Lloyd Evans

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Onnellinen Ex-Jt

Re: Lloyd Evans

Viesti Kirjoittaja Onnellinen Ex-Jt »

" Kirjoittaja Weathertop » 12.02.2022 17:09
Observerin viesti sisälsi itselleni uutta tietoa. Ota tästä nyt sitten selvää (ja todisteitahan tuossakaan ei ole). Sen vain sanon, että jos Evans osoittautuisi lasten hyväksikäyttäjäksi, hallintoelimellä oliisi kaikkien aikojen bileet."

Hyvin sanottu! Lisään vielä että en tunne Lloyd henkilökohtaisesti enkä tiedä mitä hän tekee vapaa-aikanaan. Jos osoittautuu että on toteuttanut mahdollisia kiinnostuksia liian nuoriin (en käytä termi pedofilia koska termiä käytetään diagnostisesti yli 16-vuotiaan henkilön pysyväisluonteista = yli kuusi kuukautta kestänyttä, seksuaalista kiinnostusta alle puberteetti-ikäisiin lapsiin. Duodecim, Vuosi 2004, numero 21,"Pedofilia ja sen uhrit"), niin silloin en voi mitenkään hyväksyä hänen toimintansa - oli tuotanto miten hyvä, täsmällistä tai mielenkiintoista tahansa. Boikotoin muutenkin musiikkia, kanavia ja jopa tuotteita jotka vastenmieliset tahot tuottavat.

Jos kyseessä on prostituutio ja kaksi aikuista jotka ovat molemminpuolin päättyneet seksiin ilman pakottamista, uhkailua tai kiristystä koen että se on heidän välinen asia. Jos siitä väännetään moraalikysymystä mennään syville vesillä ja jokaisen henkilön tekemisiä kaikkialla maailmalla pitää olla saman luupin alla. My body - my rights käytetään aborttikysymyksessä. Eikö myös prostituutio kuulu siihen kategoriaa myös? Mulla on omasta mielestä suhteellisen tiukka moraali vaikka en ole uskovainen, enkä halua tuoda esille mun moraalikäsitys tai tyrkyttää mun näkemyksiä. Kuitenkin mun ystäväpiiriin en hyväksi henkilöitä jotka eivät noudata tiettyjä normeja. Tulen monien kanssa toimeen, mutta kaikista ei koskaan tule mun ystäviä.

Hyväksikäyttöä en voi koskaan hyväksyä ja nuoria ja eläimiä meidän pitää puolustaa koska he ovat haavoittuvaisempia kuin me aikuiset. Tämänpäiväinen trendi missä omia haluja ja mieltymyksiä pitää vapaasti saada toteuttaa pidän hyvin vahingollisena. Trendi missä yhteiskunta pitää hyväksyä ja tukea jokaisen parafiliat. Olen kyllä viime vuosina todennut että homoseksuaalisuus voi ja on usein kyse ihmisistä jotka tuntevat vetoa samaan sukupuoleen olevaan aikuiseen ihmiseen, mutta mun oma käsitys siitä että ikärajoilla ei ole niin välillä kun mies kiinnostuu pojista on myös vahvistunut. Kunhan pääsee toteuttamaan omia seksuaalisia tarpeita. Eli olen konservatiivinen, mutta hyväksyn mitä aikuisten välissä tapahtuu molempien/kaikkien tahtojen yhteisymmärryksessä.

Lloydin tapauksessa koen että tästä nyt puhutaan: Hän päätti petää vaimoaan ja tietojen mukaan prostituoiden kanssa. Oliko kaksi aikuista ihmistä jotka päättivät tehdä näin , niin asia ei kuulu muille. Tekikö hän niin ilman vaimon "suostumus", niin hän petti. Silloin se oli ruma temppu. Petturuus on aina ruma temppu. Kuinka moni täällä voivat sanoa etteivät ole koskaan pettäneet ketään? Naiset ovat pettäneet mua, miehet ovat pettäneet mua. Minä olen pettänyt naisia, miehiä, eläimiä ja yhteiskuntaa..jopa itseäni.

