Jehovan ohjauksen kumoaminen

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Kaarmis

Jehovan ohjauksen kumoaminen

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Mun kyllä pitäisi tietää tämä kaikki, olenhan jo samana vuonna 1972 joutunut asian vaikutuspiiriin. Mutta haluaisin kirjoituslinkkejä varsinkin vuodesta 1972 eteenpäin (lisättynä mahdollisesti kirjantutkisteluissa käytetyistä kirjoista tuosta vuodesta eteenpäin). En mokoma ole kerännyt linkkejä, mutta nyt voisi olla tilaisuus esitellä noita kohtia vanhemmilleni, koskapa nuo löytyvät suoraan heidän kirjahyllystään.

Siis vartsikka- ym. linkkejä vuodesta 1975 ynnä muista oppisekoiluista vanhempieni omasta kirjahyllystä esitettynä!
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Jaakko Ahvenainen

Re: Jehovan ohjauksen kumoaminen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Linkkejä ei minulla ole juuri antaa, mutta ILMESTYKSEN suurenmoinen huipentuma on käsillä! (re-FI) sain kouraani 1995 ja sitä tutkittiin ja tutkittiin, kunnes tuli paste & copy laitos, jota taas tutkittiin ja lopetettiin, koska kotitutkistelu lopetettiin. Päästiin apokalyptisiin ratsastajiin -tästä siis jatkamme, jos jatkamme. Minähän en hanttiin pistä. Tämä opukseni on präntätty Vantaalla 1988.

Itse asiassa elettiin 1980-lukua, kun todella jouduin tekemisiin, no, näine tuloksin, mutta jo 1964 tapasin eka todistajan (oli lähin esimies). Noilta ajoilta en tyhmä kirjallisuutta hankkinut. Sitten tultiinkin jo vuoteen 1972 ja paniikki oli hirmuinen todistajien keskuudessa. Olin Rautavaaralla nuorisonohjaajana. Ja homma muuttui hurjemmaks, kuten "Pading" laulaa, 1974 syksyllä ja 1975 keväällä hallitsematon. Rautavaaralla olin silloinkin, kävin vain välillä lukemassa hiukka lisää. Sitten muutin Lieksaan toukokuun viimeisenä päivänä ja tämä tuskailu jäi.

No, tossa yksi linkki.
Vastaa Viestiin