JT:t hulluna seksiin

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

mana
Viestit: 160
Liittynyt: 07.10.2007 14:19
Paikkakunta: Helsinki

ei kysele tollatteita

Viesti Kirjoittaja mana »

Kertokaa, että kysymys on vain fyysisestä. Ilman tunteita =))) lienee lieventävä asianhaara.
ei ne vanhimmat komiteassa ny semmosia kysele ollenkaan. ihan muita asioita niillä on mielessä kun seksikyselyään tekevät, niille on ihan välttämätöntä tietää yksityiskohtia siitä touhusta. olihan se iha mielenkiintonen kokemus kun kolme äijää kyseli kaikennäköstä mun "lipsahduksesta". sekin niiden piti saada selville et oliks se toinen osapuoli mua nuorempi vai vanhempi. ehkä se autto niitä luomaan mielikuvaa asiasta...
sirpa-leena

Viesti Kirjoittaja sirpa-leena »

Seksi oli todellakin myös minulle yksi niistä asioista joissa pahimman kerran petyin JT-uskontoon! Väsyin ihan väsymällä siihen ainaiseen jauhamiseen. Ei minusta ole kovinkaan ylevää, jos lankeamiselta välttyy vain itseään ja muita kyttäämällä.

Iso pettymys oli myös hoksata, että mentiin naimisiiin, että päästiin sänkyyn. Ja millä vauhdilla seurakunnan miespuoliset sen tekivätkään! Tuskin oli entinen haudassaan kylmennyt kun jo uusi otettiin ja monella jätetyllä veljellä oli uusi katsottuna ennen kuin entisestä oli ero astunut voimaan ja sitten laskettin päiviä. Vieläkin punastuttaa kaiken maailman viritelmät, mitä sisaret järkkäsivät, kun keski-ikäisten kehiin tuli vapaa veli. En siis puhu nuorista, joilla oli ja saikin olla omat kotkotuksensa, vaan vanhemmasta väestä.

Joudun nykyisessä työssäni matkustamaan työkaverien, joskus miestenkin, kanssa. Enpä voinut (jo erottuani seurakunnasta) olla hymyilemättä eräänä aamuyönä, kun tulin miespuolisen työkaverin kanssa samalla taksilla lentokentältä samaan hotelliin ja yhtä aikaa samalla tiskillä rekisteröidyttiin, että jos joku seurakunnasta minut nyt näkisi, niin asia olisi ollut ihan selvä.

Ja niihän se olikin; työkaverit matkustivat työpaikan käskystä samaan aikaan, samaan paikkaan ja menivät nukkumaan omiin huoneisiinsa voidakseen selviytyä seuraavan päivän töistä. Mutta oliskohan se ollut komitean paikka, jos vielä olisin ollut mukana ja minut olisi nähty niin arveluttavassa hommassa kuin työtehtävään valmistautumisessa????

Eräs ei-JT ystäväni sanoi, minun kerrottuani hänelle näitä "seksikokemuksia" että "ne tais olla seksi-hullumpia kun tavan ihmiset". Sitä ne kyllä oli!

Tämän olen jo h2o:ssa joskus kertonutkin: eräs sisar joutui oikeuskomitean puhuteltavaksi moraalittomuuden vuoksi. Kun olisi pitänyt "toimitusta" yksityiskohtaisemmin kuvailla,hän tokaisi, että ettekö te hyvät veljet tiedä miten seksiä harrastetaan????

Ja veljille ja sisarille oli vielä eri vaatimukset. Kun veljillä oli mistä valita, heidän oli paljon helpompaa avoitua herrassa. Sisarten taas oletettiin ilman muuta luopuvan naisen elämästään sopivan veljen puutteessa. Sekin oli minusta outoa, että maailmallisen kanssa menemisestä ei erotettu, mutt sellaista sisarta syrjitiin kuitenkin ihan yleisesti.
Sami
Viestit: 5
Liittynyt: 05.08.2007 22:44

Viesti Kirjoittaja Sami »

Muistan kun kävin Raamatun tutkistelussa kahdestaan erään mies Jehovan Todistajan kanssa hänen asunollaan (ei, minä en ole Jehovan Todistaja). Niin hän ei voinut koskaan lähteä samalla oven avauksella tutkiskelun päätteeksi, jäi odottamaan 10 kymmeneksi minuutiksi. Ettei vaan naapurit luulisi häntä "tiedättehän"

Ja sama mies kävi kyttäämässä Hietaniemen uimarannalla naisia "se" jäykkänä.

