Facebook-ryhmä?
Valvoja: Moderaattorit
-
Veli-Hopea
Re: Facebook-ryhmä?
Ihan kiva ehdotus. Ei siinä mitään vikaa ole. Kyllä varmasti ylläpito noteeraa ehdotuksesi 
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-
Vieraas
Sama juttu. Ihan vaan varmuuden vuoksi, koska FB:ssä on ainakin yksi JT-sukulainen. Aika hyvin tuntuu tämänkin foorumin kautta yhteydenpito toimivan ja informaatio kulkevan. Miiteissä varmaan vieläkin paremmin, jos haluaa niissä käydä.Alueveli kirjoitti:Enkä muuten kuulu ryhmäänkään.
Jokainen lisäfoorumi tarkoittaa epäilemättä jollekin lisää vapaaehtoistyötä, vähintäänkin moderointia. Kun ei tuo kuuluisa Kansainvälinen Luopiojärjestö™ tarjoa minkäänlaista apua entisille Jehovan todistajille...
Video ei ollut ohjeistusvideo.
-
pahis666
joopajoo että tällänen meininki!!?, itse liityin kans tänään ku mietein tän fb-ryhmän tavoittelua,, ite otin lähtöpassit kyseisestä instituutiosta melkein 20vuotta sit ja vieläkin on kaikenlaista hampaan kolossa, voi olla et ootte jo läpi käynyt näitä asioita täällä paljon mut kelasin jos mulla ois jotain uutta annettavaa näille tyypeille ketkä harkitsee eroa??....
itse onnistuin sätkimään itseni vapaaks ihan vetoamalla vanhaan kunnon suomen lakiin jonka mukaan ainakin silloin 15vuotias on tarpeeksi kypsä päättämään uskontonsa itse!, helppoa se ei silti ollut
itse onnistuin sätkimään itseni vapaaks ihan vetoamalla vanhaan kunnon suomen lakiin jonka mukaan ainakin silloin 15vuotias on tarpeeksi kypsä päättämään uskontonsa itse!, helppoa se ei silti ollut
- Jaakko Ahvenainen
Kenties ne hampaankolot kannattaisi tätä ennen putsata. Ellen väärin muista olen joskus tuon FB-ryhmän alkuaikoina kuulunut siihen, mutta jättäytynyt siitä sittemmin pois syystä, etten ole Jehovan todistaja koskaan ollutkaan. Ymmärrän hyvin em. ryhmän luonteen. Ei siitä tule harmistua.pahis666 kirjoitti:...voi olla et ootte jo läpi käynyt näitä asioita täällä paljon mut kelasin jos mulla ois jotain uutta annettavaa näille tyypeille ketkä harkitsee eroa??....
Mikäli jolla kulla on jotakin erinomaista annettavaa, sen voi käsittääkseni tehdä aivan yhtä hyvin myös näillä sivuilla. Niin ikään yksityisviestit ovat käytössä, kuten edellä on todettu.
-
Veli-Hopea
Joo ei missään nimessä sovi unohtaa tämän forumin arvoa. Itseasiassa pidän tätä arvokkaimpana keskustelupaikkana kaikista vaihtoehdoista. Täällä on arvokasta tietoa ja toimii kuin voi puuroonMikäli jolla kulla on jotakin erinomaista annettavaa, sen voi käsittääkseni tehdä aivan yhtä hyvin myös näillä sivuilla. Niin ikään yksityisviestit ovat käytössä, kuten edellä on todettu.
Täällä on jo oikeastaan kaikki mitä tarvii ainakin omalla kohdallani. Jos jotain haluaa tietää, niin kysymällä pääsee jo pitkälle.
Harmikseni kovinkaan moni ei asu lähistölläni (tietääkseni), joten vaikea tavata ketään kasvotusten.
Itseäni tämä forum on auttanut eniten ja ketään loukkaamatta mikään muu paikka ei ole antanut minulle juuri yhtään mitään.
