Laitaluopioille.

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

KN1

Re: Laitaluopioille.

Viesti Kirjoittaja KN1 »

Viljo kirjoitti:
KN1 kirjoitti:Jos saman kuuluisan luopion kaveri, onkin kuuluisa luopioguru, jolle puskassaväijyminen radiolaitteitten kanssa on noloa, niin näitä "vanhoja juttuja ei pitäisi muistella lainkaan" "Jätä jo make rauhaa", "vihaatko makea ym............"
Sinulle lienee tullut tuosta melkoinen pakkomielle. Jäänen vastausta vaille kysymykseen miksi sinä olet jo vuosien ajan esittänyt kyseisen tapauksen valheellisessa valossa. Hyväksyn sen kuitenkin, varmasti sinulla on syysi siihen.
Aivan pakko!

Kerro nyt ihmeessä se oikea tarina, kun kerran tiedät 8)

Oliko se joku nuoren ja vanhemman miehen lemmenhetki autossa, josta Torninvartija itse h2o:ssa kertoi, että testattiin Meilon vehkeitä?

Minulla on Torninvartijan kertomus tallennettuna, mutta kerro ihmeessä käsityksesi, koska tietoa näyttää olevan.
KN1

Viesti Kirjoittaja KN1 »

Tony kirjoitti:
KN1 kirjoitti:Veljesseuran Tony ja muut totuuden piiloittelijat, saavat kirjoitukseni deletoitua pois palstalta.
Ettei jäisi epäselväksi, niin tässä väitteessä mennään jossain ihan omissa maailmoissa.
Jep ja lehmät lentää.
Tony kirjoitti:
KN1 kirjoitti:Eihän jumalauta mitään materiaalia syntyisi, jos te luopiot käyttäytyisitte tavalla, jota ei tarvitsisi naama punaisena jälkeenpäin deletoida.
Foorumilta poistetaan viestejä jos ne riitelevät sääntöjen kanssa.

Arvaa muuten kenellä on ylivoimainen foorumin ennätys omien viestien deletoinnissa.
Minulla. Oletko jäänyt niitä kaipaamaan :lol:

Niitähän ei poistanut ylläpito tai modet, joten ne oli aivan asiallisia, kuten tuossa itse todistit, että asiattomuudet poistetaan. Itse poistin mielestäni turhan jorinan, joka oli mielestäni aivan turhaa tarinointia omasta itsestäni.

Sellaista turhaa tarinointia tyyliin, minulla on vaikeaa nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyh.
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

KN1 kirjoitti:
Tony kirjoitti:
KN1 kirjoitti:Veljesseuran Tony ja muut totuuden piiloittelijat, saavat kirjoitukseni deletoitua pois palstalta.
Ettei jäisi epäselväksi, niin tässä väitteessä mennään jossain ihan omissa maailmoissa.
Jep ja lehmät lentää.
Joo, saman tason harhoissa mennään.
KN1 kirjoitti:
Tony kirjoitti:
Arvaa muuten kenellä on ylivoimainen foorumin ennätys omien viestien deletoinnissa.
Minulla. Oletko jäänyt niitä kaipaamaan :lol:

Niitähän ei poistanut ylläpito tai modet, joten ne oli aivan asiallisia, kuten tuossa itse todistit, että asiattomuudet poistetaan. Itse poistin mielestäni turhan jorinan, joka oli mielestäni aivan turhaa tarinointia omasta itsestäni.

