Perusteluja saa myös esittää. Erityisesti perusteluja kaivataan Suomen Jääkiekkomaajoukkueen esityksistä. Voidaan sitten porukalla naureskella miten väärin kaikki analysoivat lätkäjoukkueen potentiaalin.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Hatusta nousi luku 6. En osaa perustella, minusta vaan tuntuu siltä, eri medioitten spekuulaatioita ohimennen lueskeltuani
Ei minua oikeastaan edes kiinnosta kisoissa muu kuin lätkä, ja Putinin mahdolliset uroteot.
Leijonilla on edellytyksiä vaikka loppuotteluun asti. Erkka on tehnyt tempun ennenkin, samoin iso joukko mukana olevista pelaajista. Toisaalta moni näistä kokeneista kavereista onlähes kehäraakki. Vieläkö vanha jaksaa?
Oli pakko laittaa yhdellä mitalilla paremmaksi. Arvaus perustuu puhtaasti tietämättömyydelle.
Lätkähän se täälläkin päässä eniten natsaa. Mitali olisi huikea temppu. Perisuomalaiseen tyyliin en näin ennen kisoja usko siihen sitten yhtään.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Mä veikkasin hiukka alakanttiin, 3 mitskua. Freestylestä tai muista lautapeleistä vois tulla pari, naisten lätkä on melko varma, samoin miesten. Muista tuskin tulee mitskuja.
Veikkasin 5. Lajit ovat ratakelkkailu, pikaluistelu, sprinttihiihto sekä hiihto, mäkihyppy. tosin en edes tiedä osallistuuko kukaan suomalainen ratakelkkailuun. Itse pienenä olin ainakin omasta mielestäni hyvä laskemaan kelkalla mäkeä
Hieman myöhässä mutta veikataan 3 (tosin lopullinen oikea mitskumäärä on tottakai korkeampi)
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Suurimpien nimien petettyä ainakin kiekkojoukkueesta tulee kiinnostavin miesmuistiin: ykkösketjun keskellä 18-vuotias Sasha Barkov, laidoilla Mikael Granlund ja Teemu Selänne.
Nyt kun kisat on jo hyvässä vauhdissa, on helppo veikata kahta mitalia. Juon hatullisen Stolichnayaa, mikäli veikkaukseni heittää enemmän kuin yhdellä mitalilla.
Jääkiekon suhteen tällä kertaa pari "helpompaa" maata taputeltiin pois, onneksi varmasti eikä mitään vahinkoja noissa.
Mietin vain kuka mahtaa pelata maalissa Kanukkeja vastaan ?
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Bergerac kirjoitti:Mietin vain kuka mahtaa pelata maalissa Kanukkeja vastaan ?
Kuka tahansa näistä kolmesta onkaan, tuskin tulee maalivahdin suoritukseen ratkeamaan, nyt kun alkavat olla aikaerostakin selvinneet. Suomella kaksi suhteellisen tuoretta Stanley Cup -voittajaa ja yhdeksän NHL-kauden Lehtonenkin näytti aika hyvin kuntonsa Norjaa vastaan. Puolustuksen virheet tietysti menevät usein maalivahdin piikkiin.