Lahjakysely

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Lahjakysely

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Nyt kun eka joulunaaton vietto on takana näin 33v kypsässä iässä niin ajattelin kysellä muiden tunnelmia. Mitäs arvon palstalaiset saivat lahjaksi?

Minä sain paketin sukkia, pitkät kalsarit ja suklaata. Lisäksi sain tytärpuolelta pullon minttuviinaa, jonka hän oli itse valmistanut. Ihana tyttö :). Vielä noitten em päälle sain kaksi kirjaa. Toinen on Caesarin elämänkerta ja toinen Tolkienin Hurinin lasten tarina. Siis se juttu joka kerrotaan pääpiirteittäin Silmarillionissa.

Olin onnesta kankeana, koska nämä tulivat yllätyksenä ja pyytämättä.

Joulu on hieno juhla. Eniten lämmitti sydäntä kun huomasi miten onnellisia lapset olivat availlessaan lahjojaan. Tuli tippa linssiin.

En havainnut juhlassa minkäänlaista saatanallisuutta tai muuta ahdistavaa. Lisäksi olin selvinpäin, mikä ei jt-aikana tullut kuuloonkaan jouluvapailla. On nämä "maailmalliset pakanajuhlat" vaan hienoja.
Let me go Master I hate you so
Analysoija
Viestit: 1234
Liittynyt: 21.07.2007 19:51

Re: Lahjakysely

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

rippeli kirjoitti:Nyt kun eka joulunaaton vietto on takana näin 33v kypsässä iässä niin ajattelin kysellä muiden tunnelmia. Mitäs arvon palstalaiset saivat lahjaksi?

Minä sain paketin sukkia, pitkät kalsarit ja suklaata. Lisäksi sain tytärpuolelta pullon minttuviinaa, jonka hän oli itse valmistanut. Ihana tyttö :). Vielä noitten em päälle sain kaksi kirjaa. Toinen on Caesarin elämänkerta ja toinen Tolkienin Hurinin lasten tarina. Siis se juttu joka kerrotaan pääpiirteittäin Silmarillionissa.

Olin onnesta kankeana, koska nämä tulivat yllätyksenä ja pyytämättä.

Joulu on hieno juhla. Eniten lämmitti sydäntä kun huomasi miten onnellisia lapset olivat availlessaan lahjojaan. Tuli tippa linssiin.

En havainnut juhlassa minkäänlaista saatanallisuutta tai muuta ahdistavaa. Lisäksi olin selvinpäin, mikä ei jt-aikana tullut kuuloonkaan jouluvapailla. On nämä "maailmalliset pakanajuhlat" vaan hienoja.
Oli sulla paljon lahjoja. Mä sain pomolta rahaa, JT-mutsilta Calvin Kleiniä ja itseltäni kaikkea "sälää" 200 eurolla...
Ninth
Viestit: 295
Liittynyt: 25.05.2007 23:00

Re: Lahjakysely

Viesti Kirjoittaja Ninth »

En viitsi ruveta tässä luettelemaan, liian henkilökohtaista siltä kantilta että meikän voisi tunnistaa listan perusteella. Lahjoja tuli kuitenkin hirveän paljon enemmän kuin olin odottanut (olin toivonut yhtä kirjaa ja varroin pelkästään sitä) ja yksi oli ylitse muiden niin että kaltaiseni kylmäpäisen ja tunteettoman jäbänkin oli pakko tirauttaa pari kyyneltä. :oops: Kallis ja kaivattu (tämä on valhetta, en kyllä osannut moista edes kaivata, kunhan joskus satunnaisesti olin unelmoinut), ja tuli aivan täysin puun takaa.
rippeli kirjoitti:Olin onnesta kankeana, koska nämä tulivat yllätyksenä ja pyytämättä.
Just niin. Allekirjoitan kaiken muunkin kirjoittamasi.

Myös antaminen oli mukavaa.
pieni.muutos
Viestit: 25
Liittynyt: 06.07.2007 15:09
Paikkakunta: En viihdy ja poijjes aion!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pieni.muutos »

mä olen ihan lahjaton tyttö, sillä koko suku on jiiteetä täynnä ja suurin osa kavereista. yksi tämän palstan rekisteröitynyt käyttäjä lähetti joulun toivotukset, siinä oli jo lämmintä mieltä kyllikseen :)
Kuultua `07:
Rakas veli valvoja #uno: "Miten tyhmä sää oikein oot?"
Hienotunteinen paimen #two:"Sää oot nyt sekasin vähän monellakin tapaa.Sää oot tommonen hengellinen pyromaaniharjoittelija heh heh."
sorbet
Viestit: 443
Liittynyt: 27.09.2007 11:22

mökillä

Viesti Kirjoittaja sorbet »

vuokrasin mökin joulun pyhiksi ja sanoin avokkeelle, että ei ostella lahjoja puolin, eikä toisin. Meille yhteinen aika kaiken kiireen keskellä on iso lahja. Siskontytöille ostin jotain pientä. Siskoni oli ostanut minulle paidan, kosmetiikkaa ja suklaata.
Luopion toveri
Viestit: 54
Liittynyt: 01.05.2007 17:13

Viesti Kirjoittaja Luopion toveri »

sain totaalisen huippulahjan lautapelien rakastajana: the Settlers of Catan!
Täällä on hakattu useampaa peliä per päivä jouluaatosta alkaen.

