Pohjanmaan miitti la 12.1.2008

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Markku Meilo kirjoitti: Kunhan herra DHL ensin kartaa pihaan ja sitten sillä ehdolla, että tee lasketaan kahviksi.

Voisit laittaa YV:nä sun kännynumeron, mulla kun lähtö voi olla äkäinenkin.
Jooh, muuttukin suunnitelma. En lähe Warkauteen ens viikolla, vaan huomenna Hellsinkiin. Aijai, tulee taas ryypiskeltyä keskellä viikkoo :?

Mun numero taitaa olla tuolla missä muidenkin moderaattoreiden numeroita on... :wink:
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Analysoija
Viestit: 1234
Liittynyt: 21.07.2007 19:51

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

Pöydässä on tilaa vielä..
Analysoija
Viestit: 1234
Liittynyt: 21.07.2007 19:51

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

Veljesseuran Pohjanmaan alajaoston järjestämässä suuressa biljardifinaalissa kohtaavat parhaillaan Tony Syrjänen ja Lehtiveli.

Voittaja palkittaneen Luopio t-paidalla..
Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Harmi etten ite päässy paikalle, mut pitäkeehän hauskaa :)
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Analysoija
Viestit: 1234
Liittynyt: 21.07.2007 19:51

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

Tällä hetkellä miittiväki on erotiikkabileissä ja erityisesti seurueen naispuoliset jäsenet ovat tyytyväisiä..
Analysoija
Viestit: 1234
Liittynyt: 21.07.2007 19:51

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

Niin, mutta se olennainen, eli Käärmis puuttuu..
Analysoija
Viestit: 1234
Liittynyt: 21.07.2007 19:51

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

Miitin naispuolinen jäsen kiittää iloisesta illasta, aika kului nopeasti!
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Viesti Kirjoittaja Tony »

Noniin, se alkaa olla hiljalleen palautumisvaihe loppusuoralla ja sitä voikin alkaa keskittymään jälleen arjen haasteisiin. 8) Miitti oli meikäläisen ensimmäinen ja hyvin onnistunut sellainen. Ruoka oli hyvää ja olut keskihintaista. Mitäpä sitä tällainen luopion rotjake muuta elämältään voisi pyytää :idea: :D

Seurakin oli vallan mainiota, kiitokset paikalla olleille :!: Viimeiseksi osallistumiseksi ei voida tätä tituleerata, vaan nimenomaan ensimmäiseksi. :P
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Jees kiitokset myös täältä suunnalta, oli hyvinkin hauskaa :D Toivottavasti Tonynkin kanssa vielä miittaamaan ehtii, mukavaa oli :D
Vastaa Viestiin