Sama mies oli mun duunkaveri jos ihmettelette ja toisaalta halusin väitellä Jehovan Todistajista.
Always look on bright side of life
Analysoija
Viestit: 1234
Liittynyt: 21.07.2007 19:51

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

sirpa-leena kirjoitti: Ja veljille ja sisarille oli vielä eri vaatimukset. Kun veljillä oli mistä valita, heidän oli paljon helpompaa avoitua herrassa. Sisarten taas oletettiin ilman muuta luopuvan naisen elämästään sopivan veljen puutteessa. Sekin oli minusta outoa, että maailmallisen kanssa menemisestä ei erotettu, mutt sellaista sisarta syrjitiin kuitenkin ihan yleisesti.
Tämän suhteen tilanne on jossain määrin muuttunut nykyään.

Täällä suunnalla missä itse asustelen, nuoria veljiä on enemmän kuin sisaria. Sisaret jäävät helpommin jo nuorina pois tai ottavat miehen "maailmasta" kun eivät joudu siten "alistumaan" "perhejärjestelyyn", mies perheenpäänä jne.

Veljet taas pysyvät ruodussa jotta vapautuvat armeijan harmaista. Ovat myös helpommin "äidin" helmoihin jääviä.

Tämä siis landelta, ei stadista :idea:
mana
Viestit: 160
Liittynyt: 07.10.2007 14:19
Paikkakunta: Helsinki

videopelit+seksi

Viesti Kirjoittaja mana »

Tammikuun 2008 herätkään kirjoituksessa "Onko viisasta pelata video- ja tietokonepelejä" varotellaan jo että videopelitkin voi yllyttää seksiin.
lainauksessa on seuran käsitys roolipeleistä.
Seksi on arkipäivää. Samoin prostituutio. Muutamalla napinpainalluksella pelaajat saavat avatarinsa harrastamaan seksiä samalla kun he itse puhuvat seksistä pikaviesteissään. -- Eräässä toisessa lehdessä huomautetaan, "arvostelijat ovat ilmaisseet huolensa sellaisen toiminnan vuoksi, joka olisi laitonta tosielämässä, kuten raiskausfantasioiden toteuttaminen bordelleissa ja se että lapsennäköiset avatarit laitetaan harrastamaan seksiä"
Aikaimoisia roolipelejä ovat tämän jutun kirjoittajat löytäneet, jos niissä tuollaisia joukkoraiskaus toimintojakin on ja jos siellä on vaan seksijutuista chattailty :roll:
Istuva Härkä
Viestit: 193
Liittynyt: 29.08.2007 18:58

Re: videopelit+seksi

Viesti Kirjoittaja Istuva Härkä »

mana kirjoitti:Muutamalla napinpainalluksella pelaajat saavat avatarinsa harrastamaan seksiä samalla kun he itse puhuvat seksistä pikaviesteissään."
huhhuh. Miten tuon saa toimimaan MSN:ssä? Pitänee kysyä vanhimmilta, kai tietävät paremmin.. :shock:
Toivon sinulle irtipäästämisen onnea - ja uusia alkuja. (P. Brown)
Witless
Viestit: 1477
Liittynyt: 04.05.2007 00:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: JT:t hulluna seksiin

Viesti Kirjoittaja Witless »

rippeli kirjoitti:Seksi vie ja taksi tuo, senhän me jokainen varmaan ainakin jollain tasolla olemme huomanneet.
Näin muuten Helsingin rautatieasemalla tällä viikolla taksin, jonka ostettu rekisteritunnus viittasi seksiin. Tai sitten Jehovantodistajalapsuuteni vain sai minut ajattelemaan niin. :)

Asiaan. Samaan päätelmään olen päätynyt kuin rippeli. Aihetta sivuaa se klassinen esimerkki, jossa ihmistä jyrkästi kielletään ajattelemasta vaikkapa appelsiinia. Ja mikäs sinne mieleen tulee, vaikka on juuri kielletty? Olen siis tismalleen samaa mieltä kanssasi, nyt kun itse asiaa on päässyt jälkikäteen tarkastelemaan (osin jopa kenttäkokein eli käytännön harjoittelulla).

