siellä laidalla oltu.
Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: Tänään sitten

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Älä sure, Natsku, laidalla steppailen. :lol:
Syrän
Viestit: 3
Liittynyt: 11.01.2011 16:42

Re: Tänään sitten

Viesti Kirjoittaja Syrän »

Terve!
Ryhtiä, rohkeutta ja voimia toivotan Sinulle. Siltä ns. kapialta tieltä vaan
leviämmälle! Vaikeuksiakin voi tulla, mutta kyllä niistä selviät. :D
Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: Tänään sitten

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Syrän kirjoitti:Terve!
Ryhtiä, rohkeutta ja voimia toivotan Sinulle. Siltä ns. kapialta tieltä vaan
leviämmälle! Vaikeuksiakin voi tulla, mutta kyllä niistä selviät. :D
Heips! Jos minulle kirjoitat, kiitän, mutta tutustuhan taustoihini. Voisin jopa sanoa tutustuneeni joltisenkin hyvin niin entisiin kuin nykyisiinkin doktriineihin, joten ei huolta minun suhteeni, mutta kiitän. Sekin kertoo jo aika paljon, kun kirjoitan nimelläni. On tässä uraa urjennut. :D
Pehmoluopio
Viestit: 1565
Liittynyt: 28.04.2007 18:24
Paikkakunta: Hanko

Re: Tänään sitten

Viesti Kirjoittaja Pehmoluopio »

Tervetuloa!
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
nina2011
Viestit: 264
Liittynyt: 11.01.2011 01:02

Re: Tänään sitten

Viesti Kirjoittaja nina2011 »

Tsemppiä!
Jokainen uloskäynti on sisäänkäynti johonkin muualle.
Kivikko
Viestit: 650
Liittynyt: 10.01.2011 21:08

Re: Tänään sitten

Viesti Kirjoittaja Kivikko »

Hassua kuinka koen olevani tällä sivustolla turvassa omien ajatusteni kanssa.
Ei tarvitse peitellä mitään ja voin jopa purkaa hieman omia tuntemuksiani tarvittaessa.
Olen lukenut uskomattoman paljon asioista, joita itse koen, ja minkä ongelmien kanssa olen ollut tekemisissä. Tästä on ollut apua tasapainon löytämiseen, tai ainakin sinne vievän suunnan löytämiseen.

Ajatusten kirjoittaminen ylös järjestelmällisesti on avannut silmiäni entisestään, ja koko uskonnollinen elämä tuntuu todella vastenmieliseltä, tulee jopa pakokauhuinen olo jos siihen pitäisi ryhtyä taas. Onneksi olen kaiken ulkopuolella, vielä mukana kirjoilla, mutta tietoisesti jo ulkopuolella. Enemmän kuin muut sitä huomaavatkaan.

Olen hankkinut ystäviä srk:n ulkopuolelta, ja tunnen olevani vahva jättämään järjestön taakseni ilman totaalista kaatumista rähmälleni.
Katsellaan miten tässä vielä elämä keikkuu suuntaansa. Toivottavasti minäkin voin joskus antaa muille rohkaisua, etten ole vaan energian imevä loinen =D
Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: Tänään sitten

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Vaikuttaa vallan hyvältä. Henkinen valmistautuminen onkin hyvin tärkeää, kuten uusien ystävyys-/ihmissuhteiden löytäminen myös. Sitä tekee itselleen ainoastaan pahaa, ellei kokonaisvaltaisesti voi olla sellainen kuin edellytetään olevan. Sekin että on korviaan myöten täynnä uskontoa, on hyvin normaali ja luonnollinen reaktio tilanteessasi.

Kaiken, minkä on taakseen jättänyt, voi myöhemmin kääntää hyödykseen. Mennyttä elämää ei tarvitse katua, koska uusi on joka aamu edessä ja tänään elämme tätä päivää.
Vastaa Viestiin