Käsittämätön välitila

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Turhapuro
Viestit: 137
Liittynyt: 28.05.2007 10:39
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Turhapuro »

Itse sain olla "välitilassa" ihan rauhassa. Muutaman vuoden aina siihen asti kun lähetin kirjeen, jossa pyysin ilmoittamaan lavalla, että olen eronnut seurakunnasta. Muutaman kaverin kanssa toki oltiin ja ollaan vieläkin yhteydessä, mutta hekin ovat olleet jo pitkään vain nimellisesti mukana siinä. Yksi frendi toki käy vielä joka viikko kokouksissa, mutta elää ihan normaalia elämää. Luulempa, että näitä "välitila" tapauksia on paljon.
-Joskus näin mustavalkoisena kaiken, mutta nyt kun näkee värit, niin paljon kauniimpi on maailma- -tp07-
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Tässä vuosien aikana olen tullut siihen tulokseen että varsinkin nuoremmasta polvesta valtaosa on jollain tavalla joko henkisesti tai fyysisesti välitilassa. Osa käy joka kokouksessa vaikka asia ei kiinnosta, osa ei käy kokouksissakaan, osa taas on hyvin kiinnostunut asiasta mutta ei vaivaudu kokouksiin.

Toisaalta, tilanteesta ei ehkä pidä valittaa, sillä tällaisessa välitilassa oleva ihminen saattaa jossain vaiheessa vapautua mielenhallinnasta. :)
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Viesti Kirjoittaja Tony »

Turhapuro kirjoitti:Luulempa, että näitä "välitila" tapauksia on paljon.
Samaa 'luulen' minäkin.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Vastaa Viestiin