En tosiaan vielä tiedä onko Lloyd pedofiili, naistenhakkaaja, narsisti, Wäärä Paimen ja Anti-Ristus. Siksi en lähde vauhkoamaan, koska tykkäsin kovasti hänen tuotannosta. En koen että olisin syyllinen mihinkään vain koska tykkäsin. Jos todetaan että hän on hirviö niin päätän että en anna ainuttakaan klikkiä hänen hyväksi. En laita mitään rahaa tai ajatusta häneen. Hän on silloin nolla minulle.

Mutta...taustalla on minun mielestä niin paljon oman edun tavoittelijoita etten heti usko mitä joku suun vaahdossa selittää tai tule hyppäämään heidän kelkkaan, koska en muutenkaan halua kenenkään "johtavan" minua. Haluan olla vapaa! Se on parasta Ex-Jv olemisestä. Minä päätän, minä kannan vastuuta.
ExJahve

Re: Lloyd Evans

Viesti Kirjoittaja ExJahve »

En ole lainkaan yllättynyt, että jotain tälläistä on päässyt käymään.

Oma "luopioituminen" tapahtui samoihin aikoihin kun John Cedars aloitteli kirjoittelemaan jehovahs-witness.com sivustolle.
Jäi jo tuolloin mieleen narsistisia piirteitä omaavana henkilönä, joka ei sietänyt kritiikkia ja useasti meni henkilökohtaisuuksiin vastauksissaan. Lähti tuolta sittemmin ovet paukkuen pois(kuten kävi redditin kanssa).

Hyvä esimerkkinä esimerkiksi tämä ketju -> https://www.jehovahs-witness.com/topic/ ... ead-closed
Onnellinen Ex-Jt

Re: Lloyd Evans

Viesti Kirjoittaja Onnellinen Ex-Jt »

E
n ole lainkaan yllättynyt, että jotain tälläistä on päässyt käymään.

Oma "luopioituminen" tapahtui samoihin aikoihin kun John Cedars aloitteli kirjoittelemaan jehovahs-witness.com sivustolle.
Jäi jo tuolloin mieleen narsistisia piirteitä omaavana henkilönä, joka ei sietänyt kritiikkia ja useasti meni henkilökohtaisuuksiin vastauksissaan. Lähti tuolta sittemmin ovet paukkuen pois(kuten kävi redditin kanssa)


Voisitko lyhyeesti tiivistää mitä todisti että John Cedar/Lloyd on pedofiili-mulkku-saatanan kätyri tossa ketjussa? Siinä on niin paljon sivuja ja paljon käydään keskustelua käyttäyttymisestä lähinnä. Osaatko ja ymmärrätkö englantia vai fiilisteletkö vain kun sait veren maun suuhusi? Lloyd Evans voi olla jonkun mielestä ärsyttävä..varmasti. Mutta ...TODISTEITA!! Ei Ad Hominem. Mä välitän faktoista!!
Onnellinen Ex-Jt

Re: Lloyd Evans

Viesti Kirjoittaja Onnellinen Ex-Jt »

Tällä palstalla kukaan ei ole tainnut tehdä tällaisia väitteitä. Eri asia on, että hälyttäviä merkkejä Lloydin suhteen on ollut ilmassa kauan. Jo kahdeksan vuotta sitten Kim ja Mikey varoittivat Lloydista videollaan.


Kim ja Mikey...hmmm. Tasokasta jenkkipaskaa. Törkeyksiä suoltava pariskunta missä vaimo usein joutuu toputtelemaan miestään (usein tuntuu että on kännissä ). Fantsua-gonzoa. Ilman miestään videon ulostuloa olisi ollut huomattavasti parempi = MUN MIELIPIDE

Turha kuvitella että Suomessa tieto kulkisi vain Veljesseuran kautta.. Olen jo vuosia seurannut näitä YouTubereita ja teatraalisia jenkkejä on kyllä nähty. Löytyy hyviä saitteja englanniksi, saksaksi, espanjaksi mutta en koe että on mun tehtävä käydä takuumieheksi kenestäkään. Etsikää jos kiinnostaa. Tulee myös paljon pettymyksiä, mutta jokainen etsiköön mikä tekee oman elämänsä paremmaksi.

