Kotimaa 9.8.2007

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Astrologi
Viestit: 166
Liittynyt: 30.04.2007 15:37

Kotimaa 9.8.2007

Viesti Kirjoittaja Astrologi »

Tänään ilmestyneessä Kotimaa-lehdessä on juttu otsikolla Jehovan todistajien jäsenmäärä kääntynyt laskuun.

Lainaus ingressistä:
"Uskonnostaan luopunut kuopiolainen Jukka Lappalainen uskoo, että vapaa tiedonsaanti internetistä on lisännyt Jehovan todistajista eroavien määrää."

Jutussa mainitaan myös Veljesseura.org . Myös tiedottaja Veikko Leinosen kommentti otsikolla Jehovan todistajat: "Kampanjointia" on näkyvillä. Juttu oli minusta hyvä, kiihkoton, vähän perusteellisempi olisi tietysti saanut olla niin kuin yleensäkin lehtijutut :) Juttuun liittyvässä kuvassa komea nuori mies esiintyy Luopio-paidassa.

Nyt kipin kapin ostamaan uusi Kotimaa, en löytänyt lehden verkkosivulta tätä juttua.
Viimeksi muokannut Astrologi, 09.08.2007 16:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pahkeinen
Viestit: 108
Liittynyt: 20.05.2007 22:59

Viesti Kirjoittaja pahkeinen »

Hieno homma! Painettu sana toimii aina, eikä tämän tyyppisiä kirjoituksia ole koskaan liikaa. Täytyykin kipaista kylälle katsomaan, mistä noita läpysköjä löytyy.

Lehtijuttujen perusteellisuudesta sen verran, että kovin syvällisiä artikkeleita ei juuri kukaan jaksa kahlata läpi, joten "kevyet" jutut toimivat paljon paremmin mikäli halutaan paljon lukijoita. Lisää infoa tahtovat löytävät sitä nykyään onneksi melko helposti.
Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Pakkohan tässä on tyytyväinen olla. Ja kuvakin oli melko hyvä vaikka itse sanonkin :D
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Viesti Kirjoittaja Tony »

Alueveli kirjoitti:Pakkohan tässä on tyytyväinen olla. Ja kuvakin oli melko hyvä vaikka itse sanonkin :D
Saako tuota juttua tänne kuinkaan?
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Käykäähän R-kioskilta ostamassa oma kappale, jos vaikka kotimaa huomaisi levikin kasvun kun kirjoittaa Jehovan todistajista. Lehden hinta on 2.50e. Mukana myös hauskoja tarinoita Sana ja Ylistyskirkosta lappajärveltä :D

Artikkeli on kyllä hyvä, vaikka olen ehkä jäävi kommentoimaan asiaa.
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Näin toisella lukemalla, varsinkin Leinosen antamat kommentit olivat huvittavia. Jehovan todistajilta on kritiikin lukeminen kielletty, vaikka se ei kuulemma vaikuta heidän määräänsä. :roll: :twisted:
Astrologi
Viestit: 166
Liittynyt: 30.04.2007 15:37

Viesti Kirjoittaja Astrologi »

Lehtiveli kirjoitti:Näin toisella lukemalla, varsinkin Leinosen antamat kommentit olivat huvittavia. Jehovan todistajilta on kritiikin lukeminen kielletty, vaikka se ei kuulemma vaikuta heidän määräänsä. :roll: :twisted:
Ja tiedottaja kieltää ja myöntää lukevansa nettikirjoitteluja.
Nezumi
Viestit: 237
Liittynyt: 01.08.2007 12:18

Viesti Kirjoittaja Nezumi »

Höh, epistä..mie en vielä onnistunut tuota löytämään vaikka pari lähintä R-kioskia kävin juoksemassa. Keskustaan asti ei jaksanut raahautua, kun tuolla ulkona meinaa paistua.. ehkä sitten huomenna. :D
"You don't have to keep smiling for someone else..It's okay to smile for your own sake. "
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Nezumi kirjoitti:Höh, epistä..mie en vielä onnistunut tuota löytämään vaikka pari lähintä R-kioskia kävin juoksemassa. Keskustaan asti ei jaksanut raahautua, kun tuolla ulkona meinaa paistua.. ehkä sitten huomenna. :D
Enpä löytäny minäkään... Pitää katsella täältä työmaalta, täällä kun sattuneista syistä kuljeskelee vaikka minkälaista lehdykkää.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Astrologi
Viestit: 166
Liittynyt: 30.04.2007 15:37

Viesti Kirjoittaja Astrologi »

Myös paikalliseen kirjastoon kannattaa raahautua. Artikkelin voi vaikka kopioida kopiokoneella jos haluaa sen itselle.
Viljo
Viestit: 1100
Liittynyt: 28.04.2007 13:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Viljo »

Jakke kirjoitti:Enpä löytäny minäkään... Pitää katsella täältä työmaalta, täällä kun sattuneista syistä kuljeskelee vaikka minkälaista lehdykkää.
Linkki auttaa etsimään lähimmän Kotimaa-lehteä myyvän lehtipisteen.

edit: en näköjään osaa liittää url:ää oikein, antaa olla

URL korjattu -Jaakob
Avatar
Johanneksen poika
Viestit: 3701
Liittynyt: 29.04.2007 13:49
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Näin se menee

Viesti Kirjoittaja Johanneksen poika »

Viljo kirjoitti:
edit: en näköjään osaa liittää url:ää oikein, antaa olla

URL korjattu -Jaakob
Minulle tuon asian opetti suuri guru Markku Meilo, kun en itse osannut. :oops: :lol:

Kysypä häneltä, minä yritin tähän sen laittaa, mutta se tuli linkkinä. :roll:
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

URL linkityksen kaksi eri tapaa:

1. Suora linkki ilman selitettä

Koodi: Valitse kaikki

[url]http://linkki-tyylikkäästi-tähän.com[/url]
Demonstraatio (älä klikkaa): http://linkki-tyylikkäästi-tähän.com

2. Linkki selitteen kanssa (SUOSITELTAVA)

Koodi: Valitse kaikki

[url=http://linkki-tyylikkäästi-tähän.com]seliteteksti tähän[/url]
Demonstraatio (älä klikkaa): seliteteksti tähän

Lisää kysymyksiä?
Viljo
Viestit: 1100
Liittynyt: 28.04.2007 13:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Viljo »

Lehtiveli kirjoitti:Lisää kysymyksiä?
Lisäkysymyksenä tällainen: entä sitten kun on tehnyt juuri noin, missä mättää? Ja mitä tarkoittaa suluissa oleva alt+w?
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: Näin se menee

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Johanneksen poika kirjoitti: suuri guru ...
Taidan ehtiä haasteeni kanssa ennen Askoa, syynä vaikka liioittelu.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
Vastaa Viestiin