Jehovan todistajat ja lasten hyväksikäyttö - onko ongelma olemassa?
Valvoja: Moderaattorit
- Tony
Jehovan todistajat ja lasten hyväksikäyttö - onko ongelma olemassa?
Lloyd Evans on tehnyt puolitoistatuntisen summauksen Jehovan todistajien pedofiiliongelmasta.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Nukahtanut
Re: Jehovan todistajat ja lasten hyväksikäyttö - onko ongelma olemassa?
Jaksaiskohan kukaan olla ihana ja suomentaa tuota? Minä kyllä ymmärrän lontootakin, mutta noin tärkeä video varmasti kelpais monelle Suomi-subeilla.
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
- Nukahtanut
Nyt vasta tajusin, että täähän on oikein dokkari!
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
- Psalmista606
Ensi minuutit on nyt suomennettu ja tekeminen jatkuu. Jos joku tekee samaa projektia ja on pitemmällä, pyytäisin kertomaan, ettei tehtäisi päällekkäistä työtä.
Tekstien valmistumisajankohdasta en nyt lupaa yhtikäs mitään..
Tekstien valmistumisajankohdasta en nyt lupaa yhtikäs mitään..
"On enemmän aineistoa Valtakunnan olemassaolon puolesta kuin siitä, että on olemassa painovoimaa, sähköä ja tuulta."
-Stephen Lett
-Stephen Lett
- Tony
Huh huh, ison projektin olet ottanut. Tsemppiä siihen. 
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Nukahtanut
Onkos tää projekti edennyt? Ajattelin katsella kokonaan englanniksi, mutta jäi kesken kun tuli ilmotus subeista 
- Psalmista606
Olen pahoillani, jääny projekti muiden asioiden vuoksi taka-alalle, joskaan ei unohtunut. Oon nyt sorvannut seuraavan muutaman viikkoni niin täyteen tekemistä, että en uskalla luvata pääseväni tekstittelyä lähiaikoina jatkamaankaan. Osa on siis valmiina, vielä pitäisi vielä valmistaa ne muut osatNukahtanut kirjoitti:Onkos tää projekti edennyt? Ajattelin katsella kokonaan englanniksi, mutta jäi kesken kun tuli ilmotus subeista
Jos ymmärtää englanniksi katsoa, niin suosittelisin sen nyt niin katsomaan. Teen kyllä homman loppuun, mutta aikataulu on täysi mysteeri.
Ja jos joku haluaa auttaa projektin nopeammassa valmistumisessa, niin viestiä vaan
"On enemmän aineistoa Valtakunnan olemassaolon puolesta kuin siitä, että on olemassa painovoimaa, sähköä ja tuulta."
-Stephen Lett
-Stephen Lett
- Nukahtanut
Selvä homma
Eipä tuo haittaa ja kiireet ymmärtää aina. Pitää vilasta tuo enkuks ja sit uusiks, kun tulee subit