Joillekin on oikeasti parempi pysyä omissa uskomuksissa (JT/Vartiotorni), mutta heillä ei ole minkäänlaisia oikeuksia tulla saarnaamaan muille!!
ExJahve

Re: Lloyd Evans

Viesti Kirjoittaja ExJahve »

"Voisitko lyhyeesti tiivistää mitä todisti että John Cedar/Lloyd on pedofiili-mulkku-saatanan kätyri tossa ketjussa? Siinä on niin paljon sivuja ja paljon käydään keskustelua käyttäyttymisestä lähinnä. Osaatko ja ymmärrätkö englantia vai fiilisteletkö vain kun sait veren maun suuhusi? Lloyd Evans voi olla jonkun mielestä ärsyttävä..varmasti. Mutta ...TODISTEITA!! Ei Ad Hominem. Mä välitän faktoista!!"

En ole missään kohtaan väittänyt, että hän olisi pedofiili, joten rauhoituhan nyt.

Pointti oli -> Ei ole yllätys, että draama seuraa kyseistä henkilöä hänen ollessa kykenemätön ottamaan vastaan asiallistakaan kritiikkiä.
En ole myöskään yllättynyt, kuinka hän jälleen kerran on kykenemätön asialliseen anteeksipyyntöön(jolla tämäkään tapaus ei olisi paisunut näin isoksi), vaan uhriutui ja syytteli muita.
ExJahve

Re: Lloyd Evans

Viesti Kirjoittaja ExJahve »

Kim&Mikey on tosiaan pariskunta joiden puheisiin saa suhtautua melko varauksella.
Ellen nyt väärin muista, tämän pariskunnan ja Evansin sukset alkoivat mennä ristiin kun he tajusivat että Evans on ateisti eikä usko Jeesuksen.
Onnelline..blaa.blaa

Re: Lloyd Evans

Viesti Kirjoittaja Onnelline..blaa.blaa »

"On paljon avoimia kysymyksiä. On ihmetelty sitä, miksi Lloyd ja Dijana lähtivät Englannista aikanaan niin nopeasti Kroatiaan, pakeniko Lloyd tulossa olevia vaikeuksia? Ja toisaalta miksi Lloyd ei äänittänyt omaa oikeuskomiteaansa jos mitään salattavaa ei kerran ollut? Miksi komiteassa oli mukana myös haaratoimiston edustaja jos kyseessä oli vain "luopumus"? Haaratoimiston ei tarvitse sekaantua asiaan jos vain siitä oli kyse, vaan komitea voi hoitaa homman itsenäisesti. Toinen juttu on, jos syytetty on jotenkin rikkonut lakeja."


Vielä lopuksi..Miksi joku lähtee nopeasti jonnekin? Kuka pystyy äännittämään omaa oikeuskomiteaansa ja kuka aina hoksaa tehdä niin? Jos olette olleet oikeuskomiteassa niin tiedätte että siivooja-vanhin on yhtäkkiä Korkein Tuomari ja talkkari-vanhin on Syyttäjä. Toi on on oikeudenkäynnin irvikuva ja Haaratoimiston toope ei edusta minkäänlaista juridista autoriteettiä! Voidaan yhtä hyvin miettiä miksei Musta-Pekka saanut Minni Hiirtä todistajakseen kun Hessu Hopu oli syyttäjänä. Näillä "oikeuskomiteoilla" ei ole mitään legitimiteettiä ja rikkovat räikeästi Suomen lakeja!! Jos Jehovan todistajat noudattaisivat lakia, tällaisilla spekulaatioilla ei olisi mitään asiaa! Nolla argumentti ja nolla fakta!! :evil:
Observer
Viestit: 161
Liittynyt: 15.05.2014 18:45

Re: Lloyd Evans

Viesti Kirjoittaja Observer »

Kuten arvata saattoi, Mark O'Donnell lopettaa yhteistyön Lloydin kanssa.

https://mobile.twitter.com/Mark_J_ODonn ... 2651761668
Fxxk Ohvia

Re: Lloyd Evans

Viesti Kirjoittaja Fxxk Ohvia »

Tällä palstalla kukaan ei ole tainnut tehdä tällaisia väitteitä. Eri asia on, että hälyttäviä merkkejä Lloydin suhteen on ollut ilmassa kauan. Jo
kahdeksan vuotta sitten Kim ja Mikey
varoittivat Lloydista videollaan.


Olen jo vuosia katsonut tämän jenkkiperheen möykkäämisiä ja yritin olla avoin mielin ja katsoa miten tämän pellelauman möykkäämisistä piti tulla suurin todiste - "smoking gun".

