4.10.2007 TV2:lla kello 19.20

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Millonkas tuo poliisitv on tulossa? Tornari puhui viikosta 41
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Viesti Kirjoittaja Tony »

Lehtiveli kirjoitti:Millonkas tuo poliisitv on tulossa? Tornari puhui viikosta 41
Eikös se ole torstain ohjelmia tuo miliisi-tv...
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Niin näyttäisi olevan, about 22:00 siis torstaina, TV2.

Voisikohan joku ystävällinen sielu nauhoittaa ohjelman, vai tuleekohan tuokin areenaan? :roll:
Marilyn
Viestit: 292
Liittynyt: 01.05.2007 15:14

Viesti Kirjoittaja Marilyn »

Lehtiveli kirjoitti:Niin näyttäisi olevan, about 22:00 siis torstaina, TV2.

Voisikohan joku ystävällinen sielu nauhoittaa ohjelman, vai tuleekohan tuokin areenaan? :roll:
Eiköhän se tule sinne areenaan. Mutta mulla on tallentava digiboksi, josta saan siirrettyä tallennuksen koneelle. Saat sen siis myös mun kautta jos haluat.
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
madgyver
Viestit: 289
Liittynyt: 30.04.2007 13:35

Viesti Kirjoittaja madgyver »

Marilyn kirjoitti:Mutta mulla on tallentava digiboksi, josta saan siirrettyä tallennuksen koneelle. Saat sen siis myös mun kautta jos haluat.
Joo, koneelle ja siitä sitten vaikka youtubeen, saadaan hyvälle asialle enemmän julkisuutta :)
am-ha·’a’rets
Viestit: 296
Liittynyt: 28.05.2007 12:44

Viesti Kirjoittaja am-ha·’a’rets »

Mun aivot on solmussa. Se vaihtelee suuntaa mutten keksinyt miten siihen voi itse vaikuttaa.

Joo... youtubeen vaan. Kun samaan aikaan tulee toi Dexter, niin sovelias ohjelma Jehovan todistajille enkä usko, että maltan kääntää kanavaa poliisi-teeveen puolelle. :D
"Life is what You make of it."
Tertsa
Viestit: 16
Liittynyt: 22.08.2007 19:32

Viesti Kirjoittaja Tertsa »

Alueveli kirjoitti:
Ei ole tarvis ainakaan tätä. Näkyy yle areenasta: http://areena.yle.fi/toista?id=851021
Löytyiskös tämä aiheen pätkä vielä jostain? Areena ei tarjoa näköjään enää sitä.
Marilyn
Viestit: 292
Liittynyt: 01.05.2007 15:14

Viesti Kirjoittaja Marilyn »

Marilyn kirjoitti:
Lehtiveli kirjoitti:Niin näyttäisi olevan, about 22:00 siis torstaina, TV2.

Voisikohan joku ystävällinen sielu nauhoittaa ohjelman, vai tuleekohan tuokin areenaan? :roll:
Eiköhän se tule sinne areenaan. Mutta mulla on tallentava digiboksi, josta saan siirrettyä tallennuksen koneelle. Saat sen siis myös mun kautta jos haluat.
Krhm... Nyt kävi niin etten muistanut muuta touhutessani että tuo ohjelma tuli eilen ja näin ollen jäi tuo nauhoitus tekemättä... :oops:

Eli toivottavasti Yle Areenan linkki alkaa pelittämään...
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
Jaakob
Viestit: 707
Liittynyt: 28.04.2007 14:43

Viesti Kirjoittaja Jaakob »

Täältä löytyy tuo Poliisi-TV:n juttu uskonnonvapaudesta AVI-muodossa.
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
Marilyn
Viestit: 292
Liittynyt: 01.05.2007 15:14

Viesti Kirjoittaja Marilyn »

Jaakob kirjoitti:Täältä löytyy tuo Poliisi-TV:n juttu uskonnonvapaudesta AVI-muodossa.
Kiitos Jaakob! 8)
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
Tertsa
Viestit: 16
Liittynyt: 22.08.2007 19:32

Viesti Kirjoittaja Tertsa »

Jaakob kirjoitti:Täältä löytyy tuo Poliisi-TV:n juttu uskonnonvapaudesta AVI-muodossa.
Nyt ei ollut kyse Poliisi-TV:n jutusta tässä threadissa, itse kaipasin tuota 04.10 juttua.
Jaakob
Viestit: 707
Liittynyt: 28.04.2007 14:43

Viesti Kirjoittaja Jaakob »

Tertsa kirjoitti:
Jaakob kirjoitti:Täältä löytyy tuo Poliisi-TV:n juttu uskonnonvapaudesta AVI-muodossa.
Nyt ei ollut kyse Poliisi-TV:n jutusta tässä threadissa, itse kaipasin tuota 04.10 juttua.
Joo, huomasin tuon itekin hieman alkuperäisen viestin lähettämisen jälkeen mutta en viitsinyt enää poistaakaan. Tuli ns. ajatuskatkos.
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
Vastaa Viestiin