Ilo se on pienikin ilo!
Toivottavasti Joulunne oli kaikkea sitä, mitä halusitte sen olevan (jokaisen joulu on toivottavasti sellainen, jollaisen siitä itse tekee...)
Shrek animaatiopätkää lainaten: Joulu ei ole joulu ellei joku itke.
pun
Viestit: 1
Liittynyt: 28.05.2007 12:00
Paikkakunta: Pori

eka joulu takana

Viesti Kirjoittaja pun »

Noniin... oli mun eka kunnollinen ja perinteinen joulu takana ja oli ihan kivaa. Ensin se alkoi käymällä naisystävän lapsen joulujuhlassa kirkossa, sitten jouluna mentiinkin itä-suomeen joulua viettään. Pukki toi urheilukerraston, parit boxerit ja kasan suklaata. :P Minusta silti pääasia joulussa ei ole lahjat, vaan se yhdessä olo.. (ja ehkä perunalaatikko). 7 tunnin matkustaminen autossa ei vaan oo herkkua edes jouluna..
Witless
Viestit: 1477
Liittynyt: 04.05.2007 00:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lahjakysely

Viesti Kirjoittaja Witless »

rippeli kirjoitti:Nyt kun eka joulunaaton vietto on takana näin 33v kypsässä iässä niin ajattelin kysellä muiden tunnelmia. Mitäs arvon palstalaiset saivat lahjaksi?
.
Musiikkia, nuotteja, suklaata ja vaatteita. :) Olen selvästi vielä kypsemmässä iässä kuin sinä. ;)
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Lahjoja tuli tänäjouluna runsaasti, joskin osa oli myös osittain itse ostamia. :oops:

- 2 zippoa
- Vesipiippu, puoli kiloa tupakkaa ja muut tarvikkeet
- Simpsonit DVD
- Suklaatia (loppu jo)

:D
Hypocrisy Surrounds
Viestit: 63
Liittynyt: 15.06.2007 22:32

Viesti Kirjoittaja Hypocrisy Surrounds »

Vietin ensimmäistä joulua ikinä siskon, sen poikakaverin ja heidän lasten kanssa.
Olihan se kivaa, pukkikin tuli käymään :) sain mp3-soittimen, mahtava vehje ja sille on kyllä
tarvetta armeijassa ajan tappamiseen iltoina...
Ruoka oli aivan helkkarin hyvää :)
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Hypocrisy Surrounds kirjoitti:Vietin ensimmäistä joulua ikinä siskon, sen poikakaverin ja heidän lasten kanssa.
Olihan se kivaa, pukkikin tuli käymään :) sain mp3-soittimen, mahtava vehje ja sille on kyllä
tarvetta armeijassa ajan tappamiseen iltoina...
Ruoka oli aivan helkkarin hyvää :)
[off-topic]Missä päin oot armeijassa? Yks tuttu poju Kajaanissa tällä hetkellä. Pääsee kohta pois. [/off-topic]
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
3nity
Viestit: 31
Liittynyt: 13.10.2007 18:40

Sain mitä toivoin eli

Viesti Kirjoittaja 3nity »

Lahjalitsan ykkönen: monitoini kone!!
Bergerac
Viestit: 2306
Liittynyt: 28.04.2007 08:15
Paikkakunta: Jersey

Re: Sain mitä toivoin eli

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Lahjalistan ykkönen:

Tenavien antama autopaketti: tuulilasin pesuneste, avaimenperä-x ja wunderbaum

...Kaikki käytöön. Ja se mukava tenavien itsetehty joulukortti hyllyyn. :D
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: Sain mitä toivoin eli

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

3 Juha Vuorisen kirjaa, hujuhajua ja iso kasa vaatteita. Ja lompakko, edellinen onkin leviämässä. :)
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Hypocrisy Surrounds
Viestit: 63
Liittynyt: 15.06.2007 22:32

Viesti Kirjoittaja Hypocrisy Surrounds »

Jakke kirjoitti:[off-topic]Missä päin oot armeijassa? Yks tuttu poju Kajaanissa tällä hetkellä. Pääsee kohta pois. [/off-topic]
Lähden sodankylään 7.päivä jääkäriprikaatiin :) aattelin olla vuoden.
Vastaa Viestiin