Jumalvetoinen?Kyllä!
Valvoja: Moderaattorit
-
Veli-Hopea
Jumalvetoinen?Kyllä!
Kyllä olen tullut siihen tulokseen, että järjestö todella edustaa jumalallista lähdettä.
Perun kaikki sanani ja palaan takaisin veljien ja sisarien joukkoon.
Hyvästi pahat ihmiset!
Perun kaikki sanani ja palaan takaisin veljien ja sisarien joukkoon.
Hyvästi pahat ihmiset!
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-
artoodetoo
Re: Jumalvetoinen?Kyllä!
Syö itse vaan sitä silliä 
- Tony
Järjestetään oikein joukkokääntyminen takaisin hallintoelimen syyllistettäväksi. B-salin katumusharjoitukset odottavat, here we come! 
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Veli-Hopea
Tony kirjoitti:Järjestetään oikein joukkokääntyminen takaisin hallintoelimen syyllistettäväksi. B-salin katumusharjoitukset odottavat, here we come!
Nonii! Heti löyty kenttäkavereitakin. Ei muutakuin totuutta jakamaan ihmisille!
Sitäpaitsi kunnialla ,mutta nöyränä etummaiseen penkkiriviin kynäviivailemaan vartiotornia.
Tosin ensin pitää kotona valmistautua ja opetella vetämään ne vitun viivat tosiaan tekstin alta eikä sieltä täältä ja mutkan päältä.
Aion viitata ja olla mahdollisimman tekoraattinen, eikun siis teokraattinen.
-
Veli-Hopea
Noniin! Ja näin meni Huhtikuun ensimmäinen päivä ja sillin syönnit on syöty.
Kaikkihan me tiedetään , että vipuun meni yli 90% lukijoista.
Jokatapauksessa oli ja meni. Ylläpitohan voi kiireissänsä huivata tämän aloituksen romukoppaan. Tällaisilla ei taida enään vuoteen tehdän juurikaan mitään.
Kaikkihan me tiedetään , että vipuun meni yli 90% lukijoista.
Jokatapauksessa oli ja meni. Ylläpitohan voi kiireissänsä huivata tämän aloituksen romukoppaan. Tällaisilla ei taida enään vuoteen tehdän juurikaan mitään.
-
YksinäinenSusi
Minulle on jäänyt epäselväksi, missä kohtaa raamatussa sanotaan, että katuvan ex-jt;n pitää oleskella B-salissa?Tony kirjoitti:Järjestetään oikein joukkokääntyminen takaisin hallintoelimen syyllistettäväksi. B-salin katumusharjoitukset odottavat, here we come!
Niin ja kun hän ei ole myöskään veli tai sisar enää, niin miksi häntä ei saa tervehtiä ?
Raamattu kehottaa nimittäin että sellaista veljeksi kutsuttua, joka ei kadu ja jatkaa pahan tekemistä, pitäisi karttaa.
Mutta kun se entinen jehovantodistaja ei ole enää veli (tai sisar) !!!
Karttamiskehotus ja tervehtimiskielto koskee raamatun mukaan siis vain seurakunnan sisäpuolella olevia katumattomia väärintekijöitä, eli niitä jotka ovat vielä veljiä, jotta he katuisivat ja tulisivat järkiinsä(=palaisivat mielenhallintaan).
Ja sisarista ei puhuta mitään, koskee vain veljiksi kutsuttuja.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
Markku Meilo
Tervetuloa joukkoonn tummaan, kuten oli sanonta aikoinaan.JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Minulle on jäänyt epäselväksi, missä kohtaa raamatussa sanotaan, että katuvan ex-jt;n pitää oleskella B-salissa?
Niin ja kun hän ei ole myöskään veli tai sisar enää, niin miksi häntä ei saa tervehtiä ?
Tämä on mainio esimerkki siitä kuinka hallintoelin on jumala jehovantodistajille. Jos henkilö väittää pitävänsä Raamattua auktoriteettinaan, niin hänen voi hyvällä syyllä olettaa seisovansa sanojensa takana. Karttamista raamatullisena kauppaava ei joko välitä Raamatun tekstistä tai puhuu perättömiä. Tuo veljeksi kutsuttu on tosiaan Raamatun tekstissä preesens-aikamuodossa, eli seurakunnan jäsen.Raamattu kehottaa nimittäin että sellaista veljeksi kutsuttua, joka ei kadu ja jatkaa pahan tekemistä, pitäisi karttaa.
Mutta kun se entinen jehovantodistaja ei ole enää veli (tai sisar) !!!
Naiset ovat erikoisasemassa, muistakaamme aikaa ennen kuin jehovantodistajien jumala julistautui vielä uskomattoman ymmärtämättömäksi kyyppariksi. Silloin voidelluiksi ilmoittautuneilla naisilla oli samanaikainen opetusvelvollisuus ja -kielto. Eli voideltujen joukon lukumäärän kolmatta täytttymistä odotellessa.Ja sisarista ei puhuta mitään, koskee vain veljiksi kutsuttuja.
- Tony
Ihan hiasta heitän, mutta ei kai missään.JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Minulle on jäänyt epäselväksi, missä kohtaa raamatussa sanotaan, että katuvan ex-jt;n pitää oleskella B-salissa?Tony kirjoitti:Järjestetään oikein joukkokääntyminen takaisin hallintoelimen syyllistettäväksi. B-salin katumusharjoitukset odottavat, here we come!
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
YksinäinenSusi
minua eräs vanhin kehoitti tulemaan kokoukseen
kun sanoin että ne eivät siellä tuntisi minua erotetuksi ja tulisivat tervehtimään, niin miten siihen pitäisi suhtautua?
vanhin sanoi että minun pitäisi sanoa heille heti että olen erotettu, jotta he voisivat olla tervehtimättä minua
hei, haloo ! olenko juntti, vai miksi en ymmärrä sitä että pitäisi alentua tuolla tavalla, olla alempiarvoinen muiden silmissä, vaikka samoja syntejä nuo jehovan airuet tekevät salassa, mitä minäkin olen tehnyt?
kun sanoin että ne eivät siellä tuntisi minua erotetuksi ja tulisivat tervehtimään, niin miten siihen pitäisi suhtautua?
vanhin sanoi että minun pitäisi sanoa heille heti että olen erotettu, jotta he voisivat olla tervehtimättä minua
hei, haloo ! olenko juntti, vai miksi en ymmärrä sitä että pitäisi alentua tuolla tavalla, olla alempiarvoinen muiden silmissä, vaikka samoja syntejä nuo jehovan airuet tekevät salassa, mitä minäkin olen tehnyt?
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
Kaarmis
"Olen rokotettu ja käytän alumiiniastioita. Älä tervehdi minua... Vai vieläkö ne ovat syntejä?"
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
- Jaakko Ahvenainen
Ei, et ole juntti, olet Jarkke. Kuten tiedät todistajien, ja varsinkin heistä vanhimpien, käytös on häikäilemätöntä. Sinulla on takanasi rankka Jt-tausta, mikä edelleen Sinussa vaikuttaa. Tästä syystä olet herkempi muita ihmisiä. Älä anna tämän häikäilemättömyyden häiritä sitä, mitä koit synk.metsässä. Sinä olet vapaa paskanjauhajien kahleista.JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:hei, haloo ! olenko juntti, vai miksi en ymmärrä sitä että pitäisi alentua tuolla tavalla, olla alempiarvoinen muiden silmissä, vaikka samoja syntejä nuo jehovan airuet tekevät salassa, mitä minäkin olen tehnyt?