Löytyiskö hengenheimolaisia?

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

exjeetee

Löytyiskö hengenheimolaisia?

Viesti Kirjoittaja exjeetee »

Ois vähän epä kohtia joista haluisin keskutella muiden lahkosta pois päässeinnnen kanssa. Itse pääsin pois erotuksen kautta tuossa alkuvuodesta ja täytyy sanoa että elämäni paras asia oli... :D Itseasiassa kävelin pois komiteasta, jossa minulle ilmoitettiin että parin viikoon päästä ilmoitus tulee HYMYSSÄ suin :) . Niin eli asiaan... Onko jotain tapaamisia esim. kerran /kk? kaipaisin itse vähän sellaista keskustelua mihin nykyisen tyttöystäväni kanssa en kykene, vaikka hän tietää kaiken jt menneisyydestäni ja karttamisestani, jota hän ei ymmärrä ollenkaan(siis karttamista) kokien sen henkisenä väkivaltana. mutta joka tapauksessa oisko mahdollista tavata näitä vahvoja lahkon jättäneitä tässää pk seudulla?
Kaarmis

Re: Löytyiskö hengenheimolaisia?

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Täytypi järjestää joku miitti vaikka Helsinkiin lähiviikkoina. :)
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Pehmoluopio

Viesti Kirjoittaja Pehmoluopio »

Mitenkäs tämä perinteinen pikkujoulu?
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
Kaarmis

Taitaa olla yhdet pikkujoulut tuolla Hyvinkään suunnalla? Voihan niitä kyllä paritkin järjestää... Exjeeteelle, kysmys, milloin hänelle olis hyvä ajankohta?
exjeetee

Viesti Kirjoittaja exjeetee »

Noista Hyvinkään pikkujouluista sainkin yv:tä...
Ajankohdat ovat itselläni melkolailla "sattuman varaisia" sillä teen kolmi vuoro työtä. Mutta esim. juuri nuo Hyvinkään pippalot sattuvat hyvään väliin, sinne tod. näk. pääsen osallistumaan :D
Kaarmis

Hienoa, siitä se alkaa! Mutta kyllä noita muitakin miittejä tulee, odota vain... :)
Itsensä_etsijä

Viesti Kirjoittaja Itsensä_etsijä »

exjeetee kirjoitti:Ois vähän epä kohtia joista haluisin keskutella muiden lahkosta pois päässeinnnen kanssa. Itse pääsin pois erotuksen kautta tuossa alkuvuodesta ja täytyy sanoa että elämäni paras asia oli... :D Itseasiassa kävelin pois komiteasta, jossa minulle ilmoitettiin että parin viikoon päästä ilmoitus tulee HYMYSSÄ suin :) . Niin eli asiaan... Onko jotain tapaamisia esim. kerran /kk? kaipaisin itse vähän sellaista keskustelua mihin nykyisen tyttöystäväni kanssa en kykene, vaikka hän tietää kaiken jt menneisyydestäni ja karttamisestani, jota hän ei ymmärrä ollenkaan(siis karttamista) kokien sen henkisenä väkivaltana. mutta joka tapauksessa oisko mahdollista tavata näitä vahvoja lahkon jättäneitä tässää pk seudulla?
Moro!

Asustelen Riihimäellä, mutta kyllä mä Hesan nurkillakin aina välillä pörrään kun kavereita sielläkin. Oon uus täällä ja mielelläni tutustuisin täältäkin uusiin, jotka tietää mitä on joutunu kestään. Oon siis 29v nainen, tosin mulla on synttärit ens viikolla :D Pikku poikakin löytyy ja mies. :)
Natsku

Viesti Kirjoittaja Natsku »

Itsensä_etsijä kirjoitti: mulla on synttärit ens viikolla :D
Hyvää syntymäpäivää! :) (Olisin niin halunnut viettää synttäreitä, nimipäiviä, joulua, pääsiäistä, äitienpäivää, isänpäivää jne. lapsena, käydä bileissä ja discossa yms. )
Muovailuvaha

Viesti Kirjoittaja Muovailuvaha »

Hyvää zynttäriä! :-D Mulla tänään! On ollu ihanaa kun on jo vuosia saanu nauttia esim. Joulusta. Ihanaa lasten kanssa touhuamista. Kumpikaan pojostani ei kuulu kirkkoon, saavat itse aikuisina päättää mihin uskovat.
Natsku

Viesti Kirjoittaja Natsku »

Hyvää syntymäpäivää siis Muovailuvahallekin! :D
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Yhtyy onnittelijoitten joukkoon. :D
Kaarmis

Joukkoyhdyntä onnittelijoihin.