nooa&daavid dvd

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

sorbet
Viestit: 443
Liittynyt: 27.09.2007 11:22

nooa&daavid dvd

Viesti Kirjoittaja sorbet »

äiti antoi jostain systä lainaksi nooa&daavid jt-dvd:n. En jaksanut kysellä enenpää, joten lykkäsin ne vain johonkin kasaan. Nyt kun olen kovassa kuumeessa ja flunssassa ja olen jo kaikki muut dvd:t katsonut niin katsoin myös nooa&daavid dvd:n. Olen sen joskus aikaisemminkin nähnyt, mutta nyt tunnelmat sitä katsoessa olivat todella erilaiset. Joka toinen sana dvd:ssä oli jehova. Meinasin jo ruveta laskemaan, että montako kertaa minuutissa jehova tulee mainitua. Varsinainen lasten aivopesu dvd ei voi muuta sanoa....
wolframium
Viestit: 1070
Liittynyt: 05.06.2007 17:22

Viesti Kirjoittaja wolframium »

Olen usein ihmetellyt, että miksi Vt-seura ei ryhdy myymään tornilogolla varustettua kodin elektroniikkaa; kuuden miljoonan uskollinen asiakaskunta ei olisi ollenkaan hassumpi lähtökohta kaupan tekoon.

Siinä sitä sitten voisi paketoida dvd- tai blue ray -soittimen mukaan asiaan kuuluvat Nooat ja Veri-itsemurhat ja Purppurahölmiöt sekä muutkin digitaaliset versatiiliset discit.

Torni-tietokoneiden mukaan voisi pakata vuosittain ilmestyvän Vt-romppu-uutuuden (a la Electronic Arts), joka on tietenkin päivitetty vuosittain vaihtuvalla uudella valolla sekä hallintoelimestä delaavien sankarihahmojen nimillä.

No listaahan voisi joku mielikuvitusrikas ihmispersoona - mahdollisesti markkinataloudelliseen luovuuteen ja innovointiin sekä Vartiotornin kannalta tiimihenkisen joukkuepelaajan sekä burnoutia muille delegoivan järjestöjyrän ja ns. "firman miehen" ihmisläheiseen sekä myönteisessä hengessä suoritettuun aivoriihitoimintaan kykenevä "hyvä tyyppi" - jatkaa vaikka loputtomiin...
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
PoterO

Viesti Kirjoittaja PoterO »

wolframium kirjoitti:Olen usein ihmetellyt, että miksi Vt-seura ei ryhdy myymään tornilogolla varustettua kodin elektroniikkaa; kuuden miljoonan uskollinen asiakaskunta ei olisi ollenkaan hassumpi lähtökohta kaupan tekoon.
Minun mielestäni tuo kerrassaan aliarvioi VTS:n viekkautta: hehän ovat sentään keksineet vapaaehtoiset lahjoitukset. :twisted:
Taskulamppu
Viestit: 32
Liittynyt: 08.02.2008 20:52

Viesti Kirjoittaja Taskulamppu »

wolframium kirjoitti:Olen usein ihmetellyt, että miksi Vt-seura ei ryhdy myymään tornilogolla varustettua kodin elektroniikkaa; kuuden miljoonan uskollinen asiakaskunta ei olisi ollenkaan hassumpi lähtökohta kaupan tekoon.
Tuohan olisi loistava bisnesidea!

Seurakunnissa on ihmisiä, erityisesti vanhempia sellaisia, jotka ovat kovin hämmentyneitä kun "hengellistä ravintoa" jaetaan kasettien sijaan nykyaikaisempien kanavien välityksellä. Tuo olisi loistava tapa tarjota heille "väline hengellisen ravinnon vastaanottamista" varten.

Eikä teknisestä tuestakaan tarvitsisi murehtia, kunhan seurakuntia muistutetaan siitä, että veljien pitäisi auliisti opastaa noiden laitteiden käytössä. Ilmaista tukea siis. Lahjoituksista tietysti pitäisi muistuttaa sitäkin enemmän, että saadaan tekniikan kulut peitettyä.
Vastaa Viestiin