Facebook?

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Facebook?

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Jokos on naamakirjaan luotu profiilit? Minä tekaisin itselleni tuossa viikonloppuna jonkinlaisen merkinnän.

En oo oikein vielä tajunnu mikä tuossa niin ihanaa on ja toisaalta UI tai siis käyttöliittymä on mielestäni perseestä, mutta katsotaan nyt mihin toi sitten kehittyy...

Pariin ex-jw grouppiinkin liityin. Kansainvälistyminen siis vaan jatkuu :lol:
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
almi
Viestit: 943
Liittynyt: 06.05.2007 15:33

Viesti Kirjoittaja almi »

Facebook on aika jähmeä, mutta muuten mukava systeemi. Minäkin olen mukana ex-jt-ryhmässä. Lisäksi suosittelen mm. tetristä ja kolmen sanan lisäys-leikkiä. :wink:
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Jep kyllähän tuolla ainakin aikansa saa kulumaan näköjään 8) Onneks työpaikan palomuurit estää sinne pääsyn!
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Viesti Kirjoittaja Tony »

Naamat on luotu ja vanhoja tuttuja bongailtu. Ei tosin montaakaan jehovantodistajaa. Muutaman ihmisen kanssa on tullut vaihdettua kuulumisia enemmän parissa päivässä kuin viimeiseen kymmeneen vuoteen. Ei paha paikka siis ollenkaan. :)

Mutta niitä vesileikkejä, lumisotia ja muita virityksiä vampyyrin puremineen en jaksa vielä ymmärtää. Tyydyn toistaiseksi helssaamaan tuttuja ja verestämään 'vanhoja'. Joitain mielenkiintoisia testejä on sentään jaksanut jopa tehdä, niissä on jotain järkeä edes nimeksi. 8)

Ex-todistaja yhteisöihin en ole vielä ehtinyt paneutumaan. Luokaapa joku ihan kotimainen sellainen niin ehkä siihen jaksaisi jopa liittyä. :o
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Viljo
Viestit: 1100
Liittynyt: 28.04.2007 13:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Viljo »

Tony Syrjänen kirjoitti:Luokaapa joku ihan kotimainen sellainen niin ehkä siihen jaksaisi jopa liittyä. :o
Kokeilepa hakusanaa "luopio"
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Menee vähän offtopic, mutta ei tässä facebook hysteriassa kuitenkaan unohdeta wanhaa kunnon Irc-galleriaa. Eikä etenkään sen Luopio -yhteisöä. Ja onhan Luppakorvillakin oma kanava.

Ja jos jotakuta kiinnostaa, niin oma 'galtsu' nikkini on sorsa42, ja tässäpä vaikka yksi kuva: http://irc-galleria.net/view.php?nick=s ... d=29381567
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
sorbet
Viestit: 443
Liittynyt: 27.09.2007 11:22

irc ja facebook

Viesti Kirjoittaja sorbet »

irkkiin liityin eka, siitä meni maku ja sitten kaveri sai houkuteltua facebookkiin...muutamia tuttuja olen löytänyt ja niitä testejä tehnyt enemän kuin laki sallii. Ei oikeen jaksa tuokaan saitti enään innostaa.
Viimeksi muokannut sorbet, 10.12.2007 21:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Viesti Kirjoittaja Tony »

Viljo kirjoitti:Kokeilepa hakusanaa "luopio"
No mutta katohan! Ehämmää hogannu tollasta ku toi yhteisön nimiki oli niin epälooginen... 8)
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Viesti Kirjoittaja Tony »

Ja tokihan tuonne irc-galleriaan on pitänyt liittyä. Tuosta meikäläisen osastolle.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
almi
Viestit: 943
Liittynyt: 06.05.2007 15:33

Viesti Kirjoittaja almi »

Sorsa42:n kuvat kyllä jäävät positiivisesti mieleen... :lol:
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

almi kirjoitti:Sorsa42:n kuvat kyllä jäävät positiivisesti mieleen... :lol:
Joo en pääse nyt työkoneelta niitä kuvia katsomaan, mutta ainakin se yks Kuopion keskustan salin lavalla otettu kuva on aivan huikea. 8)


Sain muuten facebookin kautta viestiä joltain Sri Lankalaiselta JT:ltä :shock: Hän ei käy kokouksissa ja on melko epäileväinen koko homman suhteen. Sikäläisistä hankalista olosuhteista johtuen hän haluaa kuitenkin uskoa jumalaan ja myös siihen, että "loppu on lähellä". Oon tässä jo vähän luopioitumisen ilosanomaa yrittänyt hänelle julistaa ja pitää kohta kirjoittaa taas yhteen viestiin vastaus.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Pehmoluopio
Viestit: 1565
Liittynyt: 28.04.2007 18:24
Paikkakunta: Hanko

Viesti Kirjoittaja Pehmoluopio »

almi kirjoitti:Sorsa42:n kuvat kyllä jäävät positiivisesti mieleen... :lol:
:D

PS 1. Onko teokraattinen väri nykyään pastelli?
PS 2. Eikös Facebook kerää tetoja Yhdysvaltain hallinnolle tai jotain?
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Pehmoluopio kirjoitti:
almi kirjoitti:Sorsa42:n kuvat kyllä jäävät positiivisesti mieleen... :lol:


PS 2. Eikös Facebook kerää tetoja Yhdysvaltain hallinnolle tai jotain?
Joo, salaliitto tietenkin senkin takana. Aivan sama. :roll:
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
AchanBeroean
Viestit: 467
Liittynyt: 06.05.2007 17:56
Paikkakunta: Luopio

Viesti Kirjoittaja AchanBeroean »

Pehmoluopio kirjoitti:PS 2. Eikös Facebook kerää tetoja Yhdysvaltain hallinnolle tai jotain?
Facebook.com joutuu luovuttamaan jenkeissä kaiken mitä viranomaiset kehtaavat pyytää ja jenkkilässä viranomaiset eivät kaihda tiedustelukeinojen hyödyntämistä.

Ei sitten parane ihmetellä, jos Facebook tulvii arabinimiä ja amerikan viisuminsaanti tölkkii.

CIA voi jopa tarjota mielenkiintoisille naamoille naamakirjassa työpaikkoja:

http://www.wired.com/techbiz/it/news/2007/01/72545
"Mutta emme usko enää tällaiseen hölynpölyyn, vaan pidämme Vartiotorni-seuran aatetta fanaattisena ja vaarallisena ideologiana, koska se orjuuttaa ihmiset aivopesuohjelmansa avulla" - Herrick Åberg
Vastaa Viestiin