-
Markku Meilo
Minä taas en voi sulkea salaliittoa pois, koska en kuulu kyseiseen ryhmään.Alueveli kirjoitti:Minäkään en usko salaliittoon tässä. Enkä muuten kuulu ryhmäänkään. :wink:Veli-Hopea kirjoitti:Tällaiseen en tahdo uskoa.Ja jos ryhmä on vain "tietyille" entisille todistajille niin antaapi olla
eksynytlammas
-
Jaakob
Minä taisin olla ko. ryhmässä jossain vaiheessa, ainakin muistaakseni. En kuitenkaan ole enää, ei siellä kovin kummoista keskustelua käyty. Muistaakseni.
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
-Mark Twain
-
rippeli
Tämä palsta on paljon moninaisempi.
Opillista pohdiskelua ja vertaistukea riittää.
Fb-palstaa voi mielestäni verrata "kirjoittajien esittely"-osioon. Tietysti olisi mukavaa, jos täällä olisi enemmän kirjoittajia. Jäseniähän täällä on paljon enemmän.
Opillista pohdiskelua ja vertaistukea riittää.
Fb-palstaa voi mielestäni verrata "kirjoittajien esittely"-osioon. Tietysti olisi mukavaa, jos täällä olisi enemmän kirjoittajia. Jäseniähän täällä on paljon enemmän.
Let me go Master I hate you so
-
Muovailuvaha
Mulle kelpais fb-ryhmä! En hiffaa tätä sivustoa/osaa käyttää kunnolla.
Ite eronnu 9vuotta sitten ja viimeinkin lienee aika puhua aiheesta...
Ite eronnu 9vuotta sitten ja viimeinkin lienee aika puhua aiheesta...
-
SuurinBabylon
Varma tapa päästä mukaan FB-ryhmään on tulla johonkin UUT:n järjestämään tapahtumaan, kuten vertaistukiryhmän kokoukseen. Siellä voi lähes varmasti tavata ryhmän jäseniä, jotka voivat suosituksellaan avata pääsyn tämän "salaisen" FB-ryhmän jäseneksi.
http://www.uskontojenuhrientuki.fi/vert ... n-toiminta
http://www.uskontojenuhrientuki.fi/vert ... n-toiminta
-
Veli-Hopea
Tämän oivaltaminen on kyllä hyvä asia. Aikoinaan mietin ,että en aio olla enään jt, mutta en myöskään aio sitä sen kummemmin käsitellä/puhua. Kuitenkin kun nyt vähän pääsee tämänkin forumin kautta antamaan mielipiteitä ja avautumisia, on se tehny ihan hemmetin hyvää.Ite eronnu 9vuotta sitten ja viimeinkin lienee aika puhua aiheesta...
Pelkästään lukeminen teki jo hyvää, kun huomasi ettei ole ainoa jota koko juttu nakertaa.
Jotenkin minulla on sellainen mielikuva, että jotkut yrittävät vain unohtaa koko asian ja vievät sen johonkin muurin taakse pois mielestä, mutta en ihan tiedä tuleeko siitäkään mitään loppujen lopuksi.
Asioista puhuminen, toimiihan se muissakin asioissa, miksei tässäkin..
Sen minkä taakseen jättää...
-
Muovailuvaha
Oon aivan huikeen onnellinen tästä ryhmästä! Miks en oo aikasemmin tajunnu???
Hienoo kun joku viimein OIKEESTI ymmärtää mistä puhutaan! Toistaiseksi vaan oon
lueskellu, mutta jahka opin tätä käyttään niin avot!
Terkkuja siis Mansesta! ♡
Hienoo kun joku viimein OIKEESTI ymmärtää mistä puhutaan! Toistaiseksi vaan oon
lueskellu, mutta jahka opin tätä käyttään niin avot!
-
Kaarmis
Kiva kun olet täällä!
Älä kompastu rotvalleihi...
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
paula
Tervetuloa vaihtamaan ajatuksia muovailuvaha.
Muakin kiinnostaisi fb- ryhmä, suljettu tietty:-)
Muakin kiinnostaisi fb- ryhmä, suljettu tietty:-)