Sellaista turhaa tarinointia tyyliin, minulla on vaikeaa nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyh.
Jos et ymmärtänyt keissin pihviä, niin valistettakoon sen verran, että oman järjestelmällisen deletointikäytännön (= poistaa kaikki omat viestinsä) jäljiltä pelimerkit nillittää mahdollisista muiden deletoinneista on hävitty. Yhtä uskottavaa kuin Vt-seuran moralisointi uskonnonvapaudesta.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
KN1

Viesti Kirjoittaja KN1 »

Tony kirjoitti: Jos et ymmärtänyt keissin pihviä, niin valistettakoon sen verran, että oman järjestelmällisen deletointikäytännön (= poistaa kaikki omat viestinsä) jäljiltä pelimerkit nillittää mahdollisista muiden deletoinneista on hävitty. Yhtä uskottavaa kuin Vt-seuran moralisointi uskonnonvapaudesta.
Taisi sinulla mennä nyt pihvi väärään kurkkuun :lol:

Yhtäkään minusta negatiivista kirjoitettua viestiä ei ole deletoitu, katsos siihen minulla ei ole ollut mahdollisuutta. Tässä 14-vuoden aikana nettitaistelussa olen yhden kerran pyytänyt (ylläpidolta) täällä Veljesseurassa, että vittuilua minulle rajoitettaisiin. Sillä ei ollut vaikutusta.

On aivan eri vaatia modeja poistamaan jonkun toisen kirjoittelua itsestä, kun itse poistaa juttuja, jotka koskettavat sitä tyyliin että "äitini on vaikea" tai vastaavaa muita turhanpäiväistä itsesääliä tai jotain muuta tyhjää jorinaa.

Kuules herra TONY siltikin, jos näissä ketjuissa on kirjoitettu minusta jotakin negatiivista, niin hyvä herra, ne kaikki on vielä luettavissa :!:
Tony

KN1 kirjoitti:On aivan eri vaatia modeja poistamaan jonkun toisen kirjoittelua itsestä, kun itse poistaa juttuja, jotka koskettavat sitä tyyliin että "äitini on vaikea" tai vastaavaa muita turhanpäiväistä itsesääliä tai jotain muuta tyhjää jorinaa.
Vedän tässä ihan mutulla, mutta väitän että aika pieni osa yli kolmestasadasta poistamastasi viestistä on ollut tämänkaltaista kirjoittelua mitä annat ymmärtää. Merkittävä siivu viesteistäsi - ihan kaikkialla - on joka tapauksessa koskenut jollakin tavalla samaa aihetta kuin tämäkin aloituksesi.

Jos puhutaan hypoteettisesti, niin mistä mielestäsi kertoo se, että käyttäjä x poistaa järjestelmällisesti kaikki kirjoittamansa viestit? Ei haittaa ollenkaan jos vastaat rehellisesti.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
KN1

Viesti Kirjoittaja KN1 »

Tony kirjoitti:
KN1 kirjoitti:On aivan eri vaatia modeja poistamaan jonkun toisen kirjoittelua itsestä, kun itse poistaa juttuja, jotka koskettavat sitä tyyliin että "äitini on vaikea" tai vastaavaa muita turhanpäiväistä itsesääliä tai jotain muuta tyhjää jorinaa.
Vedän tässä ihan mutulla, mutta väitän että aika pieni osa yli kolmestasadasta poistamastasi viestistä on ollut tämänkaltaista kirjoittelua mitä annat ymmärtää. Merkittävä siivu viesteistäsi - ihan kaikkialla - on joka tapauksessa koskenut jollakin tavalla samaa aihetta kuin tämäkin aloituksesi.

Jos puhutaan hypoteettisesti, niin mistä mielestäsi kertoo se, että käyttäjä x poistaa järjestelmällisesti kaikki kirjoittamansa viestit? Ei haittaa ollenkaan jos vastaat rehellisesti.
Heh, kaikkihan on tarkastettavissa.

Olen deletoinut KAIKKI kirjoittamani, koska koin, että se on turhanpäiväistä jorinaa. Osasyy, kun vaadit nyt ultra rehellistä kirjoittelua on se, että sinunkaltaisille nimenpaljastusuhkailijoille on turhaa antaa liikaa materiaalia.
Ne liittyvät ajanjaksoon, kun olen ollut aktiivisempi valtakunnansalilla.

Nyt en enää välitä, vaan julkaisen joskus kirjan tästä kaikesta paskasta.

Omasta kirjoittelustani, olisin jäljittänyt itseni kolmessa minuutissa.

