"Luopuneet" -elokuva esitetään 3 kertaa

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Johanneksen poika
Viesti:

"Luopuneet" -elokuva esitetään 3 kertaa

Viesti Kirjoittaja Johanneksen poika »

"Luopuneet" -dokumenttielokuvan esityspäivät ovat nyt tiedossa.

Kuva

"Luopuneet" -dokumenttielokuvan esityspäivät ovat nyt tiedossa. Elokuva esitetään Helsingin DocPoint -elukuvafestivaaleilla kolmeen kertaan. Esitysajat ovat torstaina 30.01.2014 kello 17:00, perjantaina 31.01.2014 kello 15:00 ja sunnuntaina 02.02.2014 kello 16:00.

Sain DocPoint-festivaalisivuilta sähköpostia, missä kerrottiin nämä ajankohdat. Ilouutinen on siis se, että nyt on kolme eri päivää, jolloin sitä pääsee katsomaan.

Esityspaikka on Kinopalatsi.

Lue lisää täältä.

Ilmoitusta editoitu kaksi kertaa. Syy: DocPointin sivuilla oli ristiriitaista tietoa kellonajasta! Asia on nyt tarkistettu ja korjattu myös DocPointin omilla sivuilla.
Viimeksi muokannut SuurinBabylon, 03.02.2014 16:56. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Syy: Esitysajat lihavoitu, ketju liimattu ylös 2.2 asti
Tony

Re: "Luopuneet" -elokuva esitetään 3 kertaa

Viesti Kirjoittaja Tony »

Luopuneet -traileri nähtävissä.

https://www.facebook.com/luopuneet
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Peeveli

Viesti Kirjoittaja Peeveli »

pistäkää infoa jos ja kun elokuvan näkee muuallakin kuin pääkaupunkiseudulla.
...Mess with the best, fuck the rest
SuurinBabylon

Viesti Kirjoittaja SuurinBabylon »

Olen leffan jo nähnyt, mutta muistakaahan muutkin käydä katsomassa.
Tony

Huomenna 14.1 Luopuneet-dokumentista juttua YLE TV2 Pohjois-Suomen uutisissa klo 10.40 ja YLE Uutisten Suorassa linjassa klo 19.20.
Viimeksi muokannut Tony, 14.01.2014 11:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Kellonaika muutettu 10.40 -> 19.00
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Tony

Tony kirjoitti:Huomenna 14.1 Luopuneet-dokumentista juttua YLE TV2 Pohjois-Suomen uutisissa klo 10.40
Suora lähetys: http://areena.yle.fi/tv/suora/tv2

EDIT: Ei muuten näytä tulevan nyt aamuselta tämä juttu. Todennäköisesti illasta klo 19.00 ja sekin alueellisesti. Areenasta varmaan sitten myöhemmin kaikkien nähtävillä.

EDIT2: Ylen Suoran linjan ja alueuutisten juttu Luopuneista on siirtynyt torstain (16.1.) lähetykseen.
Esa H

Viesti Kirjoittaja Esa H »

Tietääkö kukaan onko sinne festivaaleille vapaa pääsy, ja luulisin että ei kerätä kolehtia? :wink:
Tony

Ajasta 3.55 http://areena.yle.fi/tv/2107395/#/play

Ajasta 5.30 http://areena.yle.fi/tv/2139247/#/play

Jos uskon menettää, niin siihen ei oikein muuta konstia kuin sen uskoa pitäisi vahvistaa. -Veikko Leinonen

Sellaista uskonnonvapautta. Uskot tai itket ja uskot.
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Yksinkertainen kysyy: miten sellaista, jonka on menettänyt, voi vahvistaa? Radio Jerevan: me vastaamme: pitää kuvitella ettei menetettyä ole menettänyt, vaikka onkin menettänyt sen.

Hyvä juttu. Kiitos, Tony.
Silent enigma

Viesti Kirjoittaja Silent enigma »

Ehdottomasti meen katsoo kyseisen leffan! Itse pääsen varmaan torstaina katsoo leffan! Jos muita on tulossa torstaina katsoo sitä niin voi laittaa yksityis viestii niin vois muutenkin nähdä
sorbet

Viesti Kirjoittaja sorbet »

Olipas hyvä dokkari. Ajattelin, että saattaa olla ahdstava kokemus, mutta päin vastoin. Jopa nauratti, lähinnä niissä kohdissa joissa V.L esiintyi. Muutkin samaan syssyyn esitetyt dokkarit olivat hyvää katsottavaa.
Silent enigma

Viesti Kirjoittaja Silent enigma »

Oli kyl hyvä dokkari.itselleni oli kyllä hieman ahdistavakin.johtuen siitä kun vasta olen käymässä tätä prosessia läpi ja vieläkin nimellisesti mukana vaikka olenkin jo jättäytynyt muuten pois järjestön yhteydestä.kannatti käydä katsomassa!
Voimantorni

Viesti Kirjoittaja Voimantorni »

Kävin myös katsomassa dokumentin viime torstaina ja kiitin myös ohjaajaa onnistuneesta työstä. Siinä esitetyt kokemukset antavat paljon miettimistä sen suhteen, mitä on "moraali", "vapaaehtoisuus" ja "rakkaus" jehovantodistajuudessa. Toki myös Leinosen vähättelevät ja kaunistelevat kommentit antavat paljon miettimisen aihetta liittyen koko järjestön rehellisyyteen. Jt-uskonnon lahkomaisia piirteitä pyritään luutimaan julkisuudessa piiloon minkä ehditään, ja samaa "ulkopolitiikkaa" harjoittavat Veikko Leinosen tiedottaja-kollegat eri maissa.
Vastaa Viestiin