Täällä kuunnellaan Jehovan vihaamaa musiikkia
Valvoja: Moderaattorit
-
- Moderaattori
Täällä kuunnellaan Jehovan vihaamaa musiikkia
***JOS SATUT OMAAMAAN FUNDAMENTALISTISELLA TAVALLA USKONNOLLISEN MAAILMANKATSOMUKSEN, SAATAT KOKEA TÄHÄN KETJUUN POSTATUN MUSIIKIN HÄIRITSEVÄNÄ, LOUKKAAVANA TAI SUORASTAAN JÄRKYTTÄVÄNÄ. TARKOITUKSENA EI KUITENKAAN OLE KENENKÄÄN LOUKKAAMINEN, JOTEN ON EHKÄ SUOSITELTAVAA, ETTET LUE PITEMMÄLLE. KIITOS SUVAITSEVAISUUDESTA, JOKA SALLII SINUN ANTAA MEIDÄN MUIDEN SUORITTAA TOIPUMISTA OMALLA TAVALLAMME!***
Minun nuoruudessani Vartiotorni-seuralla oli kaksi varoittelun aihetta yli kaiken: maailmallinen musiikki sekä tietokone- ja videopelit. Huolta ilmaistiin niiden mahdollisesti sisältämästä okkultismista, sukupuolisesta moraalittomuudesta ja väkivallasta. Musiikin kohdalla myös synkkyydestä ja melankolisuudesta, joita pidettiin salajuonena masennuksen aiheuttamiseksi.
Onko sinulla vastaavia kokemuksia? Oletko joskus päätynyt hävittämään ostamiasi levyjä? Siinä tapauksessa tämä ketju on sinua varten. Kultin otteesta irtauduttuamme voimme yhdessä voimaannuttaa itseämme tällä musiikilla mitä parhaimmalla omallatunnolla. Musiikinhan on muutenkin todettu olevan terapeuttista tavalla, joka voidaan jopa suorastaan rinnastaa lääkkeiden vaikutuksiin.
Aloitetaanpa siis. Pari black metal -biisiä on viime aikoina pärissyt itselleni kunnolla. Tässä ensimmäinen:
Tunnelmallista eeppisyyttä, jollainen toimii aina kaltaiselleni yli-ikäiselle runopojalle ja fantasianörtille.
Ihanan virkistävän rienaavaa demonisuutta! Iso kiitos sille toiselle foorumilaiselle, joka on toistuvasti soittanut tätä minulle!
Minun nuoruudessani Vartiotorni-seuralla oli kaksi varoittelun aihetta yli kaiken: maailmallinen musiikki sekä tietokone- ja videopelit. Huolta ilmaistiin niiden mahdollisesti sisältämästä okkultismista, sukupuolisesta moraalittomuudesta ja väkivallasta. Musiikin kohdalla myös synkkyydestä ja melankolisuudesta, joita pidettiin salajuonena masennuksen aiheuttamiseksi.
Onko sinulla vastaavia kokemuksia? Oletko joskus päätynyt hävittämään ostamiasi levyjä? Siinä tapauksessa tämä ketju on sinua varten. Kultin otteesta irtauduttuamme voimme yhdessä voimaannuttaa itseämme tällä musiikilla mitä parhaimmalla omallatunnolla. Musiikinhan on muutenkin todettu olevan terapeuttista tavalla, joka voidaan jopa suorastaan rinnastaa lääkkeiden vaikutuksiin.
Aloitetaanpa siis. Pari black metal -biisiä on viime aikoina pärissyt itselleni kunnolla. Tässä ensimmäinen:
Tunnelmallista eeppisyyttä, jollainen toimii aina kaltaiselleni yli-ikäiselle runopojalle ja fantasianörtille.
Ihanan virkistävän rienaavaa demonisuutta! Iso kiitos sille toiselle foorumilaiselle, joka on toistuvasti soittanut tätä minulle!
"The universe is not fine-tuned for life; life is fine-tuned to the universe." - Victor J. Stenger
-
Re: Täällä kuunnellaan Jehovan vihaamaa musiikkia
Voimaannuttava biisi ja live-esiintyminen. Hymni vapaudelle.
-
Itse heitin kaverille läjän epäilyttävimpiä levyjäni säilytykseen kun ukko uhkasi ratsata levyhyllyn
"I used to be a good person. I think there's something seriously wrong with me." -Veikko Leinonen
-
Tässä myös iloinen ralli suomituotantoa. Itsellä lopun tykitys alkaa väkisin hyvällä tavalla naurattamaan.
