Miehet ja naiset Jehovan todistajina
Valvoja: Moderaattorit
-
mirjam123
Re: Miehet ja naiset Jehovan todistajina
Sitäpaitsi siskosi aivan varmasti teitä rakastaa.
Laita hänelle kirje, kyllä hän ymmärtää.
Laita hänelle kirje, kyllä hän ymmärtää.
-
kukkamaaria
Mistä voi laittaa yksityisviestiä? En osaa käyttää tätä
-
mirjam123
Mene tuonne ylös missä lukee Omat asetukset ja vieressä (0 uutta viestiä), klikkaa siitä.
Itsekin sähelsin täällä aluksi, nyt tuntuu että pyöritän jo näitä sivuja itsekseni
Hiljaista on meinaan tänään ollut, minä vaan täällä paasaan
Itsekin sähelsin täällä aluksi, nyt tuntuu että pyöritän jo näitä sivuja itsekseni
Hiljaista on meinaan tänään ollut, minä vaan täällä paasaan
-
rippeli
Millä tavoin täällä miehet määrää mielestäsi? Se on totta, että ylläpidossa ja moderoinnissa on vain miehiä, mutta se johtuu siitä, ettei kukaan nainen ole suostunut osallistumaan talkoisiin, vaikka välillä on nimenomaan yritetty saada edes jonkin sortin sukupuolikiintiö aikaiseksi.mirjam123 kirjoitti:Just niin ja ne jatkaa sitä samaa täällä koska ovat sen kasvatuksen
saaneet. Ei voi syyttää. Ehkä hyvä jos joku toisi esiin noitakin puolia,
että onko maailmallinen nainen vielä vähemmän arvoinen.
Ehkäpä myös ex-jt-naiset on niin tottuneet rooliinsa miesten tossun alla, etteivät innostu mahdollisuudesta esim moderoida tätä palstaa.
Let me go Master I hate you so
-
mirjam123
Hyvä pointti, näin varmaan on, itselläni ei ole
kokemusta kummastakaan.
kokemusta kummastakaan.
-
VErna
Nyt on vähän off topic.. mutta mitä kaikkea tuo moderointi käsittää? Vaaditaanko poikkeuksellisia atk-taitoja? Olisikohan jotain mihin itsellä riittäisi rahkeet/löytyisi aikaa..rippeli kirjoitti:Millä tavoin täällä miehet määrää mielestäsi? Se on totta, että ylläpidossa ja moderoinnissa on vain miehiä, mutta se johtuu siitä, ettei kukaan nainen ole suostunut osallistumaan talkoisiin, vaikka välillä on nimenomaan yritetty saada edes jonkin sortin sukupuolikiintiö aikaiseksi.
Ehkäpä myös ex-jt-naiset on niin tottuneet rooliinsa miesten tossun alla, etteivät innostu mahdollisuudesta esim moderoida tätä palstaa.
-
rippeli
Mä oon aika peukalo keskellä kämmentä näissä modejutuissa, mutta ei tää vaikeeta ole.
Olis tosi hyvä, jos joku nainen innostuisi asiasta. Yksikin innokas nainen olisi raikas tuulahdus.
Ei muuta kuin viestiä Ylläpitoon, niin heti pääsee ainakin jonkinlaiseen harkintaan.
Olis tosi hyvä, jos joku nainen innostuisi asiasta. Yksikin innokas nainen olisi raikas tuulahdus.
Ei muuta kuin viestiä Ylläpitoon, niin heti pääsee ainakin jonkinlaiseen harkintaan.
Let me go Master I hate you so
-
Kaarmis
Niih, moderaattoreilla on vaan pari lisäominaisuutta veljesseuran sivuilla. Helppo oppia.
Tietty pitää lukea ja sisäistää ohjeet minkä mukaan toimitaan. Varmasti olis hyvä jos joku nainen innostuisi.
Olin aikoinani H2Olla modena. En ikinä moderoinut mitään... :-S
Tietty pitää lukea ja sisäistää ohjeet minkä mukaan toimitaan. Varmasti olis hyvä jos joku nainen innostuisi.
Olin aikoinani H2Olla modena. En ikinä moderoinut mitään... :-S
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."