Mutta edelleen, kaikki kritiikki minusta on tallessa, joten tarkistamaan vaan, mitä kritiikkiä olen saanut.
Tony

KN1 kirjoitti:Heh, kaikkihan on tarkastettavissa.
Olet ymmärtänyt jotain tässä(kin) väärin. Poistettujen viestien sisältöä ei voi tarkistaa.
Osasyy, kun vaadit nyt rehellistä kirjoittelua on se, että sinunkaltaisille nimenpaljastusuhkailijoille on turhaa antaa liikaa materiaalia.
Taas mennään ihan omissa sfääreissä.
Nyt en enää välitä, vaan julkaisen joskus kirjan tästä kaikesta paskasta.
Hyvä idea. Kunhan muistat olla rehellinen myös omien tekemisiesi suhteen.
Omasta kirjoittelustani, olisin jäljittänyt itseni kolmessa minuutissa.
:) Success.
Mutta edelleen, kaikki kritiikki minusta on tallessa.
Ja?
KN1

Viesti Kirjoittaja KN1 »

Viimeksi muokannut Tony, 22.02.2014 18:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Sääntöjenvastainen viesti poistettu
Tony

KN1 koittaa pysyä sääntöjen puitteissa.
KN1

Viesti Kirjoittaja KN1 »

Tony kirjoitti:KN1 koittaa pysyä sääntöjen puitteissa.
Kato menikö pupu pöksyyn, mutta vastaa vain että kyllä vai ei.
Tony

Foorumin säännöt kirjoitti:3 § Anonyymi keskustelu
Jokaisella käyttäjällä on oikeus pysyä anonyyminä. Toiset käyttäjät eivät saa antaa tietoja, jotka voivat vaarantaa käyttäjän anonyymisuojan.
Sen verran pitäisi sinunkin ymmärtää, että tämä sääntö pätee molempiin suuntiin.
KN1

Viesti Kirjoittaja KN1 »

Tony kirjoitti:
Foorumin säännöt kirjoitti:3 § Anonyymi keskustelu
Jokaisella käyttäjällä on oikeus pysyä anonyyminä. Toiset käyttäjät eivät saa antaa tietoja, jotka voivat vaarantaa käyttäjän anonyymisuojan.
Sen verran pitäisi sinunkin ymmärtää, että tämä sääntö pätee molempiin suuntiin.
Lähetin yksityisviestinä, mitä miltä olen vallankäytöstäsi, kun herra ei uskalla vastata kysymykseen.

Jos sinä ensin esität holmöä ja sitten lyön todisteen päytään, niin alkaa deletointi. Säälittävää.

Tässä sinä vedät nyt kyllä skeidaa:

KN1 >>Osasyy, kun vaadit nyt rehellistä kirjoittelua on se, että sinunkaltaisille nimenpaljastusuhkailijoille on turhaa antaa liikaa materiaalia.<<

Tony >>Taas mennään ihan omissa sfääreissä.<<
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Haluamatta enemmälti puuttua herrojen keskusteluun, pyydän saada kysyä, mitä tämä uusi ja varsin komealta kuulostava termi "laitaluopio" itse asiassa tarkoittaa?
KN1

Viesti Kirjoittaja KN1 »

Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Haluamatta enemmälti puuttua herrojen keskusteluun, pyydän saada kysyä, mitä tämä uusi ja varsin komealta kuulostava termi "laitaluopio" itse asiassa tarkoittaa?
Kysy sitä vaikka Liaksalaiselta JT lääkäriltä samalla, kun kyselet puuttuvasta labralähetteestä.
Tony

KN1 kirjoitti:Tässä sinä vedät nyt kyllä skeidaa:

KN1 >>Osasyy, kun vaadit nyt rehellistä kirjoittelua on se, että sinunkaltaisille nimenpaljastusuhkailijoille on turhaa antaa liikaa materiaalia.<<

Tony >>Taas mennään ihan omissa sfääreissä.<<
Sovitaan että haastattelet mua tästä siihen sun kirjaan.
Lukittu