Ainut pointti minkä käytyyn keskusteluun osaan lisätä, on että Watchtowerin sisällöntuottajat ovat pääosin joukko aikuisia jotka elävät keskenään sisäoppilaitoksessa. Ja se ei kuulemma ole mielelle kovin tervettä puuhaa, Englannista kerrotaan.

Päättävä osa näistä sisäoppilaitoksen asukeista on joukko 50-luvun unelma-Amerikkaa ihannoivia vanhoja setiä, jotka heijastelevat moraaliaan sekä tukahdutetun alitajuntansa kellareissa piileviä pelkoja ja himoja ohjeiksi. Ja näitä ohjeita pitää sitten JT-lauman noudattaa ympäri maailmaa. Voiko tällaisesta seurata mitään kovin fiksua?
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Vieläkös nykyisin mies ja nainen saa käydä kahdestaan kentällä? Muistelen, että 90-luvun lopulla sitä ainakin meillä päin alkoi jotkut paheksumaan.

En muista tuliko siitä ihan "henkeytettyjä ohjeita", mutta VT-logiikan mukaan ilmiselvä vaaratilannehan se olis; mikäpä sen kiihottavampi tilanne kuin kahdenkeskinen saarnaretki seksivaroituksia pursuva Vartiotorni kädessä? :roll:
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Kyllä ainakin vielä pari vuotta sitten sai... Tai ainakin minä kävin. :roll:
Analysoija
Viestit: 1234
Liittynyt: 21.07.2007 19:51

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

Lehtiveli kirjoitti:Kyllä ainakin vielä pari vuotta sitten sai... Tai ainakin minä kävin. :roll:
Itse lähdin nuorempana kentälle yhden n. 70-vuotiaan tr-sisaren kanssa, joka oli naimisissa. Esivalvoja näki se kenttäkokouksessa ja otti yhteyttä rouvan todistaja-aviomieheen, jotta tältä pitää kysyä lupa. No, lupa heltisi. Toisen kerran lähdin 17-vuotiaana 40-vuotiaan naishenkilön kanssa kentälle, tuli puhuttelu..
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Viesti Kirjoittaja Tony »

Analysoija kirjoitti:Itse lähdin nuorempana kentälle yhden n. 70-vuotiaan tr-sisaren kanssa, joka oli naimisissa. Esivalvoja näki se kenttäkokouksessa ja otti yhteyttä rouvan todistaja-aviomieheen, jotta tältä pitää kysyä lupa. No, lupa heltisi. Toisen kerran lähdin 17-vuotiaana 40-vuotiaan naishenkilön kanssa kentälle, tuli puhuttelu..
Kokemuksesi todistaa omaa kieltään tästä avauksesta. Jehovantodistajat näkevät seksiä ja sen mahdollisuuksia siellä, missä niitä ei täällä saatanan hallitsemassa maailmassa nähdä. Se on valitettavaa ja kieroutunutta, eikä siitä ole kenenkään terveelle kehittymiselle tai ajatuksenkululle hyötyä, päinvastoin.

