JPB5 kirjoitti:No ei hätää. Tuo kansan vaihto, josta mainitsit, korjaa tilanteen. Meistä kaikista tulee taas tummia, jollaisia alunperinkin olimme.
Emme me miksikään muutu, me vain suurelta osin kuolemme sukupuuttoon. Toki porukkaa sekoittuu, mutta väistyviä valkoiset ovat.
Ja mitä väliä oikeasti onkaan millään värillä? Ei sitten mitään. Mutta muuten, jos merenpintojen noustessa elintila, ja viljelyskelpoinen maa vähenee entisestään, samaan aikaan kun porukkaa tulee lisää koska ei välitetä mistään syntyvyyden säännöstelystä, niin kyllä ollaan menossa päin helvettiä. Onhan selvää että ihminen pakenee sinne missä on toivoa elinoloista jossa pärjää. Oli minkä värinen tahansa. Kyllä uutiset rutikuivasta Saharan eteläpuolisesta Afrikasta saa kyyneleen silmään. Täytyy sanoa, että olen onnellinen kun en ole näkemässä. Ajat ovat tulevaisuudessa varmasti hirveän vaikeat. Ihonväristä riippumatta. Eläin- ja kasvikuntaa, pl. ihmiset, jään suremaan, syyttömiä kun ovat tästä tilanteesta mihin ihminen on kaiken ajanut.
Mielestäni kuva kertoo paljon:
(Kuva:
Pieruperse)
Ehkä lopulta luonto puuttuu asiaan, ja tulee joku tappajavirus/bakteeri, joka lopettaa väestönkasvun ja palauttaa ihmisten määrän tasolle, minkä sairas maapallo jaksaisi ehkä elättää. Tai sitten ei.
JPB5 kirjoitti:Sitten tulee rauha maailmaan kun kaikki ovat samaa rotua ja ei ole aihetta epäillä että joku olisi valkoinen ja pahantahtoinen muukalainen.
Mutta eihän rotuja ole.
Mutta totta puhut. Kun kaikki ovat muslimeja ja maapallo yhtä kalifaattia, vai miksi lie tuolloin nimittävät, niin toden totta: rauhan uskovaiset ihmiset voivat lopettaa taistelut naapurin kanssa. On vain yhtä suurta rauhan perhettä. Jäähyväiset aseille.
JPB5 kirjoitti:(en käytä tässä sitä rasistista nimitystä, koska jos joku tumma lukee tätä niin ei viitsi ottaa turpiin kun voi helposti välttää sen näin)
Edes me, tai en minä heihin kuulu, edes Veljesseuran ylläpito ei tiedä kuka olet, ellet ole itse kertonut. Joten aika vaikea rauhallisen tumman on sinua löytää.
Ja kyllä esim. "musta" on ihan korrekti sana. Ovathan he itse tyytyväisiä väreihinsä, kun huutelevat esim.
Black power.
(Valkoinen ei saa huutaa White power, koska paremmat, ns. suvaitsevaiset ihmiset loukkaantuvat. Tulee paha mieli. Valkoiset ovatkin ainoa ihmisryhmä, jotka eivät saa olla väristään ylpeitä. Suvaitsevaisuutta?
)
Lisäys 7.8.18
vaestotiede.wordpress.com kirjoitti:"950 miljoonaa afrikkalaista ja arabia tekevät lopun Euroopasta vuosisadan puoliväliin mennessä!"
Näin toteaa saksalainen professori Heinsohn, jota on kutsuttu 21. vuosisadan Karl Marxiksi
Prof. Heinsohn: Maahanmuuttajien vyöry lopettaa Euroopan vuoteen 2050 mennessä