Ei siksi, että pätkääkään katuisin, mutta mä olen tällainen tunneihminen ja kaikki suuret muutokset ovat stressiaihe ja sopivat mun sairauden kanssa erinomaisen huonosti yhteen.
Viimeksi eilen aattelin, että pitäiskö vetää kiikkuun, kun ihan sama, kaikki menee aina pieleen. Ei niinkuin mihinkään voi luottaa.
Ehkä tää on jollekin muulle ihmiselle pelkkä läpihuutojuttu erota järjestöstä. Ei se mullekaan noin konkreettisesti tule varmaankaan olemaan vaikeaa, mutta tää tyhjyyden tunne on ihan hirvee. Matto vetäistiin jalkojen alta kertakaikkiaan.
Kaikki, mitä mulle on opetettu, meneekin uusiksi.
Tänään kun tulin kotiin, niin saatuani oven perässäni kiinni, aloin -yllätysyllätys- itkeä taas.
Tosin viime viikolla varasin kirjastosta kolme kirjaa, jotka hain tänään: Orwellin 1984, Åbergin Baabelin orjat ja Crisis of conscience. Että tästäpä lähtee lukemistalkoot
Mua vaan tympii, kun mä oikeesti haen täältä jonkinmoista ymmärrystä, niin aletaan ihme tenttailuihin
No, siitä viis, pysyn kuitenkin mukana, koska ei oo vaihtoehtoja. Ei mua kukaan muukaan ymmärrä.
Mun mies on ollut jo niin kiukkuinen, kun se on joutunut katsomaan mun ahdinkoa, että ehdotti sanoutumista irti koko jt- touhusta. Minä heti: kannatetaan