Perhe möykkää ja keskeyttävät toisiaan kun ovat Jenkki-sanakirjasta löytäneet miten joku sana pitää tulkita. Jos Jenkki ei ymmärrä että "girl" voi tarkoittaa muuta kuin alle 18-vuotiasta niin sehän on on pakko olla fakta että ihminen joka käyttä girl-sanaa on pedofiili! :clap:

Ac/Dc: n Thunderstruckissa Brian Johnson laulaa todistettavasti pedofiliasta kun biisistä sanotaan: .."we met some GIRLS, some dancers that gave us good time.. break all the rules.."

Al Goren vaimo lähti tähän sananpilkkumiseen 80-luvulla ja Wartiotorni perässä..Konventeissa kerrottiin että KISS-bändi onkin pseudonymi Kids/Knights In Satans Service. AC/DC oli tietyst AntiChrist / DEvilChurch..

Varsinkin Vartiotornin orjat toistivat tämän VALHEEN usein koska olivat pyhiä vanhimpia ja jatkavat samankaltaista semantiikkaa. Häpeällistä! Tekisi mieli sanoa mitä mieltä olen oikeasti kaikista pelleistä jotka edelleen yrittävät olla Autoriteetti meille, mutta en lähde kirjoittaman niin rumaa..

Valtataistelua. Kuka "omistaa oikeuden " puhua Ex-Jt.n puolesta..Ihan kuin "me" oltaisiin homogeeninen ryhmä jossa edelleen palvotaan pelle-amerikkalaisia. Katsokaa hyvät ihmiset nämä videot ja tehkää omaa päätöksenne, mutta mun mielipide on etten koskaan haluaisi lähteä tohon rotanpesään enää. Olemme vapaita ja saadaan ajatella ihan miten meitä huvittaa. Haistakoot paskat kaikki Lloydit, Kim ja Mikeyt, aussipellet ja varsinkin orjuuttava ja valehteleva Governing Body! Olipa epämiellyttävä kokemus nähdä miten lahkolaisuus seuraa ihmisiä vielä "vapauden " jälkeen! I`m out :thumbdown:
Vempula
Viestit: 372
Liittynyt: 05.04.2015 09:04

Re: Lloyd Evans

Viesti Kirjoittaja Vempula »

Myös Javier Ortiz on avautunut. Lloyd mainitsee Ortizin hyväksi ystäväkseen, mutta tämä ei kuitenkaan tiennyt mitään monista Lloydin videostriimillään kertomista yksityiskohdista. Ortiz ei selkeästi sanoudu irti yhteistyöstä Lloydin kanssa. Kaikki tekevät virheitä, ja useimmat virheet voi korjata, joskaan ei vakavimpia, hän kirjoittaa. Virheistä pitää oppia ja ottaa niistä vastuu.

https://twitter.com/JaviZitroFilms/stat ... R4pMw&s=19
Syväkurkku
Viestit: 517
Liittynyt: 06.04.2018 16:42

Re: Lloyd Evans

Viesti Kirjoittaja Syväkurkku »

Aika kauan kesti Markin lausunnon antaminen, mutta Mark O'Donnell on harkitsevainen ja varovainen. Markin sana myös painaa. Lausunto paljastaa myös, että Mark ei ole vastaanottanut mitään osuuksia LLoydin videoiden tuotosta. Suoraselkäinen mies.

Javier Ortizin mielipiteen ymmärtää kun tietää hänen ja Lloydin ikuisuusprojektin TTATTin (The Truth about the Truth). Javier on käyttänyt elokuvan tekoon vuosia ja herra tietää miten paljon työtunteja. Ero Lloydista tietäisi tässä vaiheessa tuon työn valumista hukkaan ja myös taloudellisia menetyksiä. Money talks.

Lloyd elää sosiaalisessa mediassa kuin mitään ihmeellistä ei olisi tapahtunut ja fanittaa StarWarsia:

Kuva
Observer
Viestit: 161
Liittynyt: 15.05.2014 18:45

Re: Lloyd Evans

Viesti Kirjoittaja Observer »

Tässä puhuu nyt Dijanan sukulainen, josta mainittiin edellä

Vieras

Re: Lloyd Evans

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Voi tätä tekopyhyyden tekopyhyyttä. Huorissa käyminen on ihan jokaisen oma asia niin kauan kun asiassa ei ole tehty mitään laitonta. Onko tässä oikeuden tuomiota tai poliisitutkintaa vireillä? Eipä taida olla.

