Yleinen palaute
Valvoja: Moderaattorit
- Tony
Re: Yleinen palaute
Tasalukujen taikaa. Foorumilla on 700 käyttäjää, 5000 viestiketjua ja tovin kuluttua tasan 100 000 viestiä.
Marginaaliuskonnon, marginaaliryhmän foorumiksi, kysyntää näyttää olevan yli marginaalien.
Marginaaliuskonnon, marginaaliryhmän foorumiksi, kysyntää näyttää olevan yli marginaalien.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Kaarmis
Tekeekö toi 143 viestiä/kirjautunu... 
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
Veli-Hopea
Tony kirjoitti:Tasalukujen taikaa. Foorumilla on 700 käyttäjää, 5000 viestiketjua ja tovin kuluttua tasan 100 000 viestiä.
Nooooo! Oisit nyt voinut leijua prosentuaalisella kasvulla alkaen palstan perustamisesta
Niinhän me muutkin tekee :p
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
- Tony
Aika liki.Kaarmis kirjoitti:Tekeekö toi 143 viestiä/kirjautunu...
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Festus
-
Kaarmis
Onko vika mun koneessa vai svustossa, mut tänään koko illan Firefox on näyttäny merkkiä et sivu latautuu? Muut sivut on toiminu ihan normaalisti, ja tännekin tuosta merkistä huolimatta pystyn jopa kirjoittelemaankin. Mut tahmeammalta tuntuu, plus että kun jotain vastailee, vastauksen näyttäminen ei tuu, vaan sivu jämähtää tyhjälle etusivulle.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
- Jaakko Ahvenainen
Ongelma lienee yleinen. Huomaan sen oman koneeni hidasteluna, mutta näyttää sittemmin poistuneen.
- Tony
Olisiko ollut jotain väliaikaista palvelimen tukkoisuutta.
Olen myös huomannut että foorumi toimii välillä vähän hitaalla. Toistaiseksi se on ollut onneksi sutjakkaan ohimenevää vaivaa.
Olen myös huomannut että foorumi toimii välillä vähän hitaalla. Toistaiseksi se on ollut onneksi sutjakkaan ohimenevää vaivaa.
-
Jaakob
Ainakin tätä kirjoitettaessa Jaakon avatar-kuva ei lataudu, vaan Firefox jää odottelemaan ko. palvelimelta vastausta ja silloinhan tuo latausikoni pyörii koko ajan.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Ongelma lienee yleinen. Huomaan sen oman koneeni hidasteluna, mutta näyttää sittemmin poistuneen.
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
-Mark Twain
- Jaakko Ahvenainen
Ei mahda mitään. Palvelimessa ruuhkaa. Avautuu aikanaan, kuten kaimankin avatar
.
- Tony
Jos joku ihmettelee, miksi Veljesseuran etusivu ei avaudu, se johtuu siitä että sitä ei ole.
Päivittämättömänä sivu ei aja asiaansa, joten se päätettiin pistää kokonaan telakalle. Jos etusivulle saadaan joskus kysyntää ja innokkaat puuhahenkilöt, asia voidaan ottaa käsittelyyn uudelleen.
JP:n ajantasainen ja aktiivinen sivusto myös täyttää loistavasti sen tilauksen joka aiheesta tällä hetkellä on.
http://johanneksenpoika.fi/
Kaikki muu nippelitieto on kätevästi Wikipediassa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jehovan_todistajat
Päivittämättömänä sivu ei aja asiaansa, joten se päätettiin pistää kokonaan telakalle. Jos etusivulle saadaan joskus kysyntää ja innokkaat puuhahenkilöt, asia voidaan ottaa käsittelyyn uudelleen.
JP:n ajantasainen ja aktiivinen sivusto myös täyttää loistavasti sen tilauksen joka aiheesta tällä hetkellä on.
http://johanneksenpoika.fi/
Kaikki muu nippelitieto on kätevästi Wikipediassa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jehovan_todistajat
- Jaakko Ahvenainen
Käyttäjiä ei edelleenkään voi etsiä aakkoston kirjainta napsauttamalla, mutta kiertotie toimii napsauttamalla etsi käyttäjiä -toiminnolla. Valikon ruutuun käyttäjätunnus annetaan haluttu kirjain ja tähti (esim. A*). Toimii.
- Tony
Korjaantunee seuraavan päivityksen yhteydessä.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Käyttäjiä ei edelleenkään voi etsiä aakkoston kirjainta napsauttamalla, mutta kiertotie toimii napsauttamalla etsi käyttäjiä -toiminnolla. Valikon ruutuun käyttäjätunnus annetaan haluttu kirjain ja tähti (esim. A*). Toimii.
-
totuusvoittaaaina
Yhteystietoja
Onko jehovan todistajien nokka henkilöille olemassa mitään yhteystietoja? sähköposteja ym. he eivät ilmoita kuten muiden uskontojen edustajat
Rakasta vihamiestäsi toivottavasti sinulla ei ole sellaista
- Jaakko Ahvenainen