"I used to be a good person. I think there's something seriously wrong with me." -Veikko Leinonen
- Jaakko Ahvenainen
No, ei ole. Minun nuoruudessani jopa Jehovan todistajat elivät kuka ties kaikkein selkeintä aikaansa. Mikään ei uhannut, kukaan ei erityisemmin painostanut yhtään mihinkään. Mutta purkakaa toki paineitanne, tämän hyväksyn. Ei tämä ainakaan minua mitenkään häiritse ja ymmärrystäkin teille riittää, siis minulta.Weathertop kirjoitti:Onko sinulla vastaavia kokemuksia?
-
- Moderaattori
Hyvä biisi. Ja itsehän olen sen verran kieroutunut sielu, että tulen tästäkin aina paremmalle tuulelle:J Hepatiitti kirjoitti: Tässä myös iloinen ralli suomituotantoa. Itsellä lopun tykitys alkaa väkisin hyvällä tavalla naurattamaan.
"Vain paha meitä kiittää, oi veljet pimeän."
"The universe is not fine-tuned for life; life is fine-tuned to the universe." - Victor J. Stenger
-
Tätä Jehova vihaa monestakin syystä:
Ja tätäkin varmaan, kun bändiä kuunnellessaan tekee mieli ryhtyä ortodoksiksi (jätän silti väliin). Uudempi löytö ainakin minulle:
Ja tätäkin varmaan, kun bändiä kuunnellessaan tekee mieli ryhtyä ortodoksiksi (jätän silti väliin). Uudempi löytö ainakin minulle:
-
Laitetaan vielä tämäkin klassikko, jota jeppulat kauhistelevat ekumeenisessa yhteisrintamassa muiden fundamentalistien ja tiukkisten kanssa.
Myös tiukoissa pöksyissä löytyy. Ja maailmallisia hiustyylejä.
Myös tiukoissa pöksyissä löytyy. Ja maailmallisia hiustyylejä.
- Jaakko Ahvenainen
Jos on pakko, niin täältä pesee ja linkoaa myös.
https://www.youtube.com/watch?annotatio ... ftOHW5yD9k
https://www.youtube.com/watch?annotatio ... ftOHW5yD9k
- Jaakko Ahvenainen
No, kuitenkin kuuntelen mieluummin vaikka tätä. Kanavan voi kukin valita mieleisensä tai olla valitsematta.
https://www.internet-radio.com/stations/smooth%20jazz/
https://www.internet-radio.com/stations/smooth%20jazz/
- Sukututkija
Miksi aina noin päin? Jos oltaisiin kerrankin mielin kielin ja kuunneltaisiin väliin musiikkia josta jahvetti varmaan pitää (kun ei ole niin koulutusten perään) https://www.youtube.com/watch?v=LVwslrvZnz0
Ps. Kun en näistä nykypäivän kotkotuksista ole niin perillä, niin tunnistaako joku vaaleatukkaisen soolokitaristin?
Ps. Kun en näistä nykypäivän kotkotuksista ole niin perillä, niin tunnistaako joku vaaleatukkaisen soolokitaristin?
-
Meinasin sanoa Nita Strauss, mutta kommenteista lunttaamalla Orianthi. Sikäli paheksuttavaa, että nainen on päästetty lavalle.Sukututkija kirjoitti:
-
Nyt menee vähän asian vierestä, mutta sen verran angel of deathin videolle repesin, että pakko pistää tämä klassikko samaan ketjuun. Sonic boom!
-
Palatakseni asiaan. Tämän biisin löysin vähän sen jälkeen, kun olin jäänyt touhusta pois. Pärähti silloin ja pärähtää edelleen.
Se tunne kun tietää, ettei enään koskaan tarvi käydä yhdessäkään kokouksessa ikinä.
Se tunne kun tietää, ettei enään koskaan tarvi käydä yhdessäkään kokouksessa ikinä.
- Verilettu
- Moderaattori
- Viesti:
No kaikki ns. konemusiikki (ei nykyajan vesitetty EDM) on lähellä sydäntä. Mutta en jaksa niistä laittaa esimerkkiä. Sen sijaan laitetaanpa vaikka tämä. Tämä vaan rokkaa, ja pienen budjetin mainio video vaan on hyvä. Ja todistajia pelottanee kun murhaväline on naisen otsikossa väärinpäin. Herranpieksut sentänniin.