"To Verdener" (2008) - merkittävin elokuva ex-JT:lle
Valvoja: Moderaattorit
- Jaakko Ahvenainen
Re: "To Verdener" (2008) - merkittävin elokuva ex-JT:lle
Niinpä, kaima.
Sitä tietyin tuntemattomin silmälasein saattaa hyvinkin keskittyä epäolennaisuuksiin - valitettavasti.
Sitä tietyin tuntemattomin silmälasein saattaa hyvinkin keskittyä epäolennaisuuksiin - valitettavasti.
-
Vieras
Tietäiskös joku mistä tähän leffaan sais suomen kieliset tekstit?
-
Jaakob
Siinä ostetulla DVD:llähän ne on valmiina 
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
-Mark Twain
-
mnpb
Tekstitykset löytyy Google-haulla. (linkki poistettu)
Mukavaa ja vähemmän moralisointia sisältävää leffailtaa!
Mukavaa ja vähemmän moralisointia sisältävää leffailtaa!
Viimeksi muokannut Jakke, 04.03.2009 10:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Poistin linkin, tämä foorumi ei ole mikään pirate bay :-)
Syy: Poistin linkin, tämä foorumi ei ole mikään pirate bay :-)
-
Witless
Minulla on tuo elävä kuva vielä näkemäti, vaikka pakanavaimoni on sen nähnyt. Täytynee hommata DVD, jos ei nyt vallan YLE Teema tai joku innostu näyttämään piakkoin.rippeli kirjoitti:Paljon hyvää ja hyvää tarkoittavia ihmisiä ja kokemuksia varmasti mahtuu koko pyramiidiin. Kyllä maailmallisena ihmisenä olen oppinut ihan uutta käsitteistöä, paljon sanoja joita en ole koskaan kuullutkaan, kuten maailmallinen, luopio jne.
Kuulin ilokseni tänään terapeutiltani että hän on parhaillaan lukemassa viime vuonna ilmestynyttä Jehovasjäveln-kirjaa, ihan omasta aloitteestaan. Luulen että näiden Jehovan todistajien elämästä käytännön tasolla kertovien teosten suurin arvo on juuri siinä että niissä summataan ulkopuolisille lahkon luonne kaikessa karuudessaan. Jehovan todistajaksi kasvatettujen tarina taitaa kuitenkin olla aika tuttu niille jotka sen ovat itse elämässään käyneet läpi. Hienoa, että tällaisia tosielämään perustuvia tarinoita ilmestyy!
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
- Richard Feynman
-
liabiliteetti
No niin, sainpas katsottua To Verdenerin.
Elokuva oli kyllä pettymys siinä mielessä että draamana se oli aika tavanomainen, eikä se juuri valottanut asioiden JT-vinkkeliä sen enempää mitä tämän foorumin selaaminen. Toisaalta muille jotka eivät ole sen kummemmin seuran touhuihin perehtynyt, elokuva on näppärä alkeiskurssi.
Elokuva oli kyllä pettymys siinä mielessä että draamana se oli aika tavanomainen, eikä se juuri valottanut asioiden JT-vinkkeliä sen enempää mitä tämän foorumin selaaminen. Toisaalta muille jotka eivät ole sen kummemmin seuran touhuihin perehtynyt, elokuva on näppärä alkeiskurssi.
-
pakana
Multa saa kyseisen dvd:n lainaan jos tahtoo. Ei muutako yv:tä niin eiköhän saaha homma järjestymmään. 
-
kyllästynyt
Katsoin tuon leffan äsken, ilmestynyt Netflixiin! Kyllä tuli monta dejavumaista tunnetta katsoessa ja itkukin tirahti. JT:n maailma on hyvin sulkeutunut, tuon katsottuaan saa hyvin kuvan, miksi esim. syvimmistä ajatuksista on ollut ihmissuhteissa vaikeaa puhua. JT on mestari salaamaan todelliset ajatuksensa ja pelkonsa.
-
Peeveli
hyvä oli leffa, muistutti hieman suomalaista elokuvaa "kielletty hedelmä" vuodelta 09.
Tekstit löytyy subsearchista:
http://subsearch.org/search/To+verdener/fi/4/0/0
Ja itse leffa ladattavissa tuolta:
http://torrentz.eu/search?f=to+verdener
Tekstit löytyy subsearchista:
http://subsearch.org/search/To+verdener/fi/4/0/0
Ja itse leffa ladattavissa tuolta:
http://torrentz.eu/search?f=to+verdener
...Mess with the best, fuck the rest
-
Kivikko
To Verdener löytyy myös Netflixixstä jos sellainen sattuu olemaan.