todistajien kohtaaminen ja uudet ystävyyssuhteet

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

sorbet
Viestit: 443
Liittynyt: 27.09.2007 11:22

todistajien kohtaaminen ja uudet ystävyyssuhteet

Viesti Kirjoittaja sorbet »

Mulla oli todistaja aikana eräs sisko todella läheinen, oltiin ihan bestikset :D Häntä en ole kahteen vuoteen nähnyt, mutta kova ikävä häntä on ollut :cry: Viime viikolla törmäsin häneen kaksi kertaa metrossa. En tiedä huomasiko hän mut, mutta mä menin jotenkin aivan paniikkiin. Menin eri vaunuun istumaan, ja mulle tuli itku :cry: en yleensä tirauttele, ainakaan julkisesti, mutta nyt pääsi näin käymään. Muita todistajia, kun olen nähnyt tuolla liikenteessä ja se ei ongelma. Pystyn olemaan ihan cool :D Ei mulla jt-juttuja ole ikävä, mutta tämän siskon kanssa mentiin yhdessä läpi aika vaikeita elämän vaiheita. Voin kertoa, että en ole sen jälkeen päästänyt ketään niin lähelle omaa sisintäni. Sanoinkohan ton nyt jotenkin ymmärrettävästi,hmmm...nyt kun olen pikku hiljaa kerännyt uutta ystävä piiriä, niin huomaan, että en päästä ketään kamalan lähelle...koko ajan mulla piikit pikkuisen pystyssä...


Toinen aihe, joka nyt sivuaa tätä edellistä on, uusien ystävien saaminen. Itsellä ei ollut mitään valmista ystävä piiriä, kun jt-hommat jätin vaan jäin ihan tyhjän päälle ja tässä kahden vuoden ajan on tullut uusia ihmisiä tavattu ja joidenkin kanssa ystävystytty :lol: Eli mun kaikki ystävyyssuhteet varsin tuoreita 2v-muutamia kuukausia vanhoja. Nyt kun tässä ollaan häitä suunniteltu olen jotenkin surkeena :cry: kun avokkeella miljoona ystävää ja se tavannut ne joskus ala-asteella ja käyny samojen tyyppien kanssa intit ja kaikki. Tehtiin vieraslistaa ja mulla about 10 ystävää mun listalla ja sillä 50...ja ylikin...Vaikka olenkin todella sosiaalinen ja ulospäin suuntautunut, niin en vaan muutamassa vuodessa saa koottua itselleni samanlaista ystäväpiiriä, joka avokkeella on kertynyt lapsuudesta asti...onko muut olleet samanlaisessa tilanteessa? Elämässä on isompiakin asioita i know mutta tää vaivaa mua silti...
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja rippeli »

No kun itse jäin lahkosta pois niin minullakaan ei ystäviä liiemmälti ollut. Toisaalta olen huomannut, että ystävien määrä ei ole ratkaiseva, vaan laatu.

Kun menin naimisiin niin häissämme oli kaksi minun ystävää ja poikani, joten aika vähissä ovat minullakin kaverit. Mutta enpä enempää kaipaakaan.
Let me go Master I hate you so
Vastaa Viestiin