Muuten kokemuksesi sai kyllä hymyn kasvoille. :D
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Analysoija
Viestit: 1234
Liittynyt: 21.07.2007 19:51

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

Tony kirjoitti:
Analysoija kirjoitti:Itse lähdin nuorempana kentälle yhden n. 70-vuotiaan tr-sisaren kanssa, joka oli naimisissa. Esivalvoja näki se kenttäkokouksessa ja otti yhteyttä rouvan todistaja-aviomieheen, jotta tältä pitää kysyä lupa. No, lupa heltisi. Toisen kerran lähdin 17-vuotiaana 40-vuotiaan naishenkilön kanssa kentälle, tuli puhuttelu..
Kokemuksesi todistaa omaa kieltään tästä avauksesta. Jehovantodistajat näkevät seksiä ja sen mahdollisuuksia siellä, missä niitä ei täällä saatanan hallitsemassa maailmassa nähdä. Se on valitettavaa ja kieroutunutta, eikä siitä ole kenenkään terveelle kehittymiselle tai ajatuksenkululle hyötyä, päinvastoin.

Muuten kokemuksesi sai kyllä hymyn kasvoille. :D
Olisinpa ollut minkä tittelin seurakunnassa omaava tahansa, tai nykyisessä tilanteessani, en olisi ajatellut seksiä kummankaan henkilön kanssa. Esivalvoja vanhempana miehenä taisi nähdä toisin :twisted:
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Kyllähän tuo Analysoijan tarina hymyn naamalle sai :D :lol:

Vanhin veli Vanhin taisi olla mielikuvitukseltaan hieman perverssimpi. :?:
ex-jehu
Viestit: 114
Liittynyt: 09.10.2007 00:14
Paikkakunta: PKS

Re: ei kysele tollatteita

Viesti Kirjoittaja ex-jehu »

mana kirjoitti:
Kertokaa, että kysymys on vain fyysisestä. Ilman tunteita =))) lienee lieventävä asianhaara.
ei ne vanhimmat komiteassa ny semmosia kysele ollenkaan. ihan muita asioita niillä on mielessä kun seksikyselyään tekevät, niille on ihan välttämätöntä tietää yksityiskohtia siitä touhusta. olihan se iha mielenkiintonen kokemus kun kolme äijää kyseli kaikennäköstä mun "lipsahduksesta". sekin niiden piti saada selville et oliks se toinen osapuoli mua nuorempi vai vanhempi. ehkä se autto niitä luomaan mielikuvaa asiasta...
On kyllä sairasta miten tarkkaan ne siellä "komiteassa" kyselevät noita juttuja (siis olen kuullut itse en ikinä joutunut komiteaan enkä olisi mennyt vaikka olisi pyydetty). On aivan 100% varmaa, että kyseiset velivanhimmat käyttävät noita juttuja kiihokkeena onanoidessaan tai mahdollisesti vaimonsa kanssa seksiä harrastaessa.

Sairasta sakkia!
"Jehovan todistajat liikkuvat aina pareittain ... Ainut poikkeus näihin on seurustelutilanne, jossa Jehovan todistajia on aina vähintään kolme."
Vieras

Re: ei kysele tollatteita

Viesti Kirjoittaja Vieras »

ex-jehu kirjoitti:
On kyllä sairasta miten tarkkaan ne siellä "komiteassa" kyselevät noita juttuja (siis olen kuullut itse en ikinä joutunut komiteaan enkä olisi mennyt vaikka olisi pyydetty). On aivan 100% varmaa, että kyseiset velivanhimmat käyttävät noita juttuja kiihokkeena onanoidessaan tai mahdollisesti vaimonsa kanssa seksiä harrastaessa.

Sairasta sakkia!
Näitä detaljien tonkijoita varmasti on ollut paljonkin mikä on todella iljettävää ja vastenmielistä mutta silti on sanottava tasapuolisuuden vuoksi tähän ettei aina asia niinkään mene. Olen ollut komitean jäsenenä kerran yhtä nuorta tyttölasta "kuulustelemassa" ja siinä tilanteessa komitean pj. sanoi heti ensimmäiseksi "syytetylle" että mihinkään yksityiskohtiin ei sitten tarvitse mennä - eikä sitten myöskään muuten menty. Tämä on ainoa omakohtainen kokemukseni aihepiiristä. Mutta tosiaan toisenlaistakin olen kuullut ja todella pöyristyttäviäkin tapauksia.
Vastaa Viestiin