Itsekin kuvittelin eka kertaa erotuksen jälkeen, että kun menen baariin, niin kaikki naiset hyppää mun syliin ja haluaa opettaa mulle riettaita juttuja. Pettymys oli melkoinen kun kukaan ei hyppinyt ja niillä perkeleenseuraajilla oli moraali. Opin kyllä sitten vähän kyllä saamaan åesääkin, mutta se ajatus maailmallisten naisten irstaudesta liukeni kyllä aika nopeasti.
Liika seksuaalisuus mitä se on?
Valvoja: Moderaattorit
-
rippeli
Re: Liika seksuaalisuus mitä se on?
Tää on kai sitä vertaistukea taas
.
Itsekin kuvittelin eka kertaa erotuksen jälkeen, että kun menen baariin, niin kaikki naiset hyppää mun syliin ja haluaa opettaa mulle riettaita juttuja. Pettymys oli melkoinen kun kukaan ei hyppinyt ja niillä perkeleenseuraajilla oli moraali. Opin kyllä sitten vähän kyllä saamaan åesääkin, mutta se ajatus maailmallisten naisten irstaudesta liukeni kyllä aika nopeasti.
Let me go Master I hate you so
-
sorbet
Toisaalta on hyvä, että olen kokeiluni kokeillut, mutta tilanteet oli sellaisia, että olis saattanut käydä huonostikkin. Nykyään koen, että kun jotain seksi juttuja rupeaa toteuttamaan niin pitää olla hyvä luotto kumppaniin. Itsesuojeluvaisto oli ihan nolla kun jt porukoista lähti. Ihan sama kenen kanssa ja mitä ja usein ihan kaatokännissä. Kun syyllisyys seksin harrastamisesta oli niin valtava, että meni muutama vuosi, että siihen kykenin selvinpäin.
-
Itsensä_etsijä
Hahha..joo itsellä taas jos päänsä jonnekin pisti, niin kyllä tultiin heti jutulle... Se hämmensi nuorta tyttöä alussa...et tuuks sää vai mulle jutteleen...en mä tommosiin lähe mukaan, huonosta seurasta on varoteltu, ainiin, en mä ookkaan enää jt
No, kaikkeen tottuu
Toi on totta, että nykyään kun on "aikuistunut", niin kyllä tietynlaisiin juttuihin seksin parissa osaa vaatia hyvän luottamuksen kumppaniin. Tai voi olla jotain muitakin kriteerejä. Ja tuo on juu totta sorbet, että itsesuojeluvaisto oli ehkä vähän hukassa alussa... Oli ihan tuuliajolla alussa. Onneks löysin luotettavan kumppanin aika nopeasti, niin se vähän tasotti. Mutta muutamassa kuukaudessakin tein varmaan sen mitä monet ei tee useassa vuodessakaan
Auts.. 
Toi on totta, että nykyään kun on "aikuistunut", niin kyllä tietynlaisiin juttuihin seksin parissa osaa vaatia hyvän luottamuksen kumppaniin. Tai voi olla jotain muitakin kriteerejä. Ja tuo on juu totta sorbet, että itsesuojeluvaisto oli ehkä vähän hukassa alussa... Oli ihan tuuliajolla alussa. Onneks löysin luotettavan kumppanin aika nopeasti, niin se vähän tasotti. Mutta muutamassa kuukaudessakin tein varmaan sen mitä monet ei tee useassa vuodessakaan
-
jext
Itselläni kävi myös niin, että lähtiessäni meni sitten jutut ihan överiksi seksin(kin) saralla. Kokemuksia tuli ihan liikaakin ja myöhemmin tajusinkin, että niitä kumppaneita oli kertynyt paljon enemmän kuin ihan perustytöllä. Luulin kai, että kaikki "maailmalliset" oli moraalittomia lumppuja, joten päätin olla sellainen itsekin. Mitään ei silti onneksi sattunut ja en nyt varsinaisesti mitään kadu. Onpahan ainakin hyvä olla parisuhteessa, kun on kokenut ne villit sinkkuajat niin ei iske kaipuu niitä kokeilemaan, kun tietää, että seksikin on suhteessa paljon parempaa. Vaikka eipä se huonoa sinkkunakaan ollut.
Ja itselleni oli myös aluksi todella vaikeaa harrastaa seksiä selvinpäin, humalassa ei ollut mitään ongelmaa.
Ja itselleni oli myös aluksi todella vaikeaa harrastaa seksiä selvinpäin, humalassa ei ollut mitään ongelmaa.
Älä suostu olosuhteiden uhriksi.
-
Kaarmis
Siksi meidän miiteissämme aina juotetaan naisille alkoholia!
vitsivitsi...
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
Menneisyyden vanki
Seksistä on tehty jt-uskonnossa tabu. Lapsia jo syntymästään saakka varoitellaan seksistä ja moraalittomuudesta yms. Kun kehdosta saakka kuulee miten turmiollista ja kiellettyä seksi on niin siitä kasvaa paha mörkö.
Vihkiminen avioliittoon tekee seksin sallituksi tietyin rajoituksin. Uskonto tulee määrittämään miten pari harrastaa seksiä, mm. ei suuseksiä.
Ongelmia tullee väistämättä kun kaksi ikänsä pidättynyttä yrittää harrastaa seksiä hääyönään. Estot ei häviä papin aamenella tai tässä tapauksessa tuomarin julistamisella aviopuolisoiksi.
Uskonnon ikeestä irrottautumisen jälkeen olen vasta pystynyt nauttimaan seksistä estottomasti.
Vihkiminen avioliittoon tekee seksin sallituksi tietyin rajoituksin. Uskonto tulee määrittämään miten pari harrastaa seksiä, mm. ei suuseksiä.
Ongelmia tullee väistämättä kun kaksi ikänsä pidättynyttä yrittää harrastaa seksiä hääyönään. Estot ei häviä papin aamenella tai tässä tapauksessa tuomarin julistamisella aviopuolisoiksi.
Uskonnon ikeestä irrottautumisen jälkeen olen vasta pystynyt nauttimaan seksistä estottomasti.
- Jaakko Ahvenainen
Ot, mutta mihin sitä tuomaria tarvitaan. Jehovan todistajille on käsittääkseni myönnetty henkilökohtainen vihkimisoikeus (siis tietyille Jehovan todistajiin kuuluvilla henkilöillä), elleivät ole jättäneet hakematta (Jehovan todistajat, uskonnollinen yhdyskunta) uuden lain tultua voimaan.
http://www.uskonnonvapaus.fi/artikkelit ... eudet.html
http://www.uskonnonvapaus.fi/artikkelit ... eudet.html