Riipaisevaa. Täällä on aikaisemminkin noin kirjoitettu, jostain syystä lahko haluaa tuommoista aikaansaada. Moni on näistä aikaisemmista on myös tykännyt kirjoittaa tänne arvosteltavansa, muistonsa epäilynsä ym, sanoen sitten että tuli parempi olo.
Varmaan siellä Tampereella on ex-jt:ia, joskus on vilahtanut esille nimimerkki Pun. Muttei sen tarvinne olla ainoa sosiaalinen elämä senkään ?
Läksin pois jehovan todistajista viime syksyllä ja sen jälkeen sosiaalinen elämä lähestulkoon kuoli.
Jos yhtään lohduttaa, olen maailmallinen, joka ei ole koskaan ollut Jehovan todistaja. Sosiaalista elämää ei silti ole minullakaan. Pahemmalta se kai silti tuntuu menettää jotain, mitä on ollut. Kun ei ole koskaan ollut ystäviä, niin ei oikein osaa edes kaivata sitä, mitä ei ole koskaan ollut.
Sosiaalista seuraa ja kokemuksien jakamista on mahdollista löytää näistäkin.
Myös kannattaa halutessaan tuonne Kirjoittajien Esittelyyn kirjoittaa sekä odottaa tai rohkeasti lähettää YV:tä.
Eikä kannattane unohtaa sitä tuulettaumista, vaikka sitten kirjastoon, urheiluhöntsyyn, vaikka baariin (halutessaan ilman alkoholia) tai johonkin ihan mihin tahansa vastaavaan. Siis ihmisten pariin kuitenkin. Rohkeasti.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Löytyy joo. en tiedä voiko luopioksi sanoa 16v lähdin lopullisesti ja myös pois kotoa. mitenkään en sitoutunut, mutta kaikki opit yritetty päähän lyödä. Ja on tullu haaveiltua elämästä siellä penkkirivistössä. Noin samaa ikä luokkaa ollaan eli samoissa mestoissa yhtä aikkaa varmasti podettu takamuksen puutumista, mutta Tampereelta en ole kotoisin. Mies olen sukupuoleltani. Itse olen sopeutunut omien mielenkiinnonkohteiden ansiosta ja voin puhua ystävilleni vapaasti kaikesta,mikä on hyvä koska näitä juttuja ei varmaan ikinä saa lopullisesti päästä pois. En usko mihinkään jumaluuteen. Uskonnot on ihmiskunnan suurin syöpä, mutta en usko niiden katoavankaa välttämättä koskaan. Silti nään kuitenkin tämän tänhetkisen kapitalistisen myös kristinuskoon turvaavan länsimaisen yhteiskunnan (mitä jehovantodistajat myös on). Näkevän loppunsa elinaikanamme, mutta sitä ei tiedä voi tulla parempi maailma tai sitten ei. Todennäköisesti ei koska olemme ihmisiä. (Vahvat sortaa heikkoja sille ei voi mitään.) Ei kannata luokitella itseään valheiden takia.Ei me mitään luopioitaollame ollaan tasa-arvoisia ihmisiä. Ääri uskonnot ja äärimmäinen uskontojen vastustaminen on yhtäturhaa elämän tuhlausta.Siksi en en ole ikinä aiemmin täällä suutani avannut. Satuit vaan osumaan samalle alueelle ja itsellä ei ole ainuttakaan kohtalotoveria tuttavapiirissä. Mutta se vaan tiedoksi että näiltä sivuilta löytyy yhtä hihhulia ja äärimmäistä porukkaa, mutta toisesta päästä vaan, kuin sieltä äitiemme uskonnosta ettei kannata tähän välttämättä turvata, vaan rakentaa uusi elämä omien halujen ja tavotteiden mukaan. Jos haluat yhteyttä ottaa olis piristävää molemminpuolin toisinkuin näiden sivujen lukeminen mitä itsekkin parikertaa vuodessa tulee tehtyä. Jaksamisia.
Jeps kirjoitti:Löytyy joo. en tiedä voiko luopioksi sanoa 16v lähdin lopullisesti ja myös pois kotoa. mitenkään en sitoutunut, mutta kaikki opit yritetty päähän lyödä. Ja on tullu haaveiltua elämästä siellä penkkirivistössä. Noin samaa ikä luokkaa ollaan eli samoissa mestoissa yhtä aikkaa varmasti podettu takamuksen puutumista, mutta Tampereelta en ole kotoisin. Mies olen sukupuoleltani. Itse olen sopeutunut omien mielenkiinnonkohteiden ansiosta ja voin puhua ystävilleni vapaasti kaikesta,mikä on hyvä koska näitä juttuja ei varmaan ikinä saa lopullisesti päästä pois. En usko mihinkään jumaluuteen. Uskonnot on ihmiskunnan suurin syöpä, mutta en usko niiden katoavankaa välttämättä koskaan. Silti nään kuitenkin tämän tänhetkisen kapitalistisen myös kristinuskoon turvaavan länsimaisen yhteiskunnan (mitä jehovantodistajat myös on). Näkevän loppunsa elinaikanamme, mutta sitä ei tiedä voi tulla parempi maailma tai sitten ei. Todennäköisesti ei koska olemme ihmisiä. (Vahvat sortaa heikkoja sille ei voi mitään.) Ei kannata luokitella itseään valheiden takia.Ei me mitään luopioitaollame ollaan tasa-arvoisia ihmisiä. Ääri uskonnot ja äärimmäinen uskontojen vastustaminen on yhtäturhaa elämän tuhlausta.Siksi en en ole ikinä aiemmin täällä suutani avannut. Satuit vaan osumaan samalle alueelle ja itsellä ei ole ainuttakaan kohtalotoveria tuttavapiirissä. Mutta se vaan tiedoksi että näiltä sivuilta löytyy yhtä hihhulia ja äärimmäistä porukkaa, mutta toisesta päästä vaan, kuin sieltä äitiemme uskonnosta ettei kannata tähän välttämättä turvata, vaan rakentaa uusi elämä omien halujen ja tavotteiden mukaan. Jos haluat yhteyttä ottaa olis piristävää molemminpuolin toisinkuin näiden sivujen lukeminen mitä itsekkin parikertaa vuodessa tulee tehtyä. Jaksamisia.
Moro!
Olit jossain vaiheessa kirjotellu tänne ketjuun ja oon suht uus täällä, joten tuli luettuu Ite syntyperänen Tamperelainen, tosin nyt asun Riihimäellä. Mulla on 3v poika. Porukoiden kuoltua oon ravannu tiuhaan Tampereella ja kavereita tarttunu ja muuttanu/asuu siellä, joten tulee välillä käytyä. Vois olla ihan jees tutustua?