Puolison pettäminen nyt ei varsinkaan ole minkäänlainen rikos eikä edes moraalisesti halveksuttavaa, ainakaan minun mielestäni. Mistä me tiedämme mitään jospa Lloyd vaikka eli seksittömässä liitossa jonka halusi kuitenkin pitää kasassa lasten takia.

Jenkkilä on hieno maa mutta seksuaali-asioissa takapajuinen, estoinen ja vanhoillinen.

Lloydin tuominneet ex-jt:t tekevät vain itsensä naurettaviksi.
Vempula
Viestit: 372
Liittynyt: 05.04.2015 09:04

Re: Lloyd Evans

Viesti Kirjoittaja Vempula »

Observer kirjoitti: 13.02.2022 09:07 Tässä puhuu nyt Dijanan sukulainen, josta mainittiin edellä
Kiitos, Observer! Ja huh huh. Herättää kovasti kysymyksiä tuo videoviesti. Lauseiden totuudesta ei tietenkään voi sanoa mitään, mutta viestissä mainitaan sellaisia yksityiskohtia, jotka voisi periaatteessa tarkistaa. Esimerkiksi Markon yhteydentosta poliisiin vuonna 2017 lienee jäänyt merkintä, samoin Markon keskustelut viestissä mainittujen ihmisten kuten kroatialaisen vanhimman kanssa voisi kaiketi ainakin teoriassa varmistaa. Myös Lloydin vaimo varmasti tietää Markon kertomien asioiden laidan. Näin saattaisi olettaa, että jotain perää Markon jutuissa onkin.

Videoviestissä kerrotaan Lloydistä paljon sellaista, minkä sanominen ei ole ihan kevyt juttu. Luulisi, ettei kukaan uskaltaisi kenestäkään tuollaista sanoa, ellei olisi asiastaan varma. Herää kysymys, mitä kaikkea toisesta ihmisestä voi julkisesti sanoa siinäkin tapauksessa, että asiat pitäisivät paikkansa. En ryhdy sitä spekuloimaan. Arvioikoot oikeusoppineet.
Syväkurkku
Viestit: 517
Liittynyt: 06.04.2018 16:42

Re: Lloyd Evans

Viesti Kirjoittaja Syväkurkku »

Olisihan tuo aikamoinen pommi, jos Markon väitteet pitävät paikkaansa. Jehovan todistajien seurakunta Englannissa itse asiassa suojeli 14-vuotiasta tyttöä Lloydilta, joka houkutellessaan tyttöä seksiin toimi vieläpä vanhimpana. Asetelma olisi kääntynyt täysin nurinniskoin. Mutta kuten todettu, väitteitä on liki mahdotonta todentaa. Näin totesi Marko itsekin.

Kun nuo Markon väitteet tulivat esiin ensimmäisen kerran joitakin vuosia sitten, Lloyd kommentoi, ettei tunne koko miestä.

Jos Markon väitteet pitävät paikkaansa, se myös selittäisi joitakin erikoisuuksia Lloydin erossa. Paikallisen kroatialaisseurakunnan vanhimmisto kutsui kierrosvalvojan mukaan Lloydin eroprosessiin. Tämä on epätavallista ja selittyisi jos asiaan on liittynyt paitsi Lloydin "luopioajatukset", myös mahdolliset syytteet sopimattomasta käytöksestä alaikäistä kohtaan. Toinen selitys on toki kielitaito-ongelmat.

Videollaan Lloyd luki streamista viestin, jossa viitattiin 14-vuotiaan houkutteluun seksiin. Lloyd huudahti pari kertaa hämmästyneen oloisena "Mitä, mitä?". Koska väite on ollut moneen kertaan julkisuudessa, Lloydin hämmästyminen vaikuttaa epäaidolta. Hän on kuullut väitteen jo monta vuotta sitten. Uskottavampaa olisi ollut yrittää jälleen teilata nuo väitteet.

On tämä hämmentävä tapaus.
Vastaa Viestiin