Muslimien häätämä "Maria"

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Lukittu
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Muslimien häätämä "Maria"

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Mitenkäs muissa maissa nämä uhrien tukiryhmät toimii?
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
ryhdistäytynyt
Viestit: 458
Liittynyt: 14.02.2015 18:35

Re: Muslimien häätämä "Maria"

Viesti Kirjoittaja ryhdistäytynyt »

Lothar II kirjoitti:
ryhdistäytynyt kirjoitti:UUT ry kotisivut ovat vain Suomeksi
Mikä ongelma tässä, aloitusvideossahan Maria kertoo sorsittujen olevan suomalaiset.

Toisekseen ei niillä avustusrahoilla pääse ministerin palkoille. Sinne vaan sitten pistämään asiat reilaan.
Näyttää sekin netistä löytyvän.

"Palkkoihin arvioidaan kuluvan 49.000 euroa, palkkioihin 1.000 euroa, eläkekuluihin 10.000 euroa ja lakisääteisiin henkilösivukuluihin 2.500 euroa. Henkilöstökulut olivat yhteensä 62.500 euroa."
http://www.ateistit.fi/uutiset/uuti160322.html

Bruttona noin 50000 euroa on siis palkka tälle vuodelle. Olet oikeassa, ei se nyt aivan ministerin palkka ole. taitaa jäädä puoleen siitä.
"ihmisiä on helpompi huijata, kun saada heitä myöhemmin uskomaan se, että heitä on huijattu"
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Muslimien häätämä "Maria"

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Bruttona noin 50000 euroa on siis palkka tälle vuodelle. Olet oikeassa, ei se nyt aivan ministerin palkka ole. taitaa jäädä puoleen siitä.
Mulla suurinpiirtein sama, vähän alle. Eipä sillä herroiksi elä. Hyvä että työstä leivän kukin saa.

Toivottavasti 50.000 miinus verot riittää helsingissä asumiseen.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Muslimien häätämä "Maria"

Viesti Kirjoittaja Tony »

Voisihan noita lukuja oikeinkin esittää, ryhdistäytynyt. Lukemalla löytyi minuutissa muitakin palkkakuluja kuin toiminnanjohtajan palkkakulut.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
ryhdistäytynyt
Viestit: 458
Liittynyt: 14.02.2015 18:35

Re: Muslimien häätämä "Maria"

Viesti Kirjoittaja ryhdistäytynyt »

Tony kirjoitti:Voisihan noita lukuja oikeinkin esittää, ryhdistäytynyt. Lukemalla löytyi minuutissa muitakin palkkakuluja kuin toiminnanjohtajan palkkakulut.
Olen samaa mieltä! Olisi paljon fiksumpaa, jos palkkatiedot julkistaisiin rehellisesti ja avoimesti. Netistä löytyneessä toimintakertomuksessa Valkilan palkka oli viivattu keltaisella yli.

Todennäköisesti tuon osa-aika harjoittelijan 4kk palkkakulut vetävät koko palkkasummaan ylöspäin, koska summa ilmoitettiin tyyliin "palkkohin arvioidaan" :lol: joten eiköhän pelivaraa jää.

Näyttää jäävän: "Kaikkiaan menoja oli budjetoitu 98.000 euroa." ja tulot "Varsinaisen toiminnan tuotot olivat 105.010,71 euroa" jotka lienevät samaa tasoa vuonna 2016
"ihmisiä on helpompi huijata, kun saada heitä myöhemmin uskomaan se, että heitä on huijattu"
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Muslimien häätämä "Maria"

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Minä alkuun ihan aidosti luulin että muslimitaustaisten aiheuttamien ongelmien keskellä elävät vähävaraiset suomalaiset ovat ne joista ollaan huolissaan.

Paskat, palkat ja raha tässä kismittää.

Vaikee edes ymmärtää miksi tähän piti muslimit ja vähävaraisten ongelmat liittää.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Muslimien häätämä "Maria"

Viesti Kirjoittaja Tony »

ryhdistäytynyt kirjoitti:Todennäköisesti tuon osa-aika harjoittelijan 4kk palkkakulut vetävät koko palkkasummaan ylöspäin, koska summa ilmoitettiin tyyliin "palkkohin arvioidaan" :lol: joten eiköhän pelivaraa jää.

Näyttää jäävän: "Kaikkiaan menoja oli budjetoitu 98.000 euroa." ja tulot "Varsinaisen toiminnan tuotot olivat 105.010,71 euroa" jotka lienevät samaa tasoa vuonna 2016
:roll: Osa-aikaisen palkkakulut luonnollisesti sisältyvät arvioon.

Menee kieltämättä täysin UUT:n dissaamisen piikkiin tämä avaus, ja sekin vasemmalla kädellä, ilman mitään varsinaista asiaa. Joten se tästä.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Lukittu