Kuulumisia

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Arskavain
Viestit: 578
Liittynyt: 14.11.2007 21:14
Paikkakunta: Tornio

Kuulumisia

Viesti Kirjoittaja Arskavain »

Moi!

Olen kirjoittanut jo kokemukseni ja se on luettavissa tuossa linkissä nimimerkillä "luopio":
http://medlem.spray.se/aaac/kokemuksiaFI.html

Elämäni on tällähetkellä melkoisen seestistä. Olen kai vaiheessa, jossa suurin tuska ja ahdistus on takanapäin ja olen hyväksynyt itseni ja toiset sellaisina kuin ovat, vaikka pidänkin todistajia aivopestyinä ja jopa säälittävinä ihmisinä.

Uskon edelleen raamattuun, mutta raamatun lukemiseni ei ole enää tulkintaa vt-seuran kirjallisuuden kera, vaan sellaista kuin teksti on. Minulle se merkitsee vapautusta Vartiotorniseuran epäraamatullisista säännöistä ja lakihenkisyydestä.

Uskon edelleen Jumalaan, joka ei ole Vartiotorniseuran jumala, vaan sellainen Persoona, jolla selitän ne asiat, joita en ymmärrä. Oikeudenmukainen Jumala, joka näkee taustamme, kykymme ja puutteemme.

Sallin kaikille uskoa niinkuin haluavat uskoa. Pidän aina takaoven auki ja voin vaihtaa mielipidettäni, jos se tuntuu minusta hyvin perustellulta.
Jaakob
Viestit: 707
Liittynyt: 28.04.2007 14:43

Viesti Kirjoittaja Jaakob »

Tervetuloa palstalle! :)

Olen lueskellut kirjoituksiasi Suomi24:n palstalta aina silloin tällöin suurella mielenkiinnolla, paljon hyviä ajatuksia. Toivottavasti niitä saadaan nyt tännekin ;)
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Mukava kun rekisteröidyit myös tänne. Ei muuta kuin anna näppiksesi soida. :D
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Tervetuloa!

Hienoa, että saadaan tälle ateistivoittoiselle palstalle teitäkin joilla uskoa vielä on. Saadaan keskusteluihin vähän enemmän näkökantoja!
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Arskavain
Viestit: 578
Liittynyt: 14.11.2007 21:14
Paikkakunta: Tornio

Re: Kuulumisia

Viesti Kirjoittaja Arskavain »

Kas kun oli vanhentunut niin pistetään tähänn:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/1761093
Elä ja anna toisten elää
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuulumisia

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Tervetuloa tosiaankin.
Suomi24 paskan seasta olen lueskellut kirjoituksiasi ja ne ovat hyviä ja avarakatseisia. Vähän hämmästyttää, miten vasta nyt olet innostunut kirjautumaan tänne. Kaltaisiasi kirjoittajia tarvittaan, jottei tästäkin sivustosta tule jonkin sortin laskuojaa.
Let me go Master I hate you